Gå til innhold

Hvor i Grenland er det best å bo?

Anbefalte innlegg

Gjest innflytter?
Skrevet

Noen fra Porsgrunn/Skien her?

Hvor i Grenland er det best å bo? Vi er en småbarnsfamilie som vurderer å flytte fra Oslo til Grenland, men lurer på hvor vi skal sikte oss inn. Skal kjøpe enebolig med hage og ikke midt i sentrum. Tenker mer Porsgrunn enn Skien, men er igrunnen åpen for alt. Lurer litt på Heistad/Skjelsvik da det ligger nære sjøen.

Hvor synes du det er fint å bo og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal flytte ut fra Oslo og lenger sør, burde dere jo også vurdere Larvik som ligger nærme Grenland.. Flott natur, sjø, badeliv kort vei til ski og skogsterreng. Ja, absolutt et godt sted å bo!!

Gjest lilletroll
Skrevet

Det er mange sentrumsnære plasser men som likevel ikke er langt unna. Personlig liker jeg Porsgrunn bedre enn Skien, men det er sikkert bare en fiks idè oppi hodet mitt :ler: Jeg ville vurdert Stathelle, Heistad og rundt ved Pors stadion kanskje. Jeg synes ikke det er så fint på Skjelsvik og ville nok valgt flere andre steder før her, men det er jo også smak og behag, og ikke noe jeg kan sette fingeren på hvorfor heller. Ellers er det jo koselig i Langangen, da, men det blir kanskje for avsides igjen!?

Mange fine steder i Grenland :)

Hilsen også innflytter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...