Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som slet med det? 

Anonymkode: 6792d...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fikk det etter begge fødslene. Ved andre fødsel var jeg obs på det, men etter første skjønte jeg ikke hva som foregikk. Noe spesielt du lurer på?

Anonymkode: 838b6...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, fikk det etter begge fødslene. Ved andre fødsel var jeg obs på det, men etter første skjønte jeg ikke hva som foregikk. Noe spesielt du lurer på?

Jeg fortalte hvordan jeg hadde det il fastlegen og ble henvist til dps. Ble du også det?

Anonymkode: 6792d...b5f

Skrevet

Nå ble min depresjon oppdaget ganske sent. Var fastlegen som fanget det opp og anbefalte meg å ta det opp med jordmor. Jordmor kontaktet psykolog og jeg fikk flere gratis timer der. Kommunen har et ekstra tilbud til barnefamilier. Jeg ble aldri henvist til dps. Følges fremdeles godt opp av fastlegen. Har gått til en annen psykolog også, men fikk ikke kjemi med henne. Fastlegen min er veldig dyktig så jeg synes jeg får mer hjelp der.

Skrevet

Jeg har slitt med depresjon i tenårene så jeg skjønte det når det kom snikende etter fødsel. Ble egentlig ganske oppgitt, hadde jo ikke lyst til å bli veldig dårlig, så jeg tok kontakt med fastlege med en gang og fikk satt i gang tiltak.

Fikk også beskjed om at jeg kunne få tettere oppfølging i forhold til psyken allerede da jeg var gravid, men det takket jeg nei til. 

Anonymkode: 283bd...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...