Gå til innhold

Hvis en gjennomsnittlig kvinne ble tvunget til å leve som en gjennomsnittsmann i 6 måneder, og opplevd dating fra den andre siden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde sjokkert henne mest? 

Anonymkode: b5158...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem tvang henne?

Anonymkode: 780bf...79c

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Jeg tror begge kjønn hadde hatt godt av å erfare hvordan det er for det andre kjønnet.

Anonymkode: 786b2...17c

• Liker 27
  • Nyttig 9
Skrevet

Altså: hvis så mange menn (95% som noen her inne påstår) sliter med dating fordi kvinner velger en liten prosentandel og alltid får disse på kroken, så burde det jo ikke være noe problem for alle disse mennene å begynne å gjøre det vanskelig for kvinnene ved å ta en prat med de få mennene som får alle kvinnene. Be dem om å slutte å være så lett på tråden, og dele mer på godene. Det må da være mye enklere enn å be "alle" kvinner om å endre seg?

Anonymkode: 377f1...78c

• Liker 25
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva hadde sjokkert henne mest? 

Anonymkode: b5158...106

Er der jo allerede. Dater jo ingen og har vært 1 på over 1 år her. Så ja vet hvordan det er. ER så himla mye snåle mannfolk så ikke rart en ikke gidder lengre. Har det best alene uten noe mas fra mannfolk som skal hjem til deg på første date og satser på ett kjapt knull istedet for å bruke god tid på å bli kjent med dama og kanskje får sex jevnlig??? 

Anonymkode: bb3e4...d89

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun hadde nok fått sjokk over hvor enkelt det er for en gjennomsnittlig mann å få sex, det er for mange menn som klager istedenfor å gjøre en innsats.

Jeg regner med kvinnen ville beholdt sin personlighet og sin kunnskap om kvinner.

Problemet er at for mange menn ikke forstår hva kvinner vil ha, de gjør samme greie om og om igjen og forventer ulikt resultat. Lettere å klage på andre enn å forandre en selv.

Anonymkode: 01ab0...34f

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 23.43):

Visst at de som vil tilbringe tid med deg, gjør det fordi de vil, og ikke fordi de håper pule.

Om du i det hele tatt finner noen. 5% sjanse 

Du kan bli med på aktiviteter for begge kjønn, helt uten at noen har baktanker.

Om du er stygg eller vanlig utseende blir du sett på som creep. 

Ingen vil bry seg om kroppen din.

Kvinner bryr seg om høyde og muskler. 

Du kan ta deg en runk, noe som virker veldig artig, de er jo opptatt av det.

Fordi du ikke finner noen dame

AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 23.50):

Hun hadde nok fått sjokk over hvor enkelt det er for en gjennomsnittlig mann å få sex, .

Lett for de med utseende 

Anonymkode: 14aa1...850

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 7 år så skjønner ikke hva du snakker om. K

Anonymkode: 71275...09f

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Med min fantastiske personlighet, hadde det ikke vært noe problem å få seg dame. 

Nå som kvinne har jeg ikke hatt sex på 5 år, for finner ingen bra menn. Og jeg går etter personlighet, og ikke utseende. Og hadde jeg møtt en med min personlighet, så hadde jeg blitt verdens lykkeligste.

Anonymkode: 332da...998

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Over hvor bra hun ble behandlet av dagene sine når hun var mann og datet kvinner. 

Mange menn er ekstremt giddaløse, uengasjerte,  uromantiske og ego å date mens kvinner er mer engasjerte, omsorgsfulle og respektfulle mot daten sin 

Anonymkode: 6a39d...c27

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Damer synes det høres fantastisk ut å få være i fred og at ingen er interessert i deg.

Men hva om du faktisk ønsket oppmerksomhet eller sex eller en kjæreste da? Og du ikke var en av de mest attraktive. Hadde det likevel vært flott å gå rundt og få være i fred?

Anonymkode: dc3fd...236

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye drag hun ville hatt uten å oppføre seg som en gjennomsnittlig mann, men heller en kvinne i mannskropp. 

Menn som tror de har rett på en kvinne viser bare kvinnefiendlighet og er usympatiske. 

Anonymkode: 3b3f4...fc0

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som tror de har rett på en kvinne viser bare kvinnefiendlighet og er usympatiske. 

:klo:

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

:klo:

Kvinner er ikke ett objekt som noen har rett på å eie. Du fortjener ikke en kvinne fordi du er mann. Du GJØR deg fortjent til interessen til en kvinne ved å være empatisk, omsorgsfull og sympatisk. 

Anonymkode: 3b3f4...fc0

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg kan ikke endre, men her snakker hun over (som faktisk hadde mot til å prøve dette) om sine faktiske erfaringer:

Hun sier også at hun var sikker på at dette skulle gå veldig bra tidligere, siden hun har fått bilder av en kjekk mann med god utdanning som virker veldig interessant. Likevel ble hun deprimert av hele opplevelsen etter å ha fått oppleve null interesse.

For de andre aspektene av "å være mann" er det nok bedre å se på hun feministen som ville utforske "male privilege" og endte opp med å bli innlagt på psykiatrisk sykehus med en dyp og alvorlig depresjon hun aldri kom seg ut av etter at hun avsluttet forsøket.

Anonymkode: e7cd6...7e8

Gjest ChadMcChadson
Skrevet

Norah Vincent (RIP) burde vel si alt om hva som skjer når kvinner opplever hvordan det er å leve som mann. Ser hun ble nevnt i tråden og er det eneste svaret man egentlig trenger. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor deilig det er å slippe sexpresset.

Anonymkode: 9a30f...bbd

Heelt enig, wow, det har tatt meg mange tiår å virkelig la dette synke inn -kvinner vil omtrent hele livet være utsatt for et ufattelig sexpress og mannsjåvinisme hvor menn tror de kan si og gjøre hva de vil mot kvinne. 

Jeg er mer enn noen gang opptatt av unge gutters mentale helse, vi må virkelig gjøre hva vi kan for at ikke flere menn skal vokse opp med helt fjerne holdninger som dette. 

Anonymkode: aba73...30f

• Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om du i det hele tatt finner noen. 5% sjanse 

Om du er stygg eller vanlig utseende blir du sett på som creep. 

Kvinner bryr seg om høyde og muskler. 

Fordi du ikke finner noen dame

Anonymkode: 14aa1...850

Jeg mente begge kjønn.

Aktiviteter for begge kjønn.

Du er ikke creep om konsentrerer deg om hobbyen/aktiviteten.

Er du mann og drar på en kvinnedominert aktivitet, fordi du er genuint intressert, vil de synes det er gøy.

Drar du som pen kvinne på mannsdominert aktivitet, må du konstant være føre var og regne med at hjelp ikke nødvendigvis er hjelp.

Nei kvinner er ikke veldig opptatt av at du skal være naken.

Nei de færreste kvinner er det, se rundt deg.

Hva valgte mora di?

Mens vi kvinner hele tiden må unngå det der....vil heller ta en runk enn å bli utsatt for det helvetes sexmaset hele tiden

Anonymkode: 088b0...965

• Liker 12
  • Nyttig 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...