AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 I har en Alaska husky på snart 9 år. Vi fikk oss en ny husky i sommer og hun er ca 8 mnd. Det er først nå vi ser at han eldste begynner å bli gammel. Han er både sprek og fin. Leser at de kan bli mellom 10-12 år. Jeg har fått helt vondt av å tenke på at dette kan være siste årene med han. Han er vår første hund, og han er veldig spesiell og snill. Han er min beste venn, barnas beste venn og ingen vil erstatte han. Jeg vet at dyr ikke lever evig, men tanken på å miste han gjør meg veldig trist. Vi fikk tak i en husky som sagt i sommer for å ha en overgangs hund så ikke tomrommet blir for stort. Jeg må sikkert ta ut ferie eller sykedager når han eldste dør. flere som har det slik? Og hbordan er det å miste sin beste venn? Anonymkode: 73767...5ac 1 2
Crazydoglady Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Ja, det er sånn det er, og det er helt jævlig. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Det er grusomt, rett og slett. Den tiden når du ser at hunden er blitt gammel og det nærmer seg slutten. Gode og mindre dårlige perioder, og det å være usikker på når det er rett tid for å avlive….. har det slik med min hund nå🙈 Anonymkode: 8de62...1f8 1
Blåjojo Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Det er helt forferdelig å miste et kjæledyr. Men akkurat sånn som med andre dødsfall så må man ha fokus på at livet går videre. 1
Hundejente Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 det er veldig vondt å miste hunden sin. Men det fine er at man faktisk klarer å bli like glad i en ny hund. jeg mistet min hund, min første egne hund, i februar, og det var helt forferdelig. visste ikke om jeg ville ha ny hund, for tenkte at det var det samme når det ikke var henne. men i juni holdt jeg ikke ut uten hund lenger og fikk meg en valp. og det er veldig, veldig hyggelig og godt, og jeg er veldig glad i henne. og uansett hvor vondt det er, er jeg sikker på at all gleden oppveier sorgen mange ganger. man må bare komme seg gjennom den første, utrolig tunge sorgen, så kan man minnes alle de fine stundene.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 Jeg mistet nettopp min gamle hund. Han ble 12 år. De blir så store personligheter med årene, så det er et stort stort tap å miste dem. Har opplevd det flere ganger men hver gang er like smertefull. Å ha en ny hund vil nok hjelpe noe. Men husk at også den nye hunden vil komme til å sørge når den mister sin gamle helt. Anonymkode: 3a9d7...87c
Mardina Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Har en hund på 12 år nå og kjenner på følelsen at jeg kanskje ikke får beholde han i veldig mange år til. Han er frisk nå, men han begynner jo å bli gammel.... Håper å få beholde han i et par år til.... 🖤 😍
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 1.09): Jeg må sikkert ta ut ferie eller sykedager når han eldste dør. ? Hvorfor må du det? Anonymkode: 0f419...29a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå