Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaga at typen har ei på snap han sender seksulaliserte mld med, hjerter og susser. 

jeg fant det selvsagt ved å snoke i tlf hans. Kall det hva dere vil, keg har visst om det her i ett halvt år og har fulgt med med først i går fikk jeg tatt det på "fersken" før han fikk sletta alt. 

vi var også på ferie i sommer hvor hun var også. Jeg antar det er derfor han ville absolutt dit av alle plasser. 

han veit at jeg er dritsur for noe siden jeg sov på sofa i natt. Jeg har gitt han tusen sjanser på sølvfat til å innrømme dette. 

hvordan er det best å gå fram her? Bare si det rett ut at det er over? At jeg har fulgt med i flere mnd og nå er begeret fullt. Jeg driter egentlig i moralaspekter den tlfsnokinga, den hadde ikke skjedd om hun ikke lå øverst på snapscoren hver eneste dag. 

Anonymkode: 03815...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan registrerer du at hun er øverst på snapscoren hans hver dag egentlig? 

Anonymkode: 125b6...55e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan registrerer du at hun er øverst på snapscoren hans hver dag egentlig? 

Man kan se de 8 beste snapperne

Skrevet

Du har visst det lenge men dere er fortsatt sammen?

Anonymkode: f58c2...749

• Liker 1
Skrevet

Du vet hva han har gjort, han vet hva han har gjort og han vet at du vet..

Vil du fortsette forholdet eller avslutte det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man kan se de 8 beste snapperne

Du har snoket på hans telefon hver dag? 

Skrevet

Bare avslutt. Si at du vet. Ikke gi ham noen sjanser til å komme under huden din for å få deg tilbake. 

Anonymkode: 4a05e...ad6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dump han med en gang… min ex drev også på med sånt! Fortell hva du har sett og funnet ut, så dumper du han 

Anonymkode: 182a5...6ec

Skrevet

Jeg tok eksen i det samme , første gangen konfronterte jeg og ble møtt med tårer og unnskyldninger og roser og lovord om at han bare hadde dummet seg ut. 

5-6 mnd etter tilgivelse finner jeg ut at han har laget en ny snapkonto kun for henne og et par andre. Da tok jeg bare å pakket alle tingene hans i bager og poser når han var hos frisøren (eller utro, who knows!) og satt utenfor døra. Hang opp en lapp med rød tusj hvor det stod at han aldri skulle kontakte meg igjen. 

Jeg sov borte noen netter og var ikke hjemme når han kom, vet at jeg hadde slitt med å ikke åpne døren og sannsynligvis hadde gitt etter for manipulasjonen hans... Så sov borte, ga venninnen min simkortet til telefonen min i mange uker mens jeg bodde hos henne og fikk kun simkortet når hun var rundt meg og kunne passe på at jeg bare ringte mamma og ikke han, slettet Facebook messenger så jeg ikke ville se noen meldinger eller tapte anrop fra han, gadd ikke ta noe diskusjon eller gi han anledning til å forklare seg=manipulere meg. 

Er jævlig glad jeg var så streng og hadde venninna mi rundt meg hele tiden ellers er jeg redd jeg ikke hadde klart å bryte like fort og heller vært stuck med en dust og ulykkelig. Etter noen mnd etter brudd var jeg lykkeligere enn på lenge!

Dump han dritten du også og snu deg aldri tilbake! 

Anonymkode: 73134...bc9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare avslutt. Si at du vet. Ikke gi ham noen sjanser til å komme under huden din for å få deg tilbake. 

Anonymkode: 4a05e...ad6

👑👑👑👑

Anonymkode: 73134...bc9

• Liker 1
Skrevet

Litt skummelt å si.. men min samboer snappet med ei en gang, ikke noe seksuelt eller hjerter MEN det er ugreit.

Hadde det gått så lang med hjerter og ferier på samme plass osv, så hadde jeg ikke gitt han èn dag til sammen med meg. Kom deg bort før han rekker å planlegge unnskyldningene sine.

Anonymkode: 9a359...da5

• Liker 1
Skrevet

Står i samme situasjon og har blitt, men klarer ikke glemme det… Har vonde drømmer om det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...