Gå til innhold

Kan du leve uten damer/kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du som mann leve uten å få lysten på kvinner’s opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at kvinner er viktig i samfunnet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har ikke stort behov for en kvinne utenom sex.

Anonymkode: 728be...40e

Skrevet

Nei, kvinner er det viktigste som finns ❤️❤️❤️❤️

• Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Nei, kvinner er det viktigste som finns ❤️❤️❤️❤️

Aah shit. Glemte å være anonym å late som om jeg er mann..

• Hjerte 3
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Aah shit. Glemte å være anonym å late som om jeg er mann..

Så det er du som troller og skaper konflikter i alle disse kvinne Vs menn trådene 🤦‍♂️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tro hva de skal gjøre når jeg ikke er mer...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det er du som troller og skaper konflikter i alle disse kvinne Vs menn trådene 🤦‍♂️

Nei 😂 syns du det er konflikt å like kvinner?? Haha 😅 (det trenger du ikkke svare på)

Var bare tull. Syns sånne tråder er ganske tullete. Men folk har sine private liv og sin mening, og så lenge det ikke fysisk skader noen er det greit 😊

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, absolutt! Fuck 'em! And I did! 

Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Nei 😂 syns du det er konflikt å like kvinner?? Haha 😅 (det trenger du ikkke svare på)

Var bare tull. Syns sånne tråder er ganske tullete. Men folk har sine private liv og sin mening, og så lenge det ikke fysisk skader noen er det greit 😊

Du skaper masse konflikter ditt forbanna troll, tror du ikke at jeg kjenner igjenn skrivemåten din? 🤦‍♂️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel, menneskeheten kommer ikke langt uten kvinner.

Anonymkode: e0d3a...7af

• Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, Queen BB said:

Kan du som mann leve uten å få lysten på kvinner’s opperksomhet og kjærlighet?

Har aldri fått kvinners oppmerksomhet strengt tatt, men vil gjerne ha det ja. Det er vel en av de tingene som gjør livet fint.

9 minutter siden, Queen BB said:

Eller tenker du at kvinner er viktig i samfunnet ?

Menn er nok mer viktige i samfunnet på sett og vis, på den måten at produksjon, drift av systemer og tjenester utvikling, teknologi og vitenskap blir drevet fremover av menn.

Men kvinner holder familiene og samfunnet sammen. De opprettholder relasjoner og tar vare på andre. Et hjem uten en kvinne er bare et hus. Og et samfunn uten kvinner er bare en bedrift.

Anonymkode: 07c0a...f4b

Gjest Paramount
Skrevet

For meg betyr kvinner nesten alt. Jeg stortrives sammen med menn, det er noe helt spesielt å være med bare menn. Men uten kvinner ville sjargongen, og de frekke vitsene, som gjør oss alle opphisset og kåte av hjemlengsel, blitt helt meningsløse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skaper masse konflikter ditt forbanna troll, tror du ikke at jeg kjenner igjenn skrivemåten din? 🤦‍♂️

Hva? Beklager, men syns du dette er så viktig? 

Er ikke et troll, å vet ikke hvilke tråder du mener jeg har svart i som anonym. Du er selv anonym, det er ikke jeg nå. Når du har baller nok til å vise ditt andre anonyme fjes(lol) profilen din, så kan vi snakke. Du kan jo å være et troll selv 🤷

Det er så lol, ikke du, men konseptet.. troll ånei gid a meg 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Med unntak av min mor og de i familien i begynnelsen av livet, så tør jeg jo påstå at jeg har klart meg ganske fint de siste 40 årene.

Savner sex en gang i blant men det forsvinner fort når man tar seg en runk

Anonymkode: 1bf04...962

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Rosakatt said:

Er ikke et troll, å vet ikke hvilke tråder du mener jeg har svart i som anonym. Du er selv anonym, det er ikke jeg nå. Når du har baller nok til å vise ditt andre anonyme fjes(lol) profilen din, så kan vi snakke. Du kan jo å være et troll selv 🤷

Kan dere ta dette her ett annet sted? Denne tråden er ikke laget så dere kan gå att og frem med dette tullet

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

🚣‍♂️🚣‍♂️🚣‍♂️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Queen BB skrev (1 minutt siden):

Kan dere ta dette her ett annet sted? Denne tråden er ikke laget så dere kan gå att og frem med dette tullet

Skal ikke svare mer, unnskyld 🙊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

1. Menn er nok mer viktige i samfunnet på sett og vis, på den måten at produksjon, drift av systemer og tjenester utvikling, teknologi og vitenskap blir drevet fremover av menn.

2. Men kvinner holder familiene og samfunnet sammen. De opprettholder relasjoner og tar vare på andre. Et hjem uten en kvinne er bare et hus. Og et samfunn uten kvinner er bare en bedrift.

Anonymkode: 07c0a...f4b

1. Menn er ikke viktige for samfunnet. De har ødelagt verden med oppfinnelsene sine. Og kvinner klarer å overleve i naturen uten menn. Ingenting bør drives noe mer fremover nå, menneskeheten (menn) må slutte med dette.

2. Ja, men det er ofte fordi de må. Ikke nødvendigvis fordi de vil.

Anonymkode: 08549...99e

• Liker 2
Skrevet

Klarer meg veldig fint uten kvinner ja, i alle fall 99% av tiden

Anonymkode: 2922b...ace

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

1. Menn er ikke viktige for samfunnet. De har ødelagt verden med oppfinnelsene sine. Og kvinner klarer å overleve i naturen uten menn. Ingenting bør drives noe mer fremover nå, menneskeheten (menn) må slutte med dette.

2. Ja, men det er ofte fordi de må. Ikke nødvendigvis fordi de vil.

Anonymkode: 08549...99e

Ånei, du har helt rett. Syns du burde ødelegge TV'en din, PC'en din, mobilen din, og alt du har av teknologi. Det er åpenbart at dette ikke er bra for deg i livet ditt.Syns også du burde slutte å bruke internett. Menn har ødelagt verden din.

Og så burde dere kanskje slutte å fortelle kvinner som faktisk vil være husmødre at det også er greit. Feminister og deres kamp for at kvinner skal leve livene sine burde vel gjelde her også?

Trenger ikke kvinner til noe annet enn sex som sagt, men syns det er utrolig kjipt at kvinner får viktigere jobber, sånn at jeg blir nødt til å forholde meg til kvinnelige leger, psykologer og andre jobber som skal yte.

Anonymkode: 1bf04...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...