BareAnn Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 (endret) Jeg kjørte inn i luken jeg valgte på parkeringsplassen foran Kiwi i sneglefart. Det var mørkt og et skikkelig drittvær. Jeg var under en meter unna ferdig parkert, da førerdøren på bilen som sto parkert på min høyre side ble åpnet rett inn i min forskjerm. De åpnet bildøren sin hardt nok til at det ble bulk i skjermen og et langt skrap langs passasjererdøren. De så ikke meg komme sier de, og nekter skyld. Jeg er usikker på hva jeg bør gjøre med saken videre, så jeg håper det er noen der ute som har erfaringer fra lignende opplevelser de vil dele med meg. Endret 11. november 2022 av BareAnn Så ikke feil og mangler før jeg publiserte.
tdm900 Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Fikk du utvekslet info med de, så fyll ut skademelding. Uten den er det ikke lett å komme noen vei. For det er den som åpner ei bildør, som skal ta hensyn. Og de har tydeligvis ikke sett seg for.
Vimsepims Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 (endret) I sånne tilfeller så sier du at det er ikke opp til deg (ts) å avgjøre skyld, men at dere uansett må fylle ut skademelding siden du må sende det til forsikringsselskapet. Endret 12. november 2022 av Vimsepims 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå