AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Når det kommer til gener og DNA og slekt... Om kvinner kunne valgt bort stygge menn i fortiden, og ikke blitt solgt og tvunget inn i ekteskap. Og tvunget til å bli gravide flere ganger med disse mannfolka? Tenker på dette nå siden det er så mange menn som klager over at de ikke blir valgt fordi de er stygge. Hadde stygge menn vært endel av fortiden om kvinner alltid kunne ha 100% fritt valg av menn? Anonymkode: 17c9c...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Det finnes jo masse stygge kvinner og da, men om kun de peneste smarteste mennene og kvinnene reproduserte seg da ville vi nok blitt et bedre samfunn. Anonymkode: 7b39e...d07 2
Gjest ChadMcChadson Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Er jo det som ender opp med å skje når karrierekvinner kjøper seg sæd
Peters Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Survival of the fittest trenger mange generasjoner for å forandre trekk. Er jo ett gøy tanke eksperiment. Utenom de siste generasjonene er det mest sannsynlig at det er andre egenskaper enn utsendelse, som har avgjort om hvem som fikk barn og førte sine gener videre.
Rosakatt Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes jo masse stygge kvinner og da, men om kun de peneste smarteste mennene og kvinnene reproduserte seg da ville vi nok blitt et bedre samfunn. Anonymkode: 7b39e...d07 Men kvinnene kan også arve gener som er mindre attraktive fra sine fedre. Så kanskje de ikke hadde vært stygge vi, jeg mener de heller? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 jeg tror vi blir styggere etter operasjoner ble noe allemannseie. en 4er genetisk kan operere seg til en 7-8, og da få barn med en 8-9er som gir mindre pene barn i snitt på sikt. Anonymkode: 3a9b7...ca1 2 1
Rosakatt Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg tror vi blir styggere etter operasjoner ble noe allemannseie. en 4er genetisk kan operere seg til en 7-8, og da få barn med en 8-9er som gir mindre pene barn i snitt på sikt. Anonymkode: 3a9b7...ca1 Sannt! Samme med medisin generelt. Sykdommer som blir videreført, siden man kan leve med mange av dem idag. Takk å lov! 😄 Hårfarging er kanskje det som ikke spiller noen rolle, for alle farger er jo fine 😊
Rosakatt Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Rosakatt skrev (6 minutter siden): Sannt! Samme med medisin generelt. Sykdommer som blir videreført, siden man kan leve med mange av dem idag. Takk å lov! 😄 Hårfarging er kanskje det som ikke spiller noen rolle, for alle farger er jo fine 😊 Ikke at ikke ulike former også er det!! Bare tenker sånn stereotypisk. Men nå ble jeg jo med å skape kroppspress. Er stygg selv så det er nevnt 😅
PeeWee Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 1.54): Det finnes jo masse stygge kvinner og da, men om kun de peneste smarteste mennene og kvinnene reproduserte seg da ville vi nok blitt et bedre samfunn. Anonymkode: 7b39e...d07 Jeg tror ikke det. Jeg tror heller at standardan for hva man hadde ansett for "pent" hadde blitt ekstremt høy istedet. Vil hevde at hva som er pent og stygt er relativt i forhold til andre personer man sammeligner med.
PeeWee Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Rosakatt skrev (På 12.11.2022 den 4.20): Samme med medisin generelt. Sykdommer som blir videreført, siden man kan leve med mange av dem idag. Takk å lov! Jeg er ikke så sikker på det, da de aller fleste sykdommer først utvikler seg etter man stort sett er over fruktbar alder uansett. 1
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 PeeWee skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så sikker på det, da de aller fleste sykdommer først utvikler seg etter man stort sett er over fruktbar alder uansett. Men noen er vel genetisk i tillegg til de som man får av miljøpåvirkning? Eller en fin blanding? Sånn, sannsynligheten øker Diabetes Kreft Hjerte og karsykdommer Om ikke det er livsstilen som går i arv da, som jeg også har hørt 🤔
PeeWee Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 Rosakatt skrev (21 minutter siden): Men noen er vel genetisk i tillegg til de som man får av miljøpåvirkning? Eller en fin blanding? Sånn, sannsynligheten øker Diabetes Kreft Hjerte og karsykdommer Om ikke det er livsstilen som går i arv da, som jeg også har hørt 🤔 Mitt poeng er heller at du stort sett rekker å få barn før de sykdommene tar knekken på deg, så de har nok svært lite å si for hvem som formerer seg.
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 PeeWee skrev (9 minutter siden): Mitt poeng er heller at du stort sett rekker å få barn før de sykdommene tar knekken på deg, så de har nok svært lite å si for hvem som formerer seg. Åja, beklager, missforsto 😅 Det er sannt
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Men så har du dagens mindre pene menn som er enormt rike. De får fortsatt de pene damerne, så vi hadde uansett ikke blitt kvitt problemet 100%. Anonymkode: 28c6a...5ad 1
herzeleid Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 1.49): Når det kommer til gener og DNA og slekt... Om kvinner kunne valgt bort stygge menn i fortiden, og ikke blitt solgt og tvunget inn i ekteskap. Og tvunget til å bli gravide flere ganger med disse mannfolka? Tenker på dette nå siden det er så mange menn som klager over at de ikke blir valgt fordi de er stygge. Hadde stygge menn vært endel av fortiden om kvinner alltid kunne ha 100% fritt valg av menn? Anonymkode: 17c9c...c0c Friere valg ville kanskje påvirket noe, men kvinner har tross alt for det meste kunnet velge selv (blant menn de når opp hos) men da også vektlagt andre egenskaper. Eksempelvis har nok kvinner som valgte menn som kunne beskytte og forsørge dem, og som var trofaste, i større grad fått avkom som overlevde. I tillegg vil jo en slik tendens (at kvinner kun fikk barn med pene menn) forutsette at pene kvinner aksepterte å dele sin pene mann med mindre pene kvinner, noe jeg tror har sittet ganske langt inne for de fleste kvinner. Kanskje mer enn i dag og i muslimske samfunn.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #16 Skrevet 16. november 2022 Hva som er stygt og pent og kjekke menn og ikke er så individuelt så nei. De mine venninner syns er kjekke syns jeg er stygge og vica versa Anonymkode: 278a0...2d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #17 Skrevet 16. november 2022 Jeg tror nok utseende er et kjønnsuavhengig "problem". Jeg har aldri hørt om at de mest avgjørende genene for utseendet ligger på y-kromosomet, så utseende følger like mye kvinnen som mannen. Anonymkode: f9bca...24f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 1.49): Når det kommer til gener og DNA og slekt... Om kvinner kunne valgt bort stygge menn i fortiden, og ikke blitt solgt og tvunget inn i ekteskap. Og tvunget til å bli gravide flere ganger med disse mannfolka? Tenker på dette nå siden det er så mange menn som klager over at de ikke blir valgt fordi de er stygge. Hadde stygge menn vært endel av fortiden om kvinner alltid kunne ha 100% fritt valg av menn? Anonymkode: 17c9c...c0c Kvinner bryr seg langt mindre om utseende enn menn. Dvs det er kanskje viktig når andre parametere er like, men en "stygg" mann med høy status eller mye penger får seg uten problem en kvinne som han utseendemessig bare kunne fantasert om dersom han hadde hatt en vanlig jobb. Anonymkode: 0b911...d17
Lava Anne Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 Survival of the fitness, liksom? Tror ikke det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 Neppe, de mindre pene finner seg noen å ha sex med de også. Virker noen ganger som de får flere barn også. Anonymkode: 1b639...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå