Gå til innhold

Jeg ser bare høye menn være i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går ute og ser et par så er mannen alltid høy. Med høy mener jeg høyere enn meg og jeg er ca 185 cm. Og kvinnen er alltid pen. 

Stemmer dette med deres erfaring? 

Anonymkode: e150a...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg går ute og ser et par så er mannen alltid høy. Med høy mener jeg høyere enn meg og jeg er ca 185 cm. Og kvinnen er alltid pen. 

Stemmer dette med deres erfaring? 

Anonymkode: e150a...bda

Sjeldent jeg ser menn som er høyere enn 1.85, de jeg har datet har vært omtrent like høye som meg.: jeg er 1.75

Anonymkode: 096f4...031

Skrevet

Herregud....

Bare høye menn og pene damer som er i forhold??

Du er aldri på kjøpesentre og matbutikker?

Syns det et stikk motsatt jeg.

Det er sykt mange lave menn rundt om, og en haug overvektige slitne damer. Og de har familie.

Sammen.

Anonymkode: 526bb...7a5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Gidder ikke 🙄

Anonymkode: 6902a...414

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er det du legger merke til bare. Folk i alle høyder og utseende har forhold. 

Anonymkode: d0235...8bb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må komme til Nordnorge, masse lave men her, både i forhold og single. Mannen min er 1,70, men så er jeg bare 1,57 :)

Anonymkode: 4d94f...c71

Skrevet

En venninne av meg er et halvt hode høyere enn mannen sin, og de har vært gift i et par tiår nå!

Og uansett er svaret mitt generelt, basert på det jeg ser i samfunnet og på gata, nei. Menn i alle slags høyder går og leier en kvinne som de ser ut til å ha et kjæreste/partnerforhold med.

Hvor ensporet er det mulig å bli, når du kun faktisk greier å BARE se de over 185? Merkelige greier! :klo:

Anonymkode: 28504...412

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Statistisk sett har du på en måte rett. Menn som er betydelig høyere enn gjennomsnittet, altså 185 cm og oppover, har i snitt flere barn med flere kvinner. 

At en mann er høyere enn snittet har alltid vært attraktiv for kvinner.

Anonymkode: 1155f...c93

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvis du kikker ned og ikke går med nese i sky, ser du kanskje de lavere mennene med dame også.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Statistisk sett har du på en måte rett. Menn som er betydelig høyere enn gjennomsnittet, altså 185 cm og oppover, har i snitt flere barn med flere kvinner. 

At en mann er høyere enn snittet har alltid vært attraktiv for kvinner.

Anonymkode: 1155f...c93

Link til den statistikken?

Skrevet

Vel … hadde dette stemt og SAMTLIGE av menn over 185 hadde vært i et forhold, hadde det betydd at mellom 80% og 85% av menn og kvinner var single.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror du bør ta en tur og få sjekket synet ditt ts ;)

Anonymkode: 08da1...2fe

• Liker 4
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden):

Det er en logisk statistikk. Statistikk basert på logikk. Ikke basert på studier.

Anonymkode: f4ba5...c72

Gjest ChadMcChadson
Skrevet
2 hours ago, Anonym Brukar0 said:

Er bare å google så ser man at snittet er 180.5

2 hours ago, Helene1982 said:

Vel … hadde dette stemt og SAMTLIGE av menn over 185 hadde vært i et forhold, hadde det betydd at mellom 80% og 85% av menn og kvinner var single.

Nei, nå er visstnok snittet 180. Når det kommer til at samtlige menn over 180 vært i forhold, så hadde 50% av menn og kvinner vært single. Nettopp fordi snittet blant kvinner er 167. Så det betyr at alle som er 180 og over (halvparten av befolkningen), blir sammen med de som er under 180 blant kvinnene. Siden 50% av menn nå er i forhold, så er 50% av kvinner i forhold. Dermed kan det ikke stemme at 80-85% av kvinner og menn er single.

Det samme resonnementet gjelder også om snittet faktisk var 185 for menn

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en logisk statistikk. Statistikk basert på logikk. Ikke basert på studier.

En logisk statistikk? 🤣🤣🤣🤣

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha hva faen? Hvilken virkelighet lever du i?

Anonymkode: 79fcb...4dc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
ChadMcChadson skrev (Akkurat nå):

Er bare å google så ser man at snittet er 180.5

Leste du hva jeg siterte?

Gjest ChadMcChadson
Skrevet
20 minutter siden, Anonym Brukar0 said:

Leste du hva jeg siterte?

Skulle kanskje ha gjort det mer grundig oops

Men her har du en  artikkel som tar for seg det fenomenet du siterte. De nevner riktig nok ikke høyde, men det er innenforstått at fyren er høy, vellykket og har alt kvinner ser etter. Kvinner ligger ikke med tapere

https://www.aftenposten.no/norge/i/50kjb/hoeyt-utdannede-pappaer-resirkuleres

Skrevet

Jeg er 165 og mannen 2meter, og ja jeg er åpenbart veldig pen!😅

Anonymkode: d5805...f57

Skrevet

Du må ha enorme komplekser, ts. Gjennomsnittshøyden for menn i Norge er 179 cm, du er 185 og føler deg for lav??

Anonymkode: 48672...c83

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...