Gå til innhold

Hva er så galt med å lyve på alderen når det bare er snakk om ONS???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne forstått hvis det var snakk om å lyve seg over seksuell lavalder, for det kan få konsekvenser. Eller om det var snakk om dating i håp om et lengre forhold.

Men hvem faen bryr seg om en 35-åring sier hen er 27 før et ONS? Forandrer det noe? Dere skal jo aldri se hverandre igjen lizm.

Anonymkode: c4644...fed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det forandrer alt å utgi seg for å være en man ikke er.

Om du føler du må lyve, vet du med deg selv hvorfor. Man kan ikke tvinge seg på noen som ikke vil ha en, å utsette dem for en ubehagelig situasjon.

Man ser jo forskjell på 27 og 35 gjør man ikke? 

Det er veldig ceeepy, vet nesten ikke hvorfor heller. Det bare er det. Man må få frivelig lukke bena for de man ikke vil ha der, også når det kommer til alder

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor trenge å lyve hvis det bare er et ONS? Hvis svaret er at det ikke blir noe om man sier sannheten, er det vel åpenbart hvorfor det er ugreit å lyve?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kunne forstått hvis det var snakk om å lyve seg over seksuell lavalder, for det kan få konsekvenser. Eller om det var snakk om dating i håp om et lengre forhold.

Men hvem faen bryr seg om en 35-åring sier hen er 27 før et ONS? Forandrer det noe? Dere skal jo aldri se hverandre igjen lizm.

Gi meg EN god grunn for å lyve i det hele tatt ..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

For meg går det rett og slett på grunnleggende verdier man har som menneske. Om en mann eller kvinne lyver på alderen for å få seg sex med en/ei på 17 er det rimelig lavmål og triste greier. Da er det en voksen som manipulerer en tennåring. Det er ikke greit under noen omstendigheter. Klarer du ikke å få deg noe med å være ærlig, bør en kanskje vurdere hvorfor 

Anonymkode: d1eac...a98

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Sa jeg var 28 til en fyr jeg møtte på sexfest en gang, da jeg var 38. Han gjettet først på om jeg var 25(LOL), sikkert for å smiske. Så sa jeg nei. Så da han 24?! Haha, nei, eldre sa jeg. Han prøvde seg på 26, 27, 28...da bare sa jeg ja, orket ikke den gjettingen lenger. Så presterte han å si "da holder du deg godt!" haha,sykt komisk.Vet jeg ser litt yngre ut enn alderen, men ikke 10 år yngre.

Uansett, visste jeg ikke kom til å møte han igjen. Fyren var nærmere 50, så sikkert kult for han å tenke at han hadde sex med en kvinne i 20-årene.

Anonymkode: d3102...ad5

• Nyttig 1
Skrevet

Fordi jeg vil ligge med noen i 30-årene, ikke 40-årene. Driter i om det bare er 1 års forskjell, jeg vil ligge med noen i min aldersgruppe. 

Anonymkode: 1d9e0...09e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor lyve? Spiller det noen rolle hvor gammel man er mtp ons?

Anonymkode: e3756...074

Skrevet

Det er galt å lyve, lærte jeg i oppveksten. Og hvorfor f.... skal man drive og lyve om alderen sin? Er det for å få seg noe? Vil det utelukke deg som sexpartner hvis du er ærlig om alderen din? Da er det jo i så fall galt å lyve, fordi du bedrar noen for å få det som du vil, for å oppnå noe du ikke ville fått til om du var ærlig på alderen.

Alltid best å være ærlig. Løgnere er ekle.

Anonymkode: 823ae...486

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Sa jeg var 28 til en fyr jeg møtte på sexfest en gang, da jeg var 38. Han gjettet først på om jeg var 25(LOL), sikkert for å smiske. Så sa jeg nei. Så da han 24?! Haha, nei, eldre sa jeg. Han prøvde seg på 26, 27, 28...da bare sa jeg ja, orket ikke den gjettingen lenger. Så presterte han å si "da holder du deg godt!" haha,sykt komisk.Vet jeg ser litt yngre ut enn alderen, men ikke 10 år yngre.

Uansett, visste jeg ikke kom til å møte han igjen. Fyren var nærmere 50, så sikkert kult for han å tenke at han hadde sex med en kvinne i 20-årene.

Du vet at menn sier sånt for å smiske med deg? 

Om man lyver i utgangspunktet er det fordi man har noe å vinne på det i forhold til den andre personen. Så nei, ikke greit. 

Anonymkode: 9d7d6...6de

• Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg om. Jeg drikker meg uansett ikke så full så jeg ikke ser forskjell på en femtenåring og en femtiåring.

Anonymkode: 79708...999

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For meg går det rett og slett på grunnleggende verdier man har som menneske. Om en mann eller kvinne lyver på alderen for å få seg sex med en/ei på 17 er det rimelig lavmål og triste greier. Da er det en voksen som manipulerer en tennåring. Det er ikke greit under noen omstendigheter. Klarer du ikke å få deg noe med å være ærlig, bør en kanskje vurdere hvorfor 

Anonymkode: d1eac...a98

Triste greier å pule fremmede i fylla uansett.

Anonymkode: 8f47f...b38

• Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må bare si at jeg forstår ikke det behovet for å lyve om noe. Om du er 35, så si at du er 35. Skammer man seg over alderen? Er man redd for å fremstå som gammel? Lyver man for å prøve seg på yngre damer/menn? Jeg tenker at uansett om man ikke skal se hverandre igjen så sier det alt om hvilke grunnleggende verdier denne personen har.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 17.02):

Du vet at menn sier sånt for å smiske med deg? 

Om man lyver i utgangspunktet er det fordi man har noe å vinne på det i forhold til den andre personen. Så nei, ikke greit. 

Anonymkode: 9d7d6...6de

Ja, og tror du jeg ikke vet det? Han trodde uansett jeg var mye yngre enn jeg var, så ingen grunn til å rette på det der og da.

Skrevet

Et år eller tre har ikke noe å si for ons. Jeg løy på et år på en ons som jeg fortsatt dater og er blitt eksklusive med. Tror jeg bare må fortsette å holde på løgnen og håpe han ikke skriver bursdagskort med feil alder på så jeg må si fra 😅

Anonymkode: e0296...2f6

Skrevet

Det er så patetisk å lyve på alderen sin..

Jeg kjenner menn som har løyet på seg høyere alder enn de egentlig hadde. Vi datet ikke engang. Problemet med slike løgner er at man begynner å lure på hva annet lyver de om?

Og la oss si at en mann lyver seg ned i alder for å ha et ons. Ingen er ute etter å bli gravide, men så skjer det allikevel. Eller kanskje man blir smittet av en rapporteringspliktet kjønnssykdom, der man må få tak i den andre parten og informere at man fikk en sykdom fra han. Har han løyet på alderen, og evt andre ting som navnet sitt, da blir det ihvertfall i siste eksempel veldig alvorlig og man risikerer å få en straffesak på seg pga det. Er det da verdt å lyve?

Anonymkode: 61230...5f9

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 11.20):

Fordi du sløser med andres tid…. Andres tid er viktig. Det er respektløst å lyve. Tenk hvor mye tid man må bruke ekstra bare fordi man å ekskludere all mulig potensiell bullshit. Se for deg hvor TURN OFF der er med mistillit. Så med din metode må folk bruke et hav av tid for å forsikre seg om at alle detaljer faktisk stemmer. 

Til slutt blir vi som på markedet i Pakistan, hvor menn skriker til deg om hvor spesielle de er og at du skylder dem et vennskap, hvis ikke skader de deg… fordi du har krenka dem. 

Men du driter vel i sånne detaljer, det større bildet, lissom. 

Anonymkode: 0001e...f76

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et år eller tre har ikke noe å si for ons. Jeg løy på et år på en ons som jeg fortsatt dater og er blitt eksklusive med. Tror jeg bare må fortsette å holde på løgnen og håpe han ikke skriver bursdagskort med feil alder på så jeg må si fra 😅

Anonymkode: e0296...2f6

Ånei, hvorfor måtte du lyve på et år? 😅 Den eneste grunnen må være at du er for ung? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...