AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg er nyansatt og har en fast 30% stilling i Oslo kommune. I tillegg jobber jeg ekstra og får timelønn for dette. Jeg har forstått det som at de regner fra den 1. i måneden til den 1. i neste måned, og at vi får betalt for dette den 27. (På etterskudd). 27. er lønningsdagen. Jeg snakket med en venninne i dag som mente at jeg da kanskje får betalt for både den faste 30 prosenten forrige måned, men også for denne måneden. Blir ikke november da på neste måned? Jeg ble veldig forvirret, men hadde vært greit å vite da jeg er usikker på hvor mye lønn jeg får - og jeg har utgifter som må dekkes. Har altså jobbet der fra og med 2. oktober og helt til den 27. november når jeg får lønn. Anonymkode: 45715...57e
Tomas77 Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 (endret) Rart du ikke fikk de faste oktobertimene 27 oktober, men det kan hende tiltredelsen din ikke kom til lønnsavdelingen i tide. Du vil da få dobbelt opp 27 november. Ekstratimer du jobber i november vil du få i desember siden de leveres inn ved månedsslutt. De du jobbet i oktober kommer i november. Endret 12. november 2022 av Tomas77
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Tomas77 skrev (6 minutter siden): Rart du ikke fikk de faste oktobertimene 27 oktober, men det kan hende tiltredelsen din ikke kom til lønnsavdelingen i tide. Du vil da få dobbelt opp 27 november. Ekstratimer du jobber i november vil du få i desember siden de leveres inn ved månedsslutt. De du jobbet i oktober kommer i november. Jeg har bare forstått det slik at de regnet fra 1. oktober til 1. november, og at lønnen da kommer den 27. november. Men kanskje jeg har misforstått? Hadde vært veldig greit om jeg fikk dobbelt opp nå den 27. som du skriver, da jeg har gått ganske lenge uten lønn. Anonymkode: 45715...57e
Tomas77 Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bare forstått det slik at de regnet fra 1. oktober til 1. november, og at lønnen da kommer den 27. november. Men kanskje jeg har misforstått? Hadde vært veldig greit om jeg fikk dobbelt opp nå den 27. som du skriver, da jeg har gått ganske lenge uten lønn. Anonymkode: 45715...57e Det skal du definitivt få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå