Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fine

Jeg er nå 5+0 og syns enda jeg har fryktelig lite symptomer. Jeg har målt hcg denne uken og det stiger som det skal.

jeg har verken kvalme eller ømme bryster. Symptomene jeg har er egentlig bare murringer, men det er ikke hver dag.

Anonymkode: ab5f5...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei fine

Jeg er nå 5+0 og syns enda jeg har fryktelig lite symptomer. Jeg har målt hcg denne uken og det stiger som det skal.

jeg har verken kvalme eller ømme bryster. Symptomene jeg har er egentlig bare murringer, men det er ikke hver dag.

Hei! Det er helt normalt. De fleste får ikke symptomer før tidligst uke 6/7 🥰

Anonymkode: aa93a...38f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i uke 8 og har null symptomer. Jeg er stressa selv, men tenker vi er heldige og så får man bre oppføre seg som gravid og ta ekstra sjekker om stresset tar overhånd. Sist graviditet hadde jeg alt av det jævligste man kunen få fra 4+3 til uke 25. men har hcg-stigning og sett bankende hjerte på ultralyd denne gang, så alt er som det skal være denne gangen også.

Anonymkode: 81dc1...792

Skrevet

Helt normalt med både mye og lite. 🙂

Skrevet

Jeg har tre barn, og har bare hatt voksende mage, sparking og vært litt ekstra tissetrengt 😄 Bare å nyte det, det er jo mye bedre å være frisk og rask enn å være kvalm og uggen?! 😍

Anonymkode: 809bd...373

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har tre barn, og har bare hatt voksende mage, sparking og vært litt ekstra tissetrengt 😄 Bare å nyte det, det er jo mye bedre å være frisk og rask enn å være kvalm og uggen?! 😍

Anonymkode: 809bd...373

Selvfølgelig😍 har bare lyst å føle meg gravid🙈😅

Skrevet

Ingen plager eller symtomer med første. Var i god form hele svangerskapet. Er nå 36+6 og denne gangen fikk jeg mine første plager for 2uker siden. Dro på meg selv bekkenløsning 🤦🏻‍♀️ 

Skrevet

Det er helt vanlig! Og mitt eneste symptom helt til jeg følte baby sparke i uke 24, var trøtthet. Så noen ganger får man ikke de typiske symptomene heller :)

Anonymkode: 0a3d8...ee9

Skrevet

Nyt det! Her kom kvalmen kastet på meg 7+3 og det er veldig krevende. Ingen symptomer før det. Det kommer tidsnok 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig😍 har bare lyst å føle meg gravid🙈😅

Tro meg, du har ikke LYST til å gå å bryte deg hele dagen 🤢 

Blir bedre når du kjenner bevegelser og ser at magen kommer. 

Anonymkode: 01671...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...