AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Jeg hører stadig at det er så skittent og ha sex med en prostituert "tenk på kjønnssykdomene" "hun har jo hatt sex med mange menn". Men hva er egentlig forskjellen, en tinderjente har jo ofte alt fra 20-300 partnere, er det egentlig noe forskjell så lenge alle parter er villige og det skjer I kontrollerte omgivelser?. Jeg tenker at en kvinne kan ha så mange partnere hun vil, dere bestemmer over egen kropp og det er jeg helt for, men det er på tide og slutte og se ned på prostituerte og de som kjøper sex. Anonymkode: 93713...9b3 5
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Forskjellen er at ikke alle tinderjenter tar betalt for sex. 3 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 En som har frivillig sex via tinder pga genuin tiltrekning og lyst kan ikke på noen måte sammenlignes med en som pga desperat livssituasjon og selvskade er nødt til å ligge med menn mot hennes vilje, bare fordi de vil ligge med henne. En prostituert sier ikke ja til sexen fordi hun har genuin tiltrekning og lyst på kunden, hun sier ja fordi hun må. Anonymkode: f48db...c17 11 1 13
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Prostituerte bruker kondom noe tinderjenter ikke gjør. Anonymkode: cc47a...5ac 5 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 3 minutter siden, Tvillingsjel said: Forskjellen er at ikke alle tinderjenter tar betalt for sex. Og ikke alle har sex en gang. F.eks denne "tinderjenta" som bare hadde tre dates der før jeg traff min mann. Anonymkode: 3d157...1dc 3 2 1
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hører stadig at det er så skittent og ha sex med en prostituert "tenk på kjønnssykdomene" "hun har jo hatt sex med mange menn". Men hva er egentlig forskjellen, en tinderjente har jo ofte alt fra 20-300 partnere, er det egentlig noe forskjell så lenge alle parter er villige og det skjer I kontrollerte omgivelser?. Jeg tenker at en kvinne kan ha så mange partnere hun vil, dere bestemmer over egen kropp og det er jeg helt for, men det er på tide og slutte og se ned på prostituerte og de som kjøper sex. Anonymkode: 93713...9b3 Du må ikke tro at det er normalt å ha 300 partnere. Det er ikke gjennomsnittet. Det er ekstremt unormalt, med mindre man jobber som eskorte. 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 En tinderjente vil ha sex med deg. En prostituert vil ikke ha sex med deg. Anonymkode: 8863f...a4b 8 15
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 En tinderdate vil ha hele lønna di, mens en prostituert nøyer seg med en høvding for et runk... Anonymkode: 34c0a...b44 3 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og ikke alle har sex en gang. F.eks denne "tinderjenta" som bare hadde tre dates der før jeg traff min mann. Anonymkode: 3d157...1dc Lite visste jeg om at jeg var hore, da jeg traff min samboer på tinder.. Tre dates her og, hvor av en mann aldri førte til noe, en annen første til dating i 4 måneder før jeg fant ut at han løy om en del ting, og til slutt min samboer. Hadde da også sex med to av disse, noe jeg anser som svært normalt etter noen måneders dating. Anonymkode: 7d067...601 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Prisen. En tinder jente er billigere. Anonymkode: f8d24...ad6 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Det er da litt andre faktorer rundt sexkjøp som gjør det skittent. Det er ofte jenter som tror at de ikke har noe annet valg. Altså er det noe de egentlig ikke vil. Kundene er med på å lage markedet for det. Litt avhengig av land og omstendigheter, så er det nok ikke alle prostituerte som kan eller tenker på å sjekke seg for sykdommer, som igjen gjør det risikabelt å bli smittet. Så er det da virkelig ikke bare jenter som er veldig seksuelt aktive gjennom tinder, møter på veldig mange menn som vil hoppe rett til sengs. Med sjarmerende replikker som "pule?". Anonymkode: 82430...d75 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prisen. En tinder jente er billigere. Anonymkode: f8d24...ad6 Ikke hvis det blir flere dater. Koster å ha en sugargirl... Anonymkode: 34c0a...b44 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En tinderjente vil ha sex med deg. En prostituert vil ikke ha sex med deg. Anonymkode: 8863f...a4b Er ikke dette en ganske vesentlig forskjell? Anonymkode: 36cf6...0b5 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 (endret) Nei, det er nok bedre å ha sex med en tinderjente fordi hun virkelig er gira på deg. Og så er det gratis og er du uheldig må du få medisiner for ONS som er billigere enn en pro Fagfolk kan fortsatt smitte deg med ting. Det er ikke så sort/hvitt. Har vært på bordell og observert. Dette var kvinner som så ganske bra ut også. De hadde lyst og gikk ikke fra bord til bord, men gikk bort til de gutta de kunne tenke seg å ligge med. Selvfølgelig så jeg et par av de damene som var helt ute og kjøre, men jevnt over så ligger ikke selv prosituterte med hvem som helst. Det finnes til og med prosituterte som har søknadsskjema man må fylle ut og bilder man må sende. Så når du sier at de ikke vil, så er det kanskje en litt forenklet virkelighet. Anonymkode: cc47a...5ac Endret 12. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 Det er litt som forskjellen på en singel mann og en gigolo. Anonymkode: 99161...d3e 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er nok bedre å ha sex med en tinderjente fordi hun virkelig er gira på deg. Og så er det gratis og er du uheldig må du få medisiner for ONS som er billigere enn en pro Fagfolk kan fortsatt smitte deg med ting. Det er ikke så sort/hvitt. Har vært på bordell og observert. Dette var kvinner som så ganske bra ut også. De hadde lyst og gikk ikke fra bord til bord, men gikk bort til de gutta de kunne tenke seg å ligge med. Selvfølgelig så jeg et par av de damene som var helt ute og kjøre, men jevnt over så ligger ikke selv prosituterte med hvem som helst. Det finnes til og med prosituterte som har søknadsskjema man må fylle ut og bilder man må sende. Så når du sier at de ikke vil, så er det kanskje en litt forenklet virkelighet. Anonymkode: cc47a...5ac Du må virkelig ha det inn med teskjee: grunnen til at prostituerte vil ligge er for å få penger. Grunnen til at tinderjenter vil ligge er ikke for å få betalt. En stor forskjell. Anonymkode: 36cf6...0b5 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må virkelig ha det inn med teskjee: grunnen til at prostituerte vil ligge er for å få penger. Grunnen til at tinderjenter vil ligge er ikke for å få betalt. En stor forskjell. Anonymkode: 36cf6...0b5 Ja, men det betyr ikke nødvendigvis at hun alltid må si ja til alle som tilbyr penger. Selv på eskortemarkedet her til lands er prostuerte kresne. Menn som ikke er etnisk norske kan veldig ofte få et nei. Så jeg tror ikke du helt veit hva du snakker om. Anonymkode: cc47a...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hører stadig at det er så skittent og ha sex med en prostituert "tenk på kjønnssykdomene" "hun har jo hatt sex med mange menn". Men hva er egentlig forskjellen, en tinderjente har jo ofte alt fra 20-300 partnere, er det egentlig noe forskjell så lenge alle parter er villige og det skjer I kontrollerte omgivelser?. Jeg tenker at en kvinne kan ha så mange partnere hun vil, dere bestemmer over egen kropp og det er jeg helt for, men det er på tide og slutte og se ned på prostituerte og de som kjøper sex. Anonymkode: 93713...9b3 Jeg vil si største forskjellen er at prostituerte tar betalt. Tinder er gratis sex for menn som presser seg hjem til damer på første date🤮 Anonymkode: 17f48...7b2 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Hovedproblemet er jo at menn som synes det er greit å ligge med noen som ikke har lyst på dem er relasjonsskada, har et elendig kvinnesyn og er som regel også dårlige i senga, fordi de ikke skjønner entusiastisk samtykke. Det er derfor vi ikke vil ha dere, ikke fordi vi har et moralsk problem med transaksjonen. Anonymkode: df300...650 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, men det betyr ikke nødvendigvis at hun alltid må si ja til alle som tilbyr penger. Selv på eskortemarkedet her til lands er prostuerte kresne. Menn som ikke er etnisk norske kan veldig ofte få et nei. Så jeg tror ikke du helt veit hva du snakker om. Anonymkode: cc47a...5ac Men det betyr nødvendigvis at hun alltid sier ja til penger fordi det er det hun lever av. Spiller ingen rolle om de er kresne eller tar alt som kommer. Greia er at tinderjenter har et mer reellt valg til å si nei til sex, men en hore sier ja. Lurer litt på hvordan du vet hva som skjer innenfor det prostituerte miljøet og vet om kresenhet og at etnisk norske menn ikke får kjøpt seg hvem som helst hore de vil ha. Anonymkode: 24827...ec7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå