AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Hva og Hvordan gjør man det ved å klage på Fastlege. Min verken hører, ser, undersøker eller er interessert. Sitter bare vendt mot datamaskina og skriver. Det er rett og slett ubehagelig, og man føler seg som en dritt. Dette gjelder i bygdenorge, og flere opplever det samme med denne legen. Flere er og har blitt alvorlig syke uten å få hjelp. Og nei, det er ikke bare å bytte lege i ei forholdsvis lita bygd. Han kan ut fra datamaskina gi en diagnose og da er det slik. Ferdig! Livsfarlig mann! Anonymkode: efd8f...c21 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Er du helsepersonell? Kva kompetanse har du? Anonymkode: dad01...9ec
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Man kan godt klage på fastlege, men ingenting av det du beskriver om legens fremtoning vil gi noen reaksjoner. Om noen har fått alvorlig sykdomsforløp som følge av at fastlegen har gitt uforsvarlig behandling eller ikke satt diagnose som burde vært fanget opp, kan det gi reaksjoner. Pasienten eller nærmeste pårørende er de som må sende slik klage. Anonymkode: a44b5...943 1
Hareena Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Et googlesøk vil hjelpe deg: https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klageordninger/ Men om du har en god sak, er vel et annet spørsmål. En klage må jo være velbegrunnet og dokumentert. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva og Hvordan gjør man det ved å klage på Fastlege. Min verken hører, ser, undersøker eller er interessert. Sitter bare vendt mot datamaskina og skriver. Det er rett og slett ubehagelig, og man føler seg som en dritt. Dette gjelder i bygdenorge, og flere opplever det samme med denne legen. Flere er og har blitt alvorlig syke uten å få hjelp. Og nei, det er ikke bare å bytte lege i ei forholdsvis lita bygd. Han kan ut fra datamaskina gi en diagnose og da er det slik. Ferdig! Livsfarlig mann! Anonymkode: efd8f...c21 Jeg synes ikke synd på deg. 😬 Anonymkode: f1cc7...bd0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ikke synd på deg. 😬 Anonymkode: f1cc7...bd0 Irrelevant hva du synes og ikke synes synd på. TS lurer på hvordan og hvor man kan klage på en fastlege. Anonymkode: a9b8b...5d9
Nattens rytter Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Rättshaverist! https://www.lssguiden.se/cldocpart/2993.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå