Gå til innhold

Hva slags interiør og detaljer er populært nå, og hva slags interiørstil foretrekker du til tross for det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har registrert at det er populært, eller var populært, med mørke grønne farger på vegger og slikt. Men selv foretrekker jeg hvite vegger og nøytrale farger på all interiør fordi jeg blir sliten av mye farger. Ispedd litt grønne planter og bilder.

Men hva slags farger, og interiørstil er populært blant folk nå? Hvilke vaser og annen dekor ser du hos naboer, venner, og særlig interiørglade? Og hva foretrekker du?

Anonymkode: bff6b...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker lyse vegger, nøytrale farger (brun, beige,grå) på større møbler/interiør, mye treverk, en miks av tekstiler (både grov lin, lettere bomull og fløyel feks), grønne planter og ingen nyproduserte vaser, lysestaker osv (bare loppemarked og ting jeg kjøper brukt). Gjerne litt farger på smågjenstandene. Litt sånn nordisk maksimalisme. Hva som er moderne bryr jeg meg ikke noe om. Men er oppmerksom på at det er lett å bli «lurt» til å like ting som er moderne (er gjerne det det blir reklamert for). Siden jeg ikke vil kjøpe noe som er moderne venter jeg alltid og tenker meg godt om før jeg skaffer noe nytt. 

Anonymkode: 36251...704

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at fargene hvitt, beige, brunt og gult er på moten nå.  De støvete gråtonene i fargene blir mer og mer borte.  Spesielt Dempet sort og rosafarger.  Hvite/lyse gulv er ute, for nå er det fiskebeinsparkett i naturfarge som gjelder.  
Grå sofaer er forlengst ute, og spesielt de med vinkel eller sjeselong.  Nå skal det være to 3-setere plassert mot hverandre, evt. èn 3-seter og to nette lenestoler.  

Hos oss er der ikke en bestemt stil.  Men alt er gjennomtenkt.  Venner synes vi har det koselig.  Besøkende for første gang, sier at de aldri har sett noe liknende.  

• Liker 1
Skrevet

Stilen som er nå synes jeg ikke noe om, det er vanskelig for meg å kjøpe noe, da jeg ikke liker denne stilen som er ute og går nå. Men jeg trenger heller ikke noe, da jeg har alt det jeg trenger, men noen ganger er det koselig med noe nytt.

Stilen vårvær gjennomført hele veien og vi har fått skryt for det. Alle som kommer på besøk for første gang sier de vil ikke hjem 😅☺️ Det er koselig da ☺️

Anonymkode: c0291...f65

Skrevet

Vi går for urban jungle, jordfarger og bambus.

Anonymkode: afdf8...2c9

• Liker 1
Skrevet
Amossa skrev (8 timer siden):

Jeg ser at fargene hvitt, beige, brunt og gult er på moten nå.  De støvete gråtonene i fargene blir mer og mer borte.  Spesielt Dempet sort og rosafarger.  Hvite/lyse gulv er ute, for nå er det fiskebeinsparkett i naturfarge som gjelder.  
Grå sofaer er forlengst ute, og spesielt de med vinkel eller sjeselong.  Nå skal det være to 3-setere plassert mot hverandre, evt. èn 3-seter og to nette lenestoler.  

Hos oss er der ikke en bestemt stil.  Men alt er gjennomtenkt.  Venner synes vi har det koselig.  Besøkende for første gang, sier at de aldri har sett noe liknende.  

Hahaha, ja dempa svart! Eller «dempet sort». 

Anonymkode: cc89a...20e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker lyse vegger, nøytrale farger (brun, beige,grå) på større møbler/interiør, mye treverk, en miks av tekstiler (både grov lin, lettere bomull og fløyel feks), grønne planter og ingen nyproduserte vaser, lysestaker osv (bare loppemarked og ting jeg kjøper brukt). Gjerne litt farger på smågjenstandene. Litt sånn nordisk maksimalisme. Hva som er moderne bryr jeg meg ikke noe om. Men er oppmerksom på at det er lett å bli «lurt» til å like ting som er moderne (er gjerne det det blir reklamert for). Siden jeg ikke vil kjøpe noe som er moderne venter jeg alltid og tenker meg godt om før jeg skaffer noe nytt. 

Anonymkode: 36251...704

Det vil si at du er helt i tråd med dagens mote :) Jeg også. Du beskriver stilen i vårt hus godt. Vi har, nok som deg, hatt denne stilen lenge. Men det er helt klart i tråd med dagens moten :) 

Anonymkode: 03f9e...c68

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er populært nå, men jeg liker masse farger, store myke tepper, god plass på golvet, ting som er fine og gode å ta på (feks små telysholdere i krystall), bilder på veggene som ungene har laget, mange lyskilder rundt i rommet, bokhyller med yndlingsbøkene mine i, at sofaen er myk og stor med pledd og puter og at alt jeg har rundt meg er trygt og kjent og noe som betyr noe for meg. 

Anonymkode: d07f8...36f

• Liker 7
Skrevet

Interiøret mitt i stua finnes ikke moderne, jeg har hvite vegger og tak og gyllen eikeparkett på gulvet. Det meste av møbler er skandinavisk design, samlet gjennom de siste 30 årene, noe brukt og nye nytt. Jeg har en eplegrønn sofa, en varmrød lenestol, det er gardiner, tepper og puter og pledd i hvitt, men fargesterke, moderne malerier på veggene, bøker i bokhylla, det er dempet belysning og stearinlys og et par grønne planter, det er fargerik glasskunst og keramikk. Hovedinntrykket er et hvitt/lyst rom med flere glade elementer i primærfargene. Jeg elsker det! 

Jeg vet ikke hva som er moderne nå, men ser mye naturfarger, beige, rotting, ull, planter, mye «stofflighet». Fint det også, men ikke noe for meg. 

Anonymkode: 33b56...712

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er mørke møbler, gyllen belysning etc som gjelder. Generelt mørk stil. Jeg har lyse møbler, lys farge på veggene etc.. Men det er sånn jeg liker det. Er såpass gammel nå så jeg følger det jeg liker og ikke det moten forteller meg at jeg skal like. 

Anonymkode: 07719...1e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...