Gå til innhold

Få han tilbake mens vi enda bor sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke sammen lengre, men han overtar ny leilighet rett før jul. Vi har vært sammen i 5 år og de siste 3 mnd har det vært over, kort fortalt pga kommunikasjonsproblemer. Vi lever som om vi er sammen enda, bare at vi har det bedre enn før. Det har vært et «fint» brudd uten krangling og drama, bare to personer som var enige om at det er til det beste. Nå er jeg usikker. Selvom alt er så bra nå, så skal han flytte ut og når vi snakker om fremtiden er hans holdning «hvem vet hva som skjer fremover». Noen ganger gråter han, og sier at jeg er det beste som har skjedd han. Han forteller ofte hvor glad han er i meg, og at det kommer til å bli veldig vanskelig den dagen han faktisk skal flytte ut. Likevel er han bestemt på at det er til det beste. 

Noen råd om hvordan jeg kan få stabeistet til å endre mening og bli?

Anonymkode: 57eda...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han flytte ut. Så har du minimal med kommunikasjon med han. Gi han 3-4 mnd så er han tilbake igjen!! Trust me!! De kommer ALLTID tilbake! Jeg har selv vært i samme situasjon, og vet hvor dritt det er, alle sa det til meg at «han kommer tilbake», og fy f… det gjorde han!

Anonymkode: 09c69...592

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

sier at jeg er det beste som har skjedd han. Han forteller ofte hvor glad han er i meg, og at det kommer til å bli veldig vanskelig den dagen han faktisk skal flytte ut

Hvis han sier dette til deg og er fast bestemt på å gå fra deg, så skjønner jeg at det er kommunikasjon som er problemet.

Jeg håper at du er klar på at slutt er slutt, og at han ikke får sex og kos med mindre dere blir offisielt sammen igjen! Hvis du ikke allerede har gjort det, så flytt inn på gjesterommet, eller send han dit.

Anonymkode: b83c4...746

Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Lurer på hva som skjer når flyttedagen er her. 

Vi har det bedre enn før, men jeg tror det er fordi han er lettet, og nå bare holder ut til han er ute. Vanskelig. Elsker han fortsatt. 

Anonymkode: 1d3fe...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...