Gå til innhold

Ons, dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å holde det kort.

Liker veldig godt en fyr, vi har en god tone, og føler det kan bli noe, men sålangt er vi kun venner.

I natt møtte jeg en annen for ons, og jeg angrer som en hund. Føler jeg har vært utro, selv om det ikke er noe mellom meg og han jeg liker.

Føler på en skyldfølelse og skikkelig råtten ovenfor han jeg liker, men var så seksuelt frustrert.

Er det vanlig å ha skyldfølelse, og føle på anger og skam etter en slik episode?

Føler meg skikkelig skitten, dritt og langt nede. Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor jeg gjorde det når jeg liker han andre. 

Føler jeg ikke fortjener å bli elsket tilbake når jeg gjør slikt :( 

Anonymkode: 64914...187

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vill tro det er ganske vanlig ja. Jeg er trofast mot dem jeg flørter med. Jeg er interessert i en venn nå , ikke sammen eller noe bare interessert han er ikke interessert i meg en gang men føler ikke får å ligge med andre uansett han vet jeg liker han å føler jeg burde vente å se litt 

Anonymkode: fd1ae...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vill tro det er ganske vanlig ja. Jeg er trofast mot dem jeg flørter med. Jeg er interessert i en venn nå , ikke sammen eller noe bare interessert han er ikke interessert i meg en gang men føler ikke får å ligge med andre uansett han vet jeg liker han å føler jeg burde vente å se litt 

Dette. Er akkurat slik jeg føler.

Og det gjør at jeg føler meg som verdens verste menneske akkurat nå. 

Ikke drikki engang. Helt edru. Forstår ikke hvorfor jeg gjorde det :( 

Skrevet

Hoes gonna hoe 🤷‍♂️

Anonymkode: 4cb57...cee

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skal prøve å holde det kort.

Liker veldig godt en fyr, vi har en god tone, og føler det kan bli noe, men sålangt er vi kun venner.

I natt møtte jeg en annen for ons, og jeg angrer som en hund. Føler jeg har vært utro, selv om det ikke er noe mellom meg og han jeg liker.

Føler på en skyldfølelse og skikkelig råtten ovenfor han jeg liker, men var så seksuelt frustrert.

Er det vanlig å ha skyldfølelse, og føle på anger og skam etter en slik episode?

Føler meg skikkelig skitten, dritt og langt nede. Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor jeg gjorde det når jeg liker han andre. 

Føler jeg ikke fortjener å bli elsket tilbake når jeg gjør slikt :( 

Dette høres helt normalt og menneskelig ut. Du har ikke gjort noe galt. Du har bare god moral. Du trenger aldri å nevne denne ONS til verken ham eller noen noensinne. Legg fra deg samvittigheten og konsentrer deg om han du liker best. Fra nå av;)

Lykke til med kjærligheten❤️

Endret av Jullen
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Næh, du har da ikke gjort noe galt. Å ha en god tone med noen betyr ikke at de forventer at du avstår fra sex med andre, det ville aldri jeg ha forventa i alle fall.

Anonymkode: dc2ec...b1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette. Er akkurat slik jeg føler.

Og det gjør at jeg føler meg som verdens verste menneske akkurat nå. 

Ikke drikki engang. Helt edru. Forstår ikke hvorfor jeg gjorde det :( 

Ja det er skikkelig fæl følelse. Jeg spurte eksen min om jeg kunne gå på date eller om han ville ha meg tilbake 🤪 ett år etterpå å jeg spør han enda vær gang noen spør om jeg vill på date 😅 ender somregel med å ikke gå pga mine egne følelser. Men det du føler er nokk normalt men du har jo ikke gjort noe galt 😊

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet ❤️ Du har ikke gjort noe galt. Forstår at du føler det sånn, men dette er ikke utroskap, så ingenting du trenger å bekymre deg over 😊 

• Liker 1
Skrevet

Gjort er gjort, du har ikke noe grunn til å føle det sånn

Anonymkode: 60fcd...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...