AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg blir gal, eller er vel gal! Når alt var bare dritt og elendighet så hadde jeg angst. Nå når livet er bedre, har jeg angst da også. Opplevelser og ting jeg først var spent over og gledet meg til, får jeg nå helt panikkangst over. Hva om jeg ikke klarer det? Ser dum ut foran alle? Eneste som ikke får til? De andre kan mer, er bedre, hva har jeg der å gjøre jeg kommer bare til å drite meg ut og ikke få til noe? Hvorfor tror jeg at jeg er noe? Verker i hele jævla kroppen... er så sliten, er så lei. Anonymkode: 7a67f...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir gal, eller er vel gal! Når alt var bare dritt og elendighet så hadde jeg angst. Nå når livet er bedre, har jeg angst da også. Opplevelser og ting jeg først var spent over og gledet meg til, får jeg nå helt panikkangst over. Hva om jeg ikke klarer det? Ser dum ut foran alle? Eneste som ikke får til? De andre kan mer, er bedre, hva har jeg der å gjøre jeg kommer bare til å drite meg ut og ikke få til noe? Hvorfor tror jeg at jeg er noe? Verker i hele jævla kroppen... er så sliten, er så lei. Anonymkode: 7a67f...e9b Det e ende helvetes dritt. Kjenner til hvor håpløst det er at også når alt er bra så skal angsten komme å ødelegge det og. Du snakker stygt til deg selv, altfor selvkritisk. Du er sterkt og står i dette. Det er veldig mange andre som føler som deg. De er ikke dumme og det er ikke du heller. Du klarer det. Prøv. Og når du får det til, da skal du virkelig gi deg selv ros for det. Anonymkode: 6648b...1ba
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det e ende helvetes dritt. Kjenner til hvor håpløst det er at også når alt er bra så skal angsten komme å ødelegge det og. Du snakker stygt til deg selv, altfor selvkritisk. Du er sterkt og står i dette. Det er veldig mange andre som føler som deg. De er ikke dumme og det er ikke du heller. Du klarer det. Prøv. Og når du får det til, da skal du virkelig gi deg selv ros for det. Anonymkode: 6648b...1ba Takk ❤ ja jeg klarer ikke å roe ned den kritiske stemmen når alt smeller 😔 Anonymkode: 7a67f...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk ❤ ja jeg klarer ikke å roe ned den kritiske stemmen når alt smeller 😔 Anonymkode: 7a67f...e9b Hører på denne ❤️ (Gi det en sjanse så forstår du) https://www.youtube.com/watch?v=7UtjCZbEcKI Anonymkode: 0a691...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå