AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Har de så dårlig selvtillit at de må lyve om alderen sin også? Anonymkode: 7895c...5ef
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Tror ikke det helt handle om selvtillit. Truffet menn med bra selvtillit som juger om alder for å få seg noe, når de går etter unge kvinner i alderen 20-23 f.eks, og han er f.eks kanskje over 40, men sier han er 38, for å imponere ekstra.... så er det noen menn med dårlig selvtillit som ikke juger om alder... men aldri får seg noe... jeg er selv 23 år, og noen ganger frister det å øke alderen til 30 på tinder... kanskje menn 35-40 vil da se på meg som damemateriale og ikke som ei man kan knulle med... Anonymkode: 270bf...6ee 1
Helene1982 Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke det helt handle om selvtillit. Truffet menn med bra selvtillit som juger om alder for å få seg noe, når de går etter unge kvinner i alderen 20-23 f.eks, og han er f.eks kanskje over 40, men sier han er 38, for å imponere ekstra.... så er det noen menn med dårlig selvtillit som ikke juger om alder... men aldri får seg noe... jeg er selv 23 år, og noen ganger frister det å øke alderen til 30 på tinder... kanskje menn 35-40 vil da se på meg som damemateriale og ikke som ei man kan knulle med... Anonymkode: 270bf...6ee Jeg kan vedde mye penger på at du ikke er en 23 år gammel jente for eksempel … 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg kan vedde mye penger på at du ikke er en 23 år gammel jente for eksempel … Ja, kanskje det er en på 46 år. Anonymkode: 7895c...5ef
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Samme grunn som kvinner lyver på alderen. 3
Traktor Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 (endret) Kan det ha noe med skammen dere prøver å påføre menn for at de liker kvinner tidlig i 20-årene? Enkelte her drar det jo så langt som å sammenligne det med pedofili. Endret 12. november 2022 av Traktor 1 2
Helene1982 Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, kanskje det er en på 46 år. Anonymkode: 7895c...5ef Jeg vil tippe en mann i 40-årene. En 23 åring som vil bli sett på som damemateriale, og som tenker at kvinner blir ekstra imponert om en mann er 38 i stedet for 40? hmmmm … 1
AnonymBruker 42 Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg kan vedde mye penger på at du ikke er en 23 år gammel jente for eksempel … Nåja... Nå er jo jeg en "gÆmmel mann", men en gang for lenge, lenge, lenge siden - så var det ikke så helt uvanlig at damer på 20 sa at de var 25, f.eks... Mulig ting har forandret seg, men det er ikke mer "virkelighetsfjernt" at menn prøver å fremstå som yngre enn de er enn at kvinner prøver å fremstå som eldre, iaf. etter min erfaring (dvs. alt ettersom hvilken aldersgruppe vi snakker om, åpenbart) 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har de så dårlig selvtillit at de må lyve om alderen sin også? Anonymkode: 7895c...5ef Fordi de vil ha småjenter. Smålig peddofilhet. Anonymkode: 3a8cf...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Jeg kan vedde mye penger på at du ikke er en 23 år gammel jente for eksempel … Jeg er 23 og student. men hadde hatt lyst til å være litt eldre.... jeg dater bare eldre menn fra 35-37. Men de vil ha kun sex. Og de ser på damer som er over 30 som konemateriale... kun sannheten dette... men bryr meg lite om en 44 år gammel mann prøver seg på meg om han er kjekk....så lenge man blir enige om ting at man er ute etter ligg eller forhold Anonymkode: 270bf...6ee
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Nåja... Nå er jo jeg en "gÆmmel mann", men en gang for lenge, lenge, lenge siden - så var det ikke så helt uvanlig at damer på 20 sa at de var 25, f.eks... Mulig ting har forandret seg, men det er ikke mer "virkelighetsfjernt" at menn prøver å fremstå som yngre enn de er enn at kvinner prøver å fremstå som eldre, iaf. etter min erfaring (dvs. alt ettersom hvilken aldersgruppe vi snakker om, åpenbart) Jeg kjenner og vet ikke om noen kvinner som har løyet på alderen for å huke en mann. Derimot har det vært flere av gutta og mennene som har lagt på mange år for å ikke bli sett på som for unge. De sa det selv, men så var de unge da. Er jo hakket værre at voksne menn forbi 30 og 40 lyver på alderen for å oppnå noe. De spenner jo ben og ødelegger fullstendig for seg selv hver gang. Anonymkode: 7895c...5ef
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de vil ha småjenter. Smålig peddofilhet. Anonymkode: 3a8cf...d1f Pedofili er vel når en 40 år gammel mann prøver seg på en 13 årig unge. Pedofili er ikke når en 40 år gammel mann prøver seg på ei jente på 20 år som er ferdig med vgs og mentalt klar for å studere.... les nøyere om hva pedofili er. Ikke min skyld at eldre damer får hengepupper i en alder av 30-40. Og ikke gidder å trene....: Anonymkode: 270bf...6ee 1
Helene1982 Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Traktor skrev (2 minutter siden): Kan du ha noe med skammen dere prøver å påføre menn for at de liker kvinner tidlig i 20-årene? Enkelte her drar det jo så langt som å sammenligne det med pedofili. Ingen har snakket om skam eller pedofili. Du kan ikke argumentere mot din oppfatning av hva alle kvinner mener. Du må forholde deg til det som blir skrevet i tråden. Eller du må ikke, men det er veldig vanskelig for meg å diskutere og argumentere mot din oppfatning av hva alle kvinner mener i stedet for min egen mening.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pedofili er vel når en 40 år gammel mann prøver seg på en 13 årig unge. Pedofili er ikke når en 40 år gammel mann prøver seg på ei jente på 20 år som er ferdig med vgs og mentalt klar for å studere.... les nøyere om hva pedofili er. Ikke min skyld at eldre damer får hengepupper i en alder av 30-40. Og ikke gidder å trene....: Anonymkode: 270bf...6ee Ja, dere vil ha uskyldigeheten. Innenfor lovlighetens grenser. .. Anonymkode: 3a8cf...d1f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Har de så dårlig selvtillit at de må lyve om alderen sin også? Anonymkode: 7895c...5ef Ironisk nok så har kvinner løyet om alderen sin i årtusener. Jeg tipper årsakene er ganske like hos begge kjønn. Anonymkode: 94409...b19 1
AnonymBruker 42 Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner og vet ikke om noen kvinner som har løyet på alderen for å huke en mann. Derimot har det vært flere av gutta og mennene som har lagt på mange år for å ikke bli sett på som for unge. De sa det selv, men så var de unge da. Er jo hakket værre at voksne menn forbi 30 og 40 lyver på alderen for å oppnå noe. De spenner jo ben og ødelegger fullstendig for seg selv hver gang. Anonymkode: 7895c...5ef Jeg kjenner både flere menn og damer som har løyet om både det ene og det andre for å "huke" inn noen... Vet ikke helt hvordan vi skal bruke min/din "informasjon/erfaring" til noe "nyttig", men jeg er villig til å vedde MØøøøøepå at det lyve for å "huke" er mer vanlig enn IKKE
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ironisk nok så har kvinner løyet om alderen sin i årtusener. Jeg tipper årsakene er ganske like hos begge kjønn. Anonymkode: 94409...b19 Ikke for å ligge med mindreårige Anonymkode: 3a8cf...d1f 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner både flere menn og damer som har løyet om både det ene og det andre for å "huke" inn noen... Vet ikke helt hvordan vi skal bruke min/din "informasjon/erfaring" til noe "nyttig", men jeg er villig til å vedde MØøøøøepå at det lyve for å "huke" er mer vanlig enn IKKE Å forsøke å starte relasjoner med løgner vitner om ekstremt dårlig menneskekvalitet. Likeens med mye bruk av hermetegn. Anonymkode: 7895c...5ef
Helene1982 Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (5 minutter siden): Nåja... Nå er jo jeg en "gÆmmel mann", men en gang for lenge, lenge, lenge siden - så var det ikke så helt uvanlig at damer på 20 sa at de var 25, f.eks... Mulig ting har forandret seg, men det er ikke mer "virkelighetsfjernt" at menn prøver å fremstå som yngre enn de er enn at kvinner prøver å fremstå som eldre, iaf. etter min erfaring (dvs. alt ettersom hvilken aldersgruppe vi snakker om, åpenbart) Det er jeg helt enig i, men jeg vil si at 23– 28 er en alder der veldig få lyver om alderen. Man er voksen, men ung. Det er ikke derfor jeg mener at innlegget ikke er skrevet av en 23 år gammel jente. Det er omtanken for eldre menn, som en 23-åring ikke hadde brydd seg om, og skrivestilen. 23-åringer flest bruker ikke tegnsetting på den måten. Ingen emojis gjør at jeg lurer på om personen er eldre enn 40 (kan også bety at hen er veldig ung, men komma og punktum er ikke noe ungdommen strør om seg med) Jeg tror heller at dette er en person som ikke liker for mye krimskrams i språket. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 BI studenten (meg) kunne aldri falt meg å senke ned alderen for å ligge med yngre menn, men å øke alderen fra 23 til 30 kanskje, tenker menn hadde hatt større respekt for meg selvom jeg sier nei til å ligge, så hadde han ventet på meg til jeg er klar. håper når jeg er 40 at jeg er gift, og slipper å leite etter menn på tinder...tenker det er stress å være singel som mann og kvinne i en alder av 35-40, og man ser venner få seg barn... og de selv går etter unge kvinner. Men juger at de vil ha forhold selvom de vil ha ligg Anonymkode: 270bf...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå