AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg er ute etter en dolce gusto kaffemaskin og lurer på om dere som har en slik er fornøyd? Evt hvilken type har dere. Kan dere bruke Evergood kapsler til den? Jeg vurderer en på Elkjøp til 449.- Mini me. De på Elkjøp visste ikke om evergood kapsler kunne brukes på dolce gusto maskinen. Anonymkode: 0f0dc...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Del Skrevet 12. november 2022 Min bråker litt, men er veldig fornøyd ellers. Du kan bruke Evergood og noen av Starbucks kapslene Anonymkode: 09b89...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 12. november 2022 #3 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg kjenner ikke til akkurat den du spør etter her. Men en ting som er praktisk er å ha en maskin som stopper automatisk når du lager drikke. Vi har nå vår 3. DG maskin, og de to foregående må stoppes manuelt. Evergood lager kapsler som passer til Dolce Gusto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min bråker litt, men er veldig fornøyd ellers. Du kan bruke Evergood og noen av Starbucks kapslene Anonymkode: 09b89...fde Jeg har hørt hvordan en slik maskin kan bråke 😅 Heldigvis varer det ikke lenge 😊 Jeg digger Starbucks, tenkte ikke over de kapslene i det hele tatt. Takk for tipset 👍 Anonymkode: 0f0dc...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Del Skrevet 12. november 2022 C8H10N4O2 skrev (31 minutter siden): Jeg kjenner ikke til akkurat den du spør etter her. Men en ting som er praktisk er å ha en maskin som stopper automatisk når du lager drikke. Vi har nå vår 3. DG maskin, og de to foregående må stoppes manuelt. Evergood lager kapsler som passer til Dolce Gusto. Takk for tipset, skal sondere terrenget litt mer før jeg bestemmer meg 👍 Anonymkode: 0f0dc...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er ute etter en dolce gusto kaffemaskin og lurer på om dere som har en slik er fornøyd? Evt hvilken type har dere. Kan dere bruke Evergood kapsler til den? Jeg vurderer en på Elkjøp til 449.- Mini me. De på Elkjøp visste ikke om evergood kapsler kunne brukes på dolce gusto maskinen. Anonymkode: 0f0dc...b52 Jeg har hatt min i snart to år.. kjempe fornøyd! Anonymkode: b3627...78d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Del Skrevet 12. november 2022 Har hatt min i snart 8 år nå og den funker fint fortsatt. Anonymkode: 46767...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 12. november 2022 #8 Del Skrevet 12. november 2022 Har hatt to stk, kjøpte min første i 2010–11 en plass. Så veldig fornøyd med dem. Så lenge det står Dolce Gusto på pakken til kapslene så går det fint, de kommer gjerne i litt store firkantet bokser, og er godt merket. Evergood kapslene er veldig gode. Ellers har Kaffekapselen.no mange fine alternativer. og kjøp en som er automatisk, jeg glemte meg titt og ofte med den gamle som ikke var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå