Rosa Sløyfe Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Hva er egentlig hvits med en sånn tråd når men ikke kan spørre om noe her? hver gang jeg spør om noe her inne får jeg aldri svar på det jeg spørr om som for eks når jeg spurt om fine kjoler i butikk ramset dem opp bare nettbutikker Å selv om man er plus str må men få lov til og kunne spørre om ting på en klestråd uten og bli tåkket ned hver eneste gang og tar opp det med vekt, er det ikke voksende mennesker her inne da? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Hæ. Når har det ikke vært greit å spørre om klær i større størrelser her. Ikke alle tråder får like mange svar, men det er jo sånn det er overalt. Og hvis du ikke vil ha link til butikker med fine kjoler så må du kanskje presisere i innlegget at du ønsker bilder av kjoler folk synes er fine. I så fall vil du jo få hummer og kanari da folk har forskjellige meninger om hva som er pent. Anonymkode: 08433...2e2 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 bryllup 2025 skrev (6 minutter siden): Hva er egentlig hvits med en sånn tråd når men ikke kan spørre om noe her? hver gang jeg spør om noe her inne får jeg aldri svar på det jeg spørr om som for eks når jeg spurt om fine kjoler i butikk ramset dem opp bare nettbutikker Å selv om man er plus str må men få lov til og kunne spørre om ting på en klestråd uten og bli tåkket ned hver eneste gang og tar opp det med vekt, er det ikke voksende mennesker her inne da? 🤔 Nå vet jeg ikke helt hvilke tråder du sikter til, men da du spurte etter julekjole, så spurte du ikke konkret etter fysiske butikker, og du fikk uansett mange forslag til fysiske butikker. Jeg har heller ikke lagt merke til at noen tråkker på deg, eller andre som spør etter plus size, jeg ser mye mer at folk kommer med gode forslag og faktisk prøver hjelpe. Derimot synes jeg kles-forumet i stor grad består av folk som prøver hjelpe hverandre, og gir gode råd og tips, uansett om man er str xxxxl, eller xxxxs, om man er høy eller lav, ung eller gammel, og uansett stil... Og jo mer konkret man spør i HI, jo mer konkret svar får man. Anonymkode: a27cf...2b3 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 I tråden din om julekjoler fikk du jo massevis av hjelp og forslag. Men det var noe feil med dem alle, syntes du. De som var fine kunne du ikke bestille fordi det ikke var tid nok frem til jul, selv om nettbutikken hadde leveringstid på 1-2 uker. Syntes det var du som fremsto vanskelig og hissig i den tråden. Anonymkode: e3b16...0f9 4 2
Rosa Sløyfe Skrevet 12. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå vet jeg ikke helt hvilke tråder du sikter til, men da du spurte etter julekjole, så spurte du ikke konkret etter fysiske butikker, og du fikk uansett mange forslag til fysiske butikker. Jeg har heller ikke lagt merke til at noen tråkker på deg, eller andre som spør etter plus size, jeg ser mye mer at folk kommer med gode forslag og faktisk prøver hjelpe. Derimot synes jeg kles-forumet i stor grad består av folk som prøver hjelpe hverandre, og gir gode råd og tips, uansett om man er str xxxxl, eller xxxxs, om man er høy eller lav, ung eller gammel, og uansett stil... Og jo mer konkret man spør i HI, jo mer konkret svar får man. Anonymkode: a27cf...2b3 nå har jeg måtte laget flere kles tråder på grunne av ufine kommentater så jeg husker ikke nøyaktig hvilken tråd det var med kles butikk, men var en jeg skrev spesefikt at jeg ville ha tips fra fysike butikker men det var jo andre ting der dem kom med, der hvor dem kom med at di påstod at jeg var for opphengt i alderen på klærne noe jeg syns var veldig rar kommentar jeg må jo få lov til å finne klær jeg syns er fint til min alder uten at man kommer med sånne kommentarer admin stenger ikke mine tråder uten grunn, hvor mange kom med unødvedige kommetarer
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Du opprettet en haug med tråder om akkurat samme tema på veldig kort tid. I tillegg svarte du folk som prøvde å hjelpe ganske frekt. Da mister folk tålmodigheten. Anonymkode: 42ea3...b8e 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 2 hours ago, bryllup 2025 said: Hva er egentlig hvits med en sånn tråd når men ikke kan spørre om noe her? hver gang jeg spør om noe her inne får jeg aldri svar på det jeg spørr om som for eks når jeg spurt om fine kjoler i butikk ramset dem opp bare nettbutikker Å selv om man er plus str må men få lov til og kunne spørre om ting på en klestråd uten og bli tåkket ned hver eneste gang og tar opp det med vekt, er det ikke voksende mennesker her inne da? 🤔 Da bør du bli flinkere til å presiserer fysisk butikk og område da... Og hva er feil med å si nettbutikker? Anonymkode: 68970...401
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 bryllup 2025 skrev (1 time siden): nå har jeg måtte laget flere kles tråder på grunne av ufine kommentater så jeg husker ikke nøyaktig hvilken tråd det var med kles butikk, men var en jeg skrev spesefikt at jeg ville ha tips fra fysike butikker men det var jo andre ting der dem kom med, der hvor dem kom med at di påstod at jeg var for opphengt i alderen på klærne noe jeg syns var veldig rar kommentar jeg må jo få lov til å finne klær jeg syns er fint til min alder uten at man kommer med sånne kommentarer admin stenger ikke mine tråder uten grunn, hvor mange kom med unødvedige kommetarer Sikker på at trådene dine ikke er slått sammen med allerede eksisterende tråder om akkurat det samme? Det skjer jo titt og ofte. Anonymkode: 9b140...5de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå