AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Klønete overskrift, men altså - jeg har ikke hatt sex (pga samlivsbrudd) på mange måneder. Er nå veldig seksuelt frustrert 😅. Onanerer mye, men det hjelper ingenting. Kan ha like mye lyst to min etter en orgasme 🤷♀️ Jeg er aktiv på Tinder og prøver å finne noen, gjerne kun for sex. Er nysgjerrig på hvorfor onani tilsynelatende ikke hjelper til å holde sexlysten mer «i sjakk». Skikkelig slitsomt akkurat nå og tar mye fokus. K48 Anonymkode: d4f6f...876
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klønete overskrift, men altså - jeg har ikke hatt sex (pga samlivsbrudd) på mange måneder. Er nå veldig seksuelt frustrert 😅. Onanerer mye, men det hjelper ingenting. Kan ha like mye lyst to min etter en orgasme 🤷♀️ Jeg er aktiv på Tinder og prøver å finne noen, gjerne kun for sex. Er nysgjerrig på hvorfor onani tilsynelatende ikke hjelper til å holde sexlysten mer «i sjakk». Skikkelig slitsomt akkurat nå og tar mye fokus. K48 Anonymkode: d4f6f...876 Fordi du savner å ha sex med en annen person? Å få utløsning hjelper ikke mot savnet etter noen å ha sex med. Anonymkode: eac65...1d2 1
mannfolket Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Klønete overskrift, men altså - jeg har ikke hatt sex (pga samlivsbrudd) på mange måneder. Er nå veldig seksuelt frustrert 😅. Onanerer mye, men det hjelper ingenting. Kan ha like mye lyst to min etter en orgasme 🤷♀️ Jeg er aktiv på Tinder og prøver å finne noen, gjerne kun for sex. Er nysgjerrig på hvorfor onani tilsynelatende ikke hjelper til å holde sexlysten mer «i sjakk». Skikkelig slitsomt akkurat nå og tar mye fokus. K48 Anonymkode: d4f6f...876 Frustrasjon, behov for nærhet, og ønske om anerkjennelse kan neppe løses ved å stimulere egen klitoris. 1 1
Heydayotheinterweb Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 (endret) Tror ikke alle skjønner hva seksuell frustrasjon er. Seksuell frustrasjon er når sex ikke funker lengre. Du må ty til andre ting. Som å bli pisket og torturert av noen eller bli seriemorder og jacke off over likene og shit. Nå vet dere hva å være seksuelt frustrert betyr. Endret 12. november 2022 av Heydayotheinterweb
Blåjojo Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Det kommer nok av mangel på nærhet og kroppskontakt med partneren som man ellers får. Kjente på akkurat det samme da jeg var singel.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 2 hours ago, Heydayotheinterweb said: Tror ikke alle skjønner hva seksuell frustrasjon er. Seksuell frustrasjon er når sex ikke funker lengre. Du må ty til andre ting. Som å bli pisket og torturert av noen eller bli seriemorder og jacke off over likene og shit. Nå vet dere hva å være seksuelt frustrert betyr. Feil. Du blander sexuelle forstyrrelser, og sexuell frustrasjon. Sånn, hold deg til tråden nå 😉 Anonymkode: ce378...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå