Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vennen min og vi har holdt på før og jeg har enda følelse får han. Fikk han til å si hva han ikke liker med meg får en stund siden å prøver å bruke hjerteknusen til å komme over han men er sykt vanskelig når jeg er så sykt glad i han! Vi er så like også kan jeg stole på han å jeg er livredd menn så det skjer jo aldri. Han bare forvirrer meg mye men han har jo sagt alt han ikke liker med meg så jeg burde jo komme over han! Han stoler nokk på meg til å fortelle hemmelighetene sine til meg men han tror ikke på meg når jeg fortale han om mine som gjør helt jævlig vondt. Jeg har kompleks ptsd å fortalte han hvorfor han har sagt til meg i ett år at jeg bare er psykotisk å ikke ptsd selv om jeg er diogonosert og bodde i utredning i 1 år mener han enda han har rett så irriterer meg litt. Men så er jeg så glad i han igjen så jeg lar bare vær å tenke på det 🤪 Tips? 

Anonymkode: ae071...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste måten er å skape avstand til ham, ikke søke ham opp, ikke snakke om ham, og bare leve livet videre som om han er luft.

Det er vanskelig å komme over en som er i livet ditt konstant, eller en som du følger med på, og snakker med andre om. 

Han ønsker deg bare som en venn, men når du får store problemer av dette, bør du trekke deg unna ham.

Anonymkode: 579c4...761

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han stoler nokk på meg til å fortelle hemmelighetene sine til meg men han tror ikke på meg når jeg fortale han om mine som gjør helt jævlig vondt. Jeg har kompleks ptsd å fortalte han hvorfor han har sagt til meg i ett år at jeg bare er psykotisk å ikke ptsd selv om jeg er diogonosert og bodde i utredning i 1 år mener han enda han har rett så irriterer meg litt. Men så er jeg så glad i han igjen så jeg lar bare vær å tenke på det 🤪 

Anonymkode: ae071...ed4

Dette er ikke bra. Et helt minimum innen et vennskap er å ikke prøve å oppheve andres diagnoser...Og hva er greia med at han ikke tror på ting du har opplevd? Jeg synes ikke dette virker som et godt vennskap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...