Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke altfor mye penger før jul, ikke har jeg så god tid heller. Har kjøpt inn noen gavesett med 3 glass med sjokoladegodt som jeg tenkte å gi til de fleste.  Hva tenker dere? Blir det for generelt eller upersonlig? Eller ville dere tatt det helt fint?

Anonymkode: 2b062...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt glad

Anonymkode: 6ef99...02d

• Liker 1
Skrevet

Tanken så teller!!!! Nå må det bli slutt på prislappen bak. Sammen med et personlig fint kort er det faktisk så mye verd enn en dyrere gave. Og jeg setter mer pris på mennesker som viser omtanke bak gaven fremfor en dyr upersonlig gave. 

Anonymkode: c84ed...690

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker og få godteri. Spesielt sjokolade. 

Anonymkode: e6dbc...300

• Liker 1
Skrevet

Sjokolade er alltid velkommen.

Anonymkode: 0b1aa...f3c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt fornøyd med det i hvert fall.

Skrevet

Jeg ville blitt glad. 
Spesielt hvis gaven kom med en personlig hilsen:

"til den beste søsteren. Jeg er så glad at du er i livet mitt.  Stor juleklem fra..."

"Kjæreste bestefar.  Jeg ville at du skulle ha noe å kose deg med når jeg ikke er sammen med deg"

Anonymkode: 277bb...c54

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville også ha blitt glad. Legg gjerne ved en personlig hilsen også :skratte:

Skrevet

Jeg elsker sjokolade, så jeg hadde blitt glad :)

Om man ikke skal gi noe personlig, er spiselig helt glimrende. 

Anonymkode: cdd20...914

Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad for å få sjokolade 😀

Anonymkode: 96166...67f

Skrevet

Mye heller sjokolade enn generisknpyntegjenstand jeg ikke har lyst på og aldri kommer til å ha stående fremme. Fin gave synes jeg. 

Hvis ikke har så god råd ville jeg ha satt mer pris på om du sa ifra til meg og ikke brukte sårt tiltrengte penger på sjokolade til meg 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 17.37):

Jeg har ikke altfor mye penger før jul, ikke har jeg så god tid heller. Har kjøpt inn noen gavesett med 3 glass med sjokoladegodt som jeg tenkte å gi til de fleste.  Hva tenker dere? Blir det for generelt eller upersonlig? Eller ville dere tatt det helt fint?

Anonymkode: 2b062...2c8

Hvis det er god sjokolade så er det en bra gave. Er det billig nille/kalendersjokolade så legger jeg det til side og bruker det som gave til noen andre. Så jeg er fornøyd uansett. 

Anonymkode: 3ee9b...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...