Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å farge håret men koster jo så mye penger mange steder, ser mange frisører jeg har sjekket nettsidene til tar 1900 kroner for farging av hår. Syns det er vilt dyrt. Finnes det noen rimelige frisører i ski/Oslo ? Lærling er jo og litt billigere, jeg er ikke nødvendigvis ute etter et perfekt resultat men bare mer rødlig brunfarge (syns mitt musebrune hår er litt kjedelig). Men 1900 kroner hver måned er jo litt heftig...

Anonymkode: f1237...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på Grønland

Anonymkode: 22849...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kunne tenkt meg å farge håret men koster jo så mye penger mange steder, ser mange frisører jeg har sjekket nettsidene til tar 1900 kroner for farging av hår. Syns det er vilt dyrt. Finnes det noen rimelige frisører i ski/Oslo ? Lærling er jo og litt billigere, jeg er ikke nødvendigvis ute etter et perfekt resultat men bare mer rødlig brunfarge (syns mitt musebrune hår er litt kjedelig). Men 1900 kroner hver måned er jo litt heftig...

Gjør det selv. Anbefaler henna pulver i hvert fall. Finnes på apoteket.

Hennablad-206042-small.JPG-pearlx300?context=bWFzdGVyfGltYWdlc3wxMjIxNHxpbWFnZS9qcGVnfGltYWdlcy9oMTAvaDliLzg4MTQwMjgyNTkzNTguanBnfDdlMzk1OWExN2RjMjcyNTkwZDU0ZTBmNzAxZDNmOGI1NDA0OWM2ZTRjZTM4YjIwNzQ0YmI5YTIwZjMxYjQwY2U

Henna rød 100g Pulver

Skrevet
kaledonia skrev (7 timer siden):

Gjør det selv. Anbefaler henna pulver i hvert fall. Finnes på apoteket.

Hennablad-206042-small.JPG-pearlx300?context=bWFzdGVyfGltYWdlc3wxMjIxNHxpbWFnZS9qcGVnfGltYWdlcy9oMTAvaDliLzg4MTQwMjgyNTkzNTguanBnfDdlMzk1OWExN2RjMjcyNTkwZDU0ZTBmNzAxZDNmOGI1NDA0OWM2ZTRjZTM4YjIwNzQ0YmI5YTIwZjMxYjQwY2U

Henna rød 100g Pulver

Hørt at henna er vanskelig å få ut av håret om man vil gjøre noe annet en gang. Syns ikke hårfarge man kjøper selv ender opp som det skal heller, blir alltid for mørkt 

Skrevet

Elo Hårkunst rett ovenfor Birkelunden hadde i hvert fall ok priser før.

Anonymkode: b06bc...ed5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hørt at henna er vanskelig å få ut av håret om man vil gjøre noe annet en gang. Syns ikke hårfarge man kjøper selv ender opp som det skal heller, blir alltid for mørkt 

Henna er ikke for mørkt og man kan regulere farge ( bruk vann i stedet for kaffe osv). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...