AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg er 11+2 uker på vei og føler veldig lite symptomer og tegn på at jeg er gravid. Skal på ultalyd neste uke men er det flere som har det sånn eller hadde det sånn? At man nesten ikke føler man er gravid. Føler jo det er noe galt nesten… Anonymkode: 4742a...bd7
Rainbow91 Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Mine eneste symptomer på graviditet i 1. trimester var biiittelitt ømme bryster. Å dette forsvant i slutten av uke 10. Alt er i skjønneste orden og jeg har termin om 4 uker Jeg var bekymret fordi jeg hadde hørt om alle symptomene man får (oppkast osv), men jeg priser meg egentlig lykkelig over å ha hatt det særdeles enkelt 😅 er ikke før tredje trimester jeg har begynt å kjenne skikkelig på at jeg er gravid takket være bekkenproblemer. Har også vært ganske trøtt gjennom hele svangerskapet (uten at jeg har mangler eller noe, jeg er bare en av de som får lite energi i graviditeten).
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Jeg hadde ingen symptomer før han begynte å sparke rundt uke 24 (morkake i front). Nå i uke 35 har det blitt en del vanskeligere å bevege seg og jeg blir fort sliten, men ellers er alt helt fint. Anonymkode: 4e9d0...6d0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Jeg har lite/ingen symptomer (kunn trøtthet), men alt står bra til med lille 🥰 Anonymkode: ee93d...71d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Man har vel relativt lite om ingen symptomer i første trimester. Foruten eventuell kvalme og ømme bryster. 😅 Anonymkode: 1f5b4...3f1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Jeg var akkurat som deg, med lite symptomer og bekymret for at det var er dårlig tegn. Men alt har gått helt fint, jeg har en 4-åring ved siden av meg sovende nå 🥰 Etterhvert begynte jeg å sette pris på et enkelt svangerskap. Plagene kom litt etter som jeg ble større og tyngre, men det tror jeg at det gjør for de fleste. Lykke til!! ❤️ Anonymkode: 20f70...f97
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 Veldig få symptomer. Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, hadde jeg nok ikke tenkt over det lille som var. Men siden jeg vet det, så kjenner jeg jo liksom etter. Mer utflod, "menssmerter" i veldig korte perioder, og ganske trøtt. Men jeg fant ut at jeg var gravid etter at jeg begynte på jobb igjen etter 8 uker fri, så jeg tenkte jeg bare var sliten etter jobb. Ellers har det ikke vært noe. Nå er jeg i uke 18, og på OUL var alt fint Anonymkode: 0176a...d74
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Jeg hadde ingen symptomer eller mage før 6.måned. Da fikk jeg like så greit skikkelig bekkenløsning og magen vokste helt sykt de tre siste månedene 🙈 Anonymkode: ec1cf...a89
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 16 uker og merker fint lite.. veldig trøtt eneste, og tisser ofte. Helt annet enn første svangerskap, da var jeg nærmest sykmeldt fra uke 12 til jeg fødte. Anonymkode: ee780...c41
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Javisst, var mange uker der jeg nesten lurte på om jeg hadde drømt den positive testen. Anonymkode: e0e74...be4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 Ingen symptomer i første svangerskap, og jeg hadde blødninger, så jeg hadde ikke merket det hvis vi ikke hadde prøvd å bli gravide. Følte meg ikke gravid før jeg kjente spark, og det var sent pga morkake foran. I mitt andre svangerskap var jeg kvalm frem til uke 12, men da den forsvant så forsvant også følelsen av at jeg var gravid. Er fortsatt gravid i uke 25, og føler meg bare gravid når jeg kjenner spark😅 Skal nevnes at jeg kjente på bekkenløsning tidlig denne gangen da. Anonymkode: ab83d...f62
Turtellure12 Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 Var trøttere enn vanlig da jeg bikket ca 22, 23 uker frem til fødsel. Ingen symptomer før det under noen av graviditetene. Alt gikk i skjønneste orden! Håper du slipper symptomer selv.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Jepp, og hadde ikke magen vokst og jeg kjent spark hadde jeg ikke trodd jeg var gravid senere heller. Tre barn, likt med alle tre. Anonymkode: b26d1...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå