Gjest Gjest_Hilda_* Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 I går hadde jeg skikkelig fylleangst, er litt redd i dag også Jeg var ute med noen venner fra høgskolen og ble kanon full, lurer litt på om jeg ikke fikk noe i glasset mitt Jeg ramla og datt, gråt uten å vite hvorfor og jeg husker bare brudddeler av hele kvelden. Da jeg våkna i går, kunne jeg virkelig ønske at jeg aldri hadde gått ut. At jeg kunne spole tilbake og fjerne hele kvelden fra i går. Føler meg så dum! Og er sikker på at hele Oslo vet hva jeg har gjort. Jeg turte ikke å gå ut i går, redd for at noen skal huske meg fra i over i går, at noen skal kommentere det eller sende meg et stygt blikk. Samboeren min prøvde å roe meg ned ved å si at det er bare jeg som tenker på det, ingen andre tenker så mye på det som meg. Og det er kanskje sant? Når jeg har vært ute husker jeg ikke noen andre i flere dager etterpå som har oppført seg dumt, da er jeg så opptatt av å ha det artig med de jeg er sammen med. Når du hadde fylleangst sist, hva hadde du gjort da? Var det egentlig noe grunn til å være livredd? Var det noe som kommenterte det på en lei måte senere?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 De fleste eller mange har opplevd fylleangst. Det går over, og ingen går og husker på hva du gjorde eller sa eller ikke gjorde. Er det dårlige venner, så la dem prate. Gode venner vil ikke ta notis av det. Du ble full, ramlet osv, men du verken sloss eller kranglet, så glem hele episoden og gå videre med hevet hode. Spiste du lite på forhånd, kan det skje om du ikke passer på antall drinker. Jeg har en kjempegrei venninne som kan ha fylleangst i 4-5 dager etter en utekveld på lørdag. Selv om hun ikke har gjort noe dumt, så har hun vært beruset og sagt og vært mer morsom enn ellers. Dette går hun og grubler på i dagevis, og er nervøs for at folk snakker om henne, mens alle de andre også har vært beruset og ingen snakker om henne i det hele tatt...
Gjest Gjest_hilda_* Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Snodig at vi skal tenke så mye på det?
Gjest den sexy kættæ Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 har opplevd det samme. tenk på det sånn: ingen i oslo husker deg. bortsett i fra de du var sammen med. de kjenner forhåpentligvis deg og vet at alle kan drikke for mye eller få noe i glasset. selv har jeg hyli, skriki og grini midt i gata i oslo. slo til en dørvakt gjorde jeg også. heldigvis kom onkel politi og ordnet opp. dørvakta ble tatt med ned til stasjonen. :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Trøst deg med at ofte har folk mer enn nok med seg selv! Hvor ofte tenker du at andre bør ha fylleangst..? Sjelden tipper jeg. Jeg tenker det aldri.. Ikke bekymre deg!
Gjest Huldali Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 tror fylleangsten er over for denne gang Vært hos frisøren i dag, så ingen som kjenner meg igjen nå, ikke jeg heller Men vi er da noen snodige skapninger. Vi heller innpå med gift, går ut å bruker masse penger og gjør masse dumt, så våkner vi og sier at vi aldri skal drikk igjen. Neste helg er det allerede glemt! Vi er rare
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Jeg hadde fylleangst etter julebordet. Av den enkle grunn at jeg ikke hadde den fjerneste anelse om hva jeg hadde snakket om de siste timene (jeg kan snakke om utrolig mye teit i fylla). Synes fortsatt det ikke er noe kult å tenke på, men life goes on
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå