Gå til innhold

Rydde i vaskeskapet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å prøve vaskehjelp for første gang. Trodde de ville ta med seg utstyr, men nå har jeg akkurat lest gjennom mailen de sendte meg for å bekrefte bestillingen og der står det at jeg må stille med vaskeutstyr. 

Vaskeskapet mitt ser ikke ut i måneskinn. Har null system på noe, alt er bare slengt inn. Og for å være helt ærlig så overrasker det meg ikke hvis jeg finner et par skitne kluter inni der. Dette er skikkelig flaut å innrømme.
Sånn kan jeg jo ikke ha det når vaskehjelpen kommer så i dag må jeg gå gjennom skapet og kaste, sortere og organisere. Og så må jeg nok ut og kjøpe noen nye ting. Har faktisk ikke skurebøtte så det må jeg kjøpe.
Ellers vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. 

Hvordan er det vanlig å organisere vaskeskapet? Hva MÅ jeg ha av utstyr? 
Må jeg brette kluter og stable dem pent på en egen hylle, eller hvordan gjør folk det med kluter? Jeg pleier bare å krølle dem sammen og slenge dem inn der det er plass… Når jeg bretter og stabler så ramler de alltid ut av skapet.

Trenger alle gode tips og råd! 

Hilsen

Ikke-husmor :flau:

Anonymkode: f003d...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail tilbake der du spør hva de trenger. 

Mine kluter henger på tilgjengelige steder der de brukes eller henger klart på tørkestativ som står fast på badet. Pleide å sette fram alt som trengtes da jeg hadde vaskehjelp, så slapp hun å lete frem.

Anonymkode: 6c6bb...e31

Skrevet

Har ikke noe vaskeskap. Spiller vel ingen rolle HVORDAN du organiserer det?

Kast alt som er ubrukelig/utslitt.

Rengjør det som skal bli igjen pluss skapet.

Sett det inn på en ryddig måte.

Anonymkode: 22d07...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...