AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Uke 6. Etter orgasme (uten penetrering) fikk jeg noen sterke tak i underlivet. Krampene varte maks ett minutt og kom 3-4 ganger Ila en time kanskje. Føltes som en blanding av kynnere og rier med menssmerter. Risiko for spontanabort? Kjente jeg ble veldig bekymret for å opprettholde et aktivt sexliv nå Anonymkode: 975e9...cc5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uke 6. Etter orgasme (uten penetrering) fikk jeg noen sterke tak i underlivet. Krampene varte maks ett minutt og kom 3-4 ganger Ila en time kanskje. Føltes som en blanding av kynnere og rier med menssmerter. Risiko for spontanabort? Kjente jeg ble veldig bekymret for å opprettholde et aktivt sexliv nå Anonymkode: 975e9...cc5 Det fikk jeg hver gang jeg fikk orgasme, fra uke 7 til ca rundt uke 17. fikk det alltid i søvne og det var sååå vondt!! Så var helt sikker på det kom til å være sånne hele svangerskapet. Nå er jeg i uke 34 og det er såå mye bedre!😂 Anonymkode: f65f9...3ea
Sofakona Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Herregud hadde helt glemt dette..jepp hadde dette i hele svangerskapet...orket ikke ha sex tilslutt da jeg bare fikk vondt. Jeg fikk tilogmed orgasme i søvne..og våknet opp vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå