Gå til innhold

Jeg er forelsket i to samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd meg på nettdating har jeg blitt kjæreste med to forskjellige damer. De bor i hver sin by så det er liten sjanse for at de vil finne ut om hverandre.
Jeg har gitt meg selv flere frister for å bestemme meg for en av de, men jeg klarer det ikke.
Med tiden har jeg blitt flink til å leve et dobbeltliv og jeg synes det er litt spennende. Jeg har fortalt at jeg jobber som private security agent og derfor blir borte noen uker av gangen.

Jeg jobber på lager og har et kjedelig arbeidsliv, men når jeg drar hjem til en av damene føler jeg meg spesiell og spennende. På grunn av "jobben" min som agent har ikke damene mulighet til å gi meg forpliktelser. Begge er alenemødre og jeg vil ikke ta på meg en annens mann sitt barn. Men det er greit å bo sammen så lenge det ikke blir for seriøst. Dette dobbeltlivet har fått meg ut av depresjon. Siden jeg har klart å holde dette skjult så lenge vurderer jeg å fortsette. Det er ikke så mange damer som vil bli sammen med en som jobber på lager.

Burde jeg fortelle sannheten og ende opp deprimert eller leve lykkelig i en løgn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: a8d0a...19b

Skrevet

Martin 30 år,  er det deg? 😠

Anonymkode: a39dd...5a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
KjendisVenn skrev (52 minutter siden):

Etter å ha prøvd meg på nettdating har jeg blitt kjæreste med to forskjellige damer. De bor i hver sin by så det er liten sjanse for at de vil finne ut om hverandre.
Jeg har gitt meg selv flere frister for å bestemme meg for en av de, men jeg klarer det ikke.
Med tiden har jeg blitt flink til å leve et dobbeltliv og jeg synes det er litt spennende. Jeg har fortalt at jeg jobber som private security agent og derfor blir borte noen uker av gangen.

Jeg jobber på lager og har et kjedelig arbeidsliv, men når jeg drar hjem til en av damene føler jeg meg spesiell og spennende. På grunn av "jobben" min som agent har ikke damene mulighet til å gi meg forpliktelser. Begge er alenemødre og jeg vil ikke ta på meg en annens mann sitt barn. Men det er greit å bo sammen så lenge det ikke blir for seriøst. Dette dobbeltlivet har fått meg ut av depresjon. Siden jeg har klart å holde dette skjult så lenge vurderer jeg å fortsette. Det er ikke så mange damer som vil bli sammen med en som jobber på lager.

Burde jeg fortelle sannheten og ende opp deprimert eller leve lykkelig i en løgn?

Er du seriøs, eller er dette trolletråd? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Eignarf said:

Er du seriøs, eller er dette trolletråd? 

Sorry, men dumt spørsmål

Anonymkode: a2e8a...254

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sorry, men dumt spørsmål

Anonymkode: a2e8a...254

Tror du dette er en ekte problemstilling da? 

• Liker 1
Skrevet

Da må du  velge en av dem da ved mindre de er bigamist 🙂 

• Nyttig 1
Skrevet
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Da må du  velge en av dem da ved mindre de er bigamist 🙂 

Han er jo forelska i spenningen. 50% av "personligheten" han er forelska i forsvinner jo om han velger kun én. 

• Liker 1
Skrevet

Sikkert. 

Anonymkode: 48027...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...