AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg har etter mye festing i ungdomsårene lagt alkoholen på hylla. Føler meg sunnere og fokuserer nå på å gjøre positive sunne ting i helgene. Jeg skal på 3 dagers festival neste sommer, og leker nå med tanken på å kjøre alkoholfritt alle dagene. Jeg har faktisk aldri latt være å drikke på festival tidligere, det har alltid blitt mye øl, dårlig mat og lite søvn noe jeg føler jeg begynner å bli for gammel for. Ser jo for meg at man får mer ut av den gode musikken også. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å ikke drikke på festival? Altså, går jeg på byen edru så koser jeg meg jo men man legger feks. merke til de klissete gulvene, dårlig musikk og hvor fulle andre er når man ikke er sløvet ned selv. Det er jo mye drikking på festival, blir det litt det samme liksom? Noen som har tips eller erfaringer? Anonymkode: 9a8c2...a3e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Hater å være edru blant fulle folk. Folk skumper borti deg, søler æl over alt, skriker osv. Så jeg står på sidelinjen og nyter musikken istedenfor. Anonymkode: 0a678...1b2
Heydayotheinterweb Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har etter mye festing i ungdomsårene lagt alkoholen på hylla. Føler meg sunnere og fokuserer nå på å gjøre positive sunne ting i helgene. Jeg skal på 3 dagers festival neste sommer, og leker nå med tanken på å kjøre alkoholfritt alle dagene. Jeg har faktisk aldri latt være å drikke på festival tidligere, det har alltid blitt mye øl, dårlig mat og lite søvn noe jeg føler jeg begynner å bli for gammel for. Ser jo for meg at man får mer ut av den gode musikken også. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å ikke drikke på festival? Altså, går jeg på byen edru så koser jeg meg jo men man legger feks. merke til de klissete gulvene, dårlig musikk og hvor fulle andre er når man ikke er sløvet ned selv. Det er jo mye drikking på festival, blir det litt det samme liksom? Noen som har tips eller erfaringer? Anonymkode: 9a8c2...a3e Vil faktisk på Roskilde. Har ikke vært der på 13 år (vært der 17 ganger før). Men jeg vil mere på det gamle, RÅE Roskilde. Det som ikke var for pussies og shitkids! Ikke den hipster drittunge fjollle-sossepisset det begynte å gradivs bli rundt 2003. Kan heller ikke drikke for da blir jeg pissdårlig og må reparere en uke. Og jeg orker ikke masse hylende skrikende hipster snørrunger på fylla når jeg er edru. Får lyst å bombe dem med napalm! Har lyst å bombe dem med napalm når jeg er full også! De har ødelagt ALT! Endret 12. november 2022 av Heydayotheinterweb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden): Vil faktisk på Roskilde. Har ikke vært der på 13 år (vært der 17 ganger). Men jeg vil mere på det gamle, RÅE Roskilde. Ikke den hipster drittunge fjollle-sossepisset det begynte å gradivs bli rundt 2003 Ok. Hva var det "RÅE" med gamle roskilde? Dop og sex? Anonymkode: 9a8c2...a3e
Heydayotheinterweb Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ok. Hva var det "RÅE" med gamle roskilde? Dop og sex? Anonymkode: 9a8c2...a3e Bl.a. Var bare en annen type folk. Mere utvalg av musikk. Og bedre musikk. For å nevne noe, men det er MYE å nevne her så orke. Det var bedre rett og slett! En mening jeg IKKE er alene om å ha forresten!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Men tilbake til tema, noen som har erfaringer å dele? Er det like gøy liksom å være edru på festival? Anonymkode: 9a8c2...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå