AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg elsker å se på sånne pranking couples, par som pranker hverandre. Men bruker det også til musikk og til å se på filmer med skikkelige naturkrefter. Anonymkode: 59815...e09
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Jeg liker å se Reaction-videoes. Dvs folk som ser serier/filmer jeg har sett, eller hører sanger jeg liker, for første gang og deres reaksjon på det. Anonymkode: 055d3...1ff
Callisto83 Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Alt mulig egentlig. Matlaging, dokumentarer, hobby ting, vlogger osv. Men er det bare meg, eller har reklamene på YouTube tatt helt av i det siste? Kan ikke huske at det var så ille før. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Callisto83 skrev (1 minutt siden): Alt mulig egentlig. Matlaging, dokumentarer, hobby ting, vlogger osv. Men er det bare meg, eller har reklamene på YouTube tatt helt av i det siste? Kan ikke huske at det var så ille før. Ja, det har tatt helt av. Før gikk det an å se en video uten at den ble avbrutt av reklame. Anonymkode: 59815...e09
Fjollefyr Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Mia Maples, Amber Scholl, dokumentarer om fly, skip og krigshistorie. Gjerne diy videoer med sying og interiør. Ingrid Bergtun er gøy der. Gjerne tegne og male - videoer også. I det siste har jeg sett på danse videoer av typen lær deg å danse.
Heydayotheinterweb Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Kritikk til systemet (bedre kjent for idiotene og normiene som "konspirasjonsteorier"), faktavideoer, podcasts og historie. Noen ganger bruker jeg youtube til musikk fordi jeg liker å på bitcher som danser shuffle dance. Det første finner jeg forsåvidt mest på andre sider siden det ikke er lov å kritisere systemet på youtube etter google kjøpte det opp med mindre man er gatekeeper og sprer disinformasjon og ren løgn. Eller fremstår som totalt gal. DA er det helt OK å operere på youtube så mye du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja, det har tatt helt av. Før gikk det an å se en video uten at den ble avbrutt av reklame. Anonymkode: 59815...e09 De må tjene penger som alle andre video tjenester Anonymkode: 330ad...008
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Det går mest i dokumentarer, Timeline - World History Documentaries er en bra kanal og ellers ser jeg videoer om teknologi som f.eks. Linus Tech Tips og JayzTwoCents. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det har tatt helt av. Før gikk det an å se en video uten at den ble avbrutt av reklame. Anonymkode: 59815...e09 Det fikses lett med å abonnere på YouTube Premium, ja jeg vet at man kan bruke Ad-Block men det funker ikke på Android TV od dessuten så bruker jeg YouTube så mye at det er verdt å betale for Premium. Anonymkode: 83569...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 Se ting på YouTube ...? Jeg ser ikke ting på YouTube. Det jeg er interessert i, laster jeg ned, slik at jeg kan se dette når som helst uten å være avhengig av YouTubes regime. 7 hours ago, AnonymBruker said: De må tjene penger som alle andre video tjenester Anonymkode: 330ad...008 Ja, stakkars Google; de tjener sannelig ikke nok penger fra før av ... Anonymkode: d4165...d9a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Se ting på YouTube ...? Jeg ser ikke ting på YouTube. Det jeg er interessert i, laster jeg ned, slik at jeg kan se dette når som helst uten å være avhengig av YouTubes regime. Ja, stakkars Google; de tjener sannelig ikke nok penger fra før av ... Anonymkode: d4165...d9a Samme kan sies om Viaplay, Netflix, HBO, tv2 play osv… Anonymkode: 330ad...008
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 dokumentarer om mange forskjellige emner. eller videoer hvor en sånn inspektør går over bygninger som skal selges, og påpeker alt mulig som har blitt gjort feil. For eksempel feil med det elektroniske anlegget. Eller ting som taktekkere (eller noen lignende) har gjort på takene til folk. Så går det altså folk å påpeker alt mulig dill og dall som de mener har gått helt feil. Anonymkode: d66c7...2b0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 Folk som onanerer bare at du kun ser ansiktet eller med ryggen til, eller folk som tisser på seg. Siden det nå er lørdags kveld 😊 Anonymkode: 0b0e1...fa2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk som onanerer bare at du kun ser ansiktet eller med ryggen til, eller folk som tisser på seg. Siden det nå er lørdags kveld 😊 Anonymkode: 0b0e1...fa2 Haha, trenger du lesebriller? Anonymkode: d1456...676 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Samme kan sies om Viaplay, Netflix, HBO, tv2 play osv… Anonymkode: 330ad...008 For å se disse tjenestene kreves det et abonnement, noe som ikke er nødvendig med YouTube. Å se YouTube blir derfor som å se TV gjennom vinduet i en gammedags TV-forretning. Taper butikken penger på at noen tar opp innholdet på mobilen sin ...? Derfor er det ingen stor etisk forskjell på å streame en YouTube-video med Adblock, og å se den fra sin lokale harddisk, bortsett fra at det er mer miljøvennlig å lagre den, slik at miljøet ikke belastes av ressursbruk i forbindelse med streaming - når alle skal streame 4K, krever dette både ekstra strøm og bredbåndskapasitet. I tillegg man også kan se videoen senere, uten å få beskjeden om at den er fjernet. Man snakker om å ta vare på miljøet og tenke grønt, men konstant streaming av innhold som kunne sees lokalt, er rett og slett miljøkriminalitet. Anonymkode: d4165...d9a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å se disse tjenestene kreves det et abonnement, noe som ikke er nødvendig med YouTube. Å se YouTube blir derfor som å se TV gjennom vinduet i en gammedags TV-forretning. Taper butikken penger på at noen tar opp innholdet på mobilen sin ...? Derfor er det ingen stor etisk forskjell på å streame en YouTube-video med Adblock, og å se den fra sin lokale harddisk, bortsett fra at det er mer miljøvennlig å lagre den, slik at miljøet ikke belastes av ressursbruk i forbindelse med streaming - når alle skal streame 4K, krever dette både ekstra strøm og bredbåndskapasitet. I tillegg man også kan se videoen senere, uten å få beskjeden om at den er fjernet. Man snakker om å ta vare på miljøet og tenke grønt, men konstant streaming av innhold som kunne sees lokalt, er rett og slett miljøkriminalitet. Anonymkode: d4165...d9a YouTube er en strømmetjeneste og du får på lik linje med andre strømmetjenester serier å se på Anonymkode: 330ad...008
Einus Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 JA LFA og Yaris GR og Land Cruiser samt hvordan reparere ting og tang.
Hatsumomo Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 Stort sett trailere eller reviews av filmer/serier. Intet annet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 Hudpleie, av og til sminke, tenniskommentatorer, kattepuser, dokumentarer, leier av og til en film. Anonymkode: ba7f7...11c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Tester av elektroniske dingser. Jeg kjøper aldri noe, men det er artig å se hva produsentene finner på. Når du har gjort dette noen år sånn som meg, så innser du hvor små forskjeller det er på f.eks. telefoner fra et år til et annet. Det er helt utrolig hvordan bransjen har fått så mange av oss til å bruke 10-15000 på ny modell hvert år, når det knapt er noen endringer i det hele tatt. Ørlite grann tynnere, marginalt bedre kamera hvis lyset er riktig, appen din åpner seg 0.02 sekunder raskere... Anonymkode: ca510...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, trenger du lesebriller? Anonymkode: d1456...676 Hva behager? Anonymkode: 0b0e1...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå