Gå til innhold

Parkerte bilen foran Kiwi og fikk førerdøra til nabobilen hardt i skjermen på passasjerersiden. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjørte inn i luken jeg valgte på parkeringsplassen foran Kiwi i sneglefart. Det var mørkt og et skikkelig drittvær. Jeg var under en meter unna ferdig parkert, da førerdøren på bilen som sto parkert på min høyre side ble åpnet rett inn i min forskjerm. De åpnet bildøren sin hardt nok til at det ble bulk i skjermen og et langt skrap langs passasjererdøren. De så ikke meg komme sier de, og nekter skyld. Jeg er usikker på hva jeg bør gjøre med saken videre, så jeg håper det er noen der ute som har erfaringer fra lignende opplevelser de vil dele med meg. 

Endret av BareAnn
Så ikke feil og mangler før jeg publiserte.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du utvekslet info med de, så fyll ut skademelding. Uten den er det ikke lett å komme noen vei. For det er den som åpner ei bildør, som skal ta hensyn. Og de har tydeligvis ikke sett seg for.

Skrevet (endret)

I sånne tilfeller så sier du at det er ikke opp til deg (ts) å avgjøre skyld, men at dere uansett må fylle ut skademelding siden du må sende det til forsikringsselskapet. 

Endret av Vimsepims
  • Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...