AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Vil bare sjekke om jeg ikke har misforstått. En jeg er forelsket i valgte å trekke seg unna meg. Helt greit. Det skjer selv om det sårer. Etter mange måneders med stillhet, så begynte jeg å få meldinger om at han ville vi skulle ligge sammen igjen. Jeg sa nei, at jeg ikke ville. Så veldig fort etter det så oppdager jeg at han er borte fra bestevennlisten min og vennelisten min. Jeg går inn på profilen hans og ser at snapscoren hans er borte. I chatvinduet så har han fortsatt det blå symbolet som indikerer at vi er venner og på listen for hvem som kan se min story så ligger han fortsatt der. Betyr det da at han har slettet meg? Jeg må bare være 100 % sikker. Anonymkode: 1aa74...bcf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Om du ikke kan se snapscoren hans så har han fjernet deg ja… Anonymkode: a8a6f...552
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Om du ikke kan se snapscoren hans så har han fjernet deg ja… Anonymkode: a8a6f...552 Ok 😊 da gjorde jeg riktig! Takk for svar 😊 Anonymkode: 1aa74...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå