AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Kan du lese blikket til en annen person at han/hun har en spesiell interesse for deg? Jeg jobber med flere menn og har god tone med de fleste, men det er en som er litt mer interresant enn de andre. Vi har kun kjent hverandre i 1 år, men de siste mnd har relasjonen vår endret seg. Han er egentlig ikke en mann jeg hadde beundret utseendemessig dersom jeg ikke kjente han. Etterhvert som jeg har blitt kjent med hans lune, trygge og humoristiske sider blir jeg bare mer og mer nysgjerrig på han. Vi havner stort sett i nærheten av hverandre og det virker som vi begge gjør dette ubevisst. Jeg trekkes imot han, og jeg føler vi kan kommuniserer ved blikk og kroppsspråk. Jeg har sjeldent blitt så betatt, nysgjerrig og dratt mot noen andre på denne måten. Jeg føler han gir meg bekreftelse med måten han søker meg på, men jeg kan jo ikke vite sikkert før han faktisk sier noe. Er det noen med lignende opplevelser der ute? ❤️ Anonymkode: 27044...16a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Har en lignende opplevelse fra jobb, men problemet var at vi begge var gift. Vi hadde rett og slett bare en ekstrem god kjemi, så vi endte ofte opp med å snakke og endte også ofte opp alene osv. Endte jo ikke så bra for vår del da, siden vi var i forhold fra før, men vi var vel ganske enige om at det definitivt hadde blitt noe dersom vi var single. Anonymkode: 84e2c...8fc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Jeg er i en slik situasjon det er helt grusomt. Har ikke vært bekymret for at noe slikt skal skje meg fordi blir nesten aldri betatt/besatt. Skjedd et par ganger i livet mitt og jeg er over 40, nå er det nesten sykelig og jeg føler jeg trenger hjelp, må bli innlagt og få medisiner eller noe. Jeg føler jeg må si noe til noen snart, fordi det begynner å bli pinlig og ille mht andre rundt. Blir bare verre og verre. Anonymkode: 69eda...863 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Merker det godt ja. Det er nesten som å se rett igjennom og inn i tankene. Har aldri tatt feil på det. Anonymkode: 4c9af...984 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Kan tenke meg det kan være litt sånn...Ser inn i hverandres øyne med sånn smertefull blikk, med sånn " hva faen skal vi gjøre med dette" blikk. "Kan ikke gjøre noe med dette" blikk. Så går man hver til sitt og har vondt i sjela føler en kvalm og nærmest deprimert. Flott å være menneske... Anonymkode: 69eda...863 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Merker det godt ja. Det er nesten som å se rett igjennom og inn i tankene. Har aldri tatt feil på det. Anonymkode: 4c9af...984 Ja, sånn er det! Jeg føler vi begge vil utforske mer, men det er en umulig sti å gå… ts Anonymkode: 27044...16a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du lese blikket til en annen person at han/hun har en spesiell interesse for deg? Anonymkode: 27044...16a Nei det kan jeg ikke. Må sies at jeg er håpløs på sånne ting. Jeg er ikke mottakelig for flørting etc. jeg må ha det i klartekst. Derfor jeg liker folk som er åpne, ærlige og direkte. Anonymkode: 68075...5ea
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Ja, lett å merke. Anonymkode: 85347...b2e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 Nei et blikk kan være så mangt så sånt overtolker jeg ikke Anonymkode: 1f9df...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Ja, det var en kollega jeg kjente at spenningen mellom oss var helt elektrisk. Det sitret i kroppen når vi var i nærheten av hverandre. Blikket hans traff meg så ekstremt! Jeg ble varm bare han så på meg og det var virkelig en ekstrem fysisk spenning mellom oss. Vi var som magneter og på en fest var det som om jeg mistet kontrollen og det skjedde noe mellom oss (jeg hadde kjæreste...angrer så veldig og det var fælt). Men, jeg tror noen mennesker har et blikk som får andre til å bli interessert i en. At det gjennomborer deg på en måte, og får deg til å føle deg sett og veldig i kontakt med den andre. For jeg vet at dette har skjedd med flere jenter og nettopp denne fyren. Han er ikke spesielt pen, han er liten og skalla. Men det er noe med blikket jeg ikke kan sette fingeren på. Utrolig glad for at vi ikke jobber sammen lenger😅 Anonymkode: bdf2a...08b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Ja, det merker jeg, det er noe av det letteste å lese på et menneske. Spesielt når det er mot meg selvsagt, men jeg ser også når andre er interessert i hverandre. Anonymkode: 37e78...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå