Gå til innhold

Angst for alle fine ting og opplevelser og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal, eller er vel gal! Når alt var bare dritt og elendighet så hadde jeg angst. Nå når livet er bedre, har jeg angst da også. Opplevelser og ting jeg først var spent over og gledet meg til, får jeg nå helt panikkangst over. Hva om jeg ikke klarer det? Ser dum ut foran alle? Eneste som ikke får til? De andre kan mer, er bedre, hva har jeg der å gjøre jeg kommer bare til å drite meg ut og ikke få til noe? Hvorfor tror jeg at jeg er noe? Verker i hele jævla kroppen... er så sliten, er så lei. 

Anonymkode: 7a67f...e9b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir gal, eller er vel gal! Når alt var bare dritt og elendighet så hadde jeg angst. Nå når livet er bedre, har jeg angst da også. Opplevelser og ting jeg først var spent over og gledet meg til, får jeg nå helt panikkangst over. Hva om jeg ikke klarer det? Ser dum ut foran alle? Eneste som ikke får til? De andre kan mer, er bedre, hva har jeg der å gjøre jeg kommer bare til å drite meg ut og ikke få til noe? Hvorfor tror jeg at jeg er noe? Verker i hele jævla kroppen... er så sliten, er så lei. 

Det e ende helvetes dritt. Kjenner til hvor håpløst det er at også når alt er bra så skal angsten komme å ødelegge det og. Du snakker stygt til deg selv, altfor selvkritisk. Du er sterkt og står i dette. Det er veldig mange andre som føler som deg. De er ikke dumme og det er ikke du heller. Du klarer det. Prøv. Og når du får det til, da skal du virkelig gi deg selv ros for det.

Anonymkode: 6648b...1ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det e ende helvetes dritt. Kjenner til hvor håpløst det er at også når alt er bra så skal angsten komme å ødelegge det og. Du snakker stygt til deg selv, altfor selvkritisk. Du er sterkt og står i dette. Det er veldig mange andre som føler som deg. De er ikke dumme og det er ikke du heller. Du klarer det. Prøv. Og når du får det til, da skal du virkelig gi deg selv ros for det.

Anonymkode: 6648b...1ba

Takk ❤ ja jeg klarer ikke å roe ned den kritiske stemmen når alt smeller 😔

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk ❤ ja jeg klarer ikke å roe ned den kritiske stemmen når alt smeller 😔

Hører på denne ❤️ 

(Gi det en sjanse så forstår du)

https://www.youtube.com/watch?v=7UtjCZbEcKI

Anonymkode: 0a691...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...