Gå til innhold

Hvor gir jeg bort CD ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange cd er som jeg må gi bort. Er det noen som er interessert i det nå? Eller er det bare å kaste de? 

Anonymkode: 02d41...16f

Skrevet

Gi bort til loppemarkeder. 😊

Anonymkode: 3c707...8cc

Skrevet

Er det rock og metal? 😍

Anonymkode: 615b0...034

Skrevet

Bruktbutikker

Anonymkode: eac54...0b2

Skrevet

finn eller grupper på facebook

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har mange cd er som jeg må gi bort. Er det noen som er interessert i det nå? Eller er det bare å kaste de? 

Anonymkode: 02d41...16f

Bare listepop?

Anonymkode: 77af8...398

Skrevet

Enkleste er å gi bort alt samlet på finn. De jeg har lagt ut har blitt hentet samme dag. Evt kan du sende mot dekning av porto og emballasje om du orker det.

Lag gjerne poser med en kategori i hver og legg ut feks "Pose med cder gis bort. Rock." Neste bytter du ut Rock med Pop eller passende kategori.

Anonymkode: dd96b...bbd

Skrevet

Nms/nml gjenbruksbutikker tar imot slikt.

Vil du prøve å få litt penger ville jeg kjørt auksjon på en større facebook-gruppe for musikkinteresserte.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enkleste er å gi bort alt samlet på finn. De jeg har lagt ut har blitt hentet samme dag. Evt kan du sende mot dekning av porto og emballasje om du orker det.

Lag gjerne poser med en kategori i hver og legg ut feks "Pose med cder gis bort. Rock." Neste bytter du ut Rock med Pop eller passende kategori.

Anonymkode: dd96b...bbd

Å gi bort ting på finn.no er en dårlig idé, da bare én for glede av dette.

Er iblant på et gjenbrukssenter i nærheten, der man alltid finner bøker, og iblant også andre ting (som Lego), men gleden var stor da en før stengetid en høstdag ifjor kom med flere kasser fulle av DVD-er og musikk. Ikke bare fikk vi som var der nytte av dette, men også andre som kom senere.

Loppemarkeder kaster ting som ikke blir solgt etter at markedet er slutt slik at dette ikke er særlig miljøvennlig, og Fretex/bruktbutikker er svært kresne da dette tar opp plass, men selger lite; interessen for CD-er er ikke det den en gang var.

Gjenbrukssentere og byttekiosker (gamle telefonkiosker med bøker) opplever derimot stor populæritet.

Anonymkode: 3d25c...5ac

Skrevet

Bruktbutikker eller om så gi dem bort. For all del ikke kast dem, cder er på vei tilbake. 

Anonymkode: 2f4a7...5f9

• Liker 1
Skrevet

Hør om biblioteket ditt tar imot. Mange som låner musikk og lydbok på CD på bibliotekene våre rundt om i landet.

Anonymkode: 726fb...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...