KjendisVenn Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Etter å ha prøvd meg på nettdating har jeg blitt kjæreste med to forskjellige damer. De bor i hver sin by så det er liten sjanse for at de vil finne ut om hverandre. Jeg har gitt meg selv flere frister for å bestemme meg for en av de, men jeg klarer det ikke. Med tiden har jeg blitt flink til å leve et dobbeltliv og jeg synes det er litt spennende. Jeg har fortalt at jeg jobber som private security agent og derfor blir borte noen uker av gangen. Jeg jobber på lager og har et kjedelig arbeidsliv, men når jeg drar hjem til en av damene føler jeg meg spesiell og spennende. På grunn av "jobben" min som agent har ikke damene mulighet til å gi meg forpliktelser. Begge er alenemødre og jeg vil ikke ta på meg en annens mann sitt barn. Men det er greit å bo sammen så lenge det ikke blir for seriøst. Dette dobbeltlivet har fått meg ut av depresjon. Siden jeg har klart å holde dette skjult så lenge vurderer jeg å fortsette. Det er ikke så mange damer som vil bli sammen med en som jobber på lager. Burde jeg fortelle sannheten og ende opp deprimert eller leve lykkelig i en løgn?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Martin 30 år, er det deg? 😠 Anonymkode: a39dd...5a6 1 1
Eignarf Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 KjendisVenn skrev (52 minutter siden): Etter å ha prøvd meg på nettdating har jeg blitt kjæreste med to forskjellige damer. De bor i hver sin by så det er liten sjanse for at de vil finne ut om hverandre. Jeg har gitt meg selv flere frister for å bestemme meg for en av de, men jeg klarer det ikke. Med tiden har jeg blitt flink til å leve et dobbeltliv og jeg synes det er litt spennende. Jeg har fortalt at jeg jobber som private security agent og derfor blir borte noen uker av gangen. Jeg jobber på lager og har et kjedelig arbeidsliv, men når jeg drar hjem til en av damene føler jeg meg spesiell og spennende. På grunn av "jobben" min som agent har ikke damene mulighet til å gi meg forpliktelser. Begge er alenemødre og jeg vil ikke ta på meg en annens mann sitt barn. Men det er greit å bo sammen så lenge det ikke blir for seriøst. Dette dobbeltlivet har fått meg ut av depresjon. Siden jeg har klart å holde dette skjult så lenge vurderer jeg å fortsette. Det er ikke så mange damer som vil bli sammen med en som jobber på lager. Burde jeg fortelle sannheten og ende opp deprimert eller leve lykkelig i en løgn? Er du seriøs, eller er dette trolletråd? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 2 minutter siden, Eignarf said: Er du seriøs, eller er dette trolletråd? Sorry, men dumt spørsmål Anonymkode: a2e8a...254
Eignarf Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry, men dumt spørsmål Anonymkode: a2e8a...254 Tror du dette er en ekte problemstilling da? 1
Maskinfører Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 Da må du velge en av dem da ved mindre de er bigamist 🙂 1
Eignarf Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Da må du velge en av dem da ved mindre de er bigamist 🙂 Han er jo forelska i spenningen. 50% av "personligheten" han er forelska i forsvinner jo om han velger kun én. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå