Gå til innhold

Kjønnslukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lukter skikkelig kuk av meg, selv om jeg er nydusjet og har nyvasket kuk så lukter det kjønn, svetter på ballene med en eneste gang.Når jeg åpner smekken for å tisse fylles rommet med kjønnslukt🫢kan ofte kjenne lukt gjennom buksa.Hender det at dere damer kjenner kuklukten av menn, liker dere denne lukten

Anonymkode: 57704...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runketråd. Jenter; ikke svar.

Anonymkode: bf472...e68

• Nyttig 4
Skrevet

Gå til lege. 

• Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Runketråd. Jenter; ikke svar.

Ja, veldig mange runketråder akkurat nå

Anonymkode: c6db0...113

Skrevet

Lano for liten og Lano for stor

Anonymkode: d2c88...788

• Nyttig 3
Skrevet

Det høres rart ut... har du mye kukost da? Lukta kommer ofte fra gammel kukost.

Anonymkode: ff58c...c4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres rart ut... har du mye kukost da? Lukta kommer ofte fra gammel kukost.

Har han vært i fjøset og brukt kukosten mener du? Sykt...

Anonymkode: dc945...bd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff!

Anonymkode: fe779...777

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du aldri hørt om KUK- OST? 😃 Måtte dele ordet ja.

Skrevet

Det heter musk. Menn og andre hanndyr lukter musk/testosteron. Det er ikke spesifikt kuken det lukter av, men huden (og urin).

Anonymkode: d66a2...cf1

Skrevet

En tidligere kompis av meg hadde så sterk lukt av snabb og kukost at han ble kasta ut fra samtlige utesteder i bygda. Senere fant vi ut at han hadde samme triste skjebne som andre menn, han hadde aldri hadde lært seg å vaske seg skikkelig nedentil. Ikke bakentil heller og det ga mening for det luktet ganske søppel til tider. Han sa at "vannet renner jo over tissefanten og rumpa når man dusjer så det blir jo vaska" men han tok selvsagt feil. 

Etter at dette ble kjent og han samtidig var kastet ut fra pubbene her så mistet han mer og mer av sitt sosiale nettverk. Han turte ikke lenger å gå på kafe etter at han hadde skjønt hvor ille han luktet og han ble flau. Han fikk seg et nytt sosialt nettverk på nett og det var ikke så bra for han, men siden han fortsatt ikke vasket seg fordi han var redd for å være homo så var dette den eneste måten for han å være sosial på en forsvarlig måte. 

Grunnen til at denne nye sosiale formen ikke var så bra var at det var et miljø hvor alle vitser hang løst og radikaliseringen startet for alvor da han ikke kunne gjenkjenne forskjellen mellom drittposting og ekte meninger. Han oppsøkte stadig nye forumer og sist hørte jeg at han postet på 8chan. Noen har også fortalt at han sto med DNM da de hadde apell i Munkedal, altså på deres side så det ser nå ut som at han er gått helt av skaftet.

Poenget mitt med denne historien, TS, er at du må lære deg å vaske snoppen før det er for seint og du blir fascist.

Anonymkode: e631f...bd3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det lukter skikkelig kuk av meg, selv om jeg er nydusjet og har nyvasket kuk så lukter det kjønn, svetter på ballene med en eneste gang.Når jeg åpner smekken for å tisse fylles rommet med kjønnslukt🫢kan ofte kjenne lukt gjennom buksa.Hender det at dere damer kjenner kuklukten av menn, liker dere denne lukten

Anonymkode: 57704...7ba

Så flaut for deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du aldri hørt om KUK- OST? 😃 Måtte dele ordet ja.

Er det melken fra kuken som har stivnet og blitt til ost? Den må du lenger ut på bondelandet med...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det melken fra kuken som har stivnet og blitt til ost? Den må du lenger ut på bondelandet med...

Et litt mindre vulgært ord for fenomenet er smegma

Anonymkode: 46f9e...c25

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Forskjellen på ku-kost og kuk-ost....🤣🤣

Anonymkode: 5a671...513

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det heter musk. Menn og andre hanndyr lukter musk/testosteron. Det er ikke spesifikt kuken det lukter av, men huden (og urin).

Anonymkode: d66a2...cf1

Det er ikke musk hvis det er ballesvette

• Nyttig 1
Skrevet

Aldri kjent kjønnslukt, utenom ved sex. Skulle ønske jeg kunne kjenne duften av damer, også utenom sex. Beste parfymen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri kjent kjønnslukt, utenom ved sex. Skulle ønske jeg kunne kjenne duften av damer, også utenom sex. Beste parfymen.

Så bra for deg at vabbing har blitt en trend da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...