Gå til innhold

Helt håpløs syklus, blir gal av dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syklusene mine pleide å være skikkelig regelmessige, på 28 dager. Men nå har de siste 7 syklusene vært

37 - 25 - 34 - 36 - 27 - 35 - 30 dager.
I tillegg plages jeg av ekstrem pms, der jeg er et troll med alle rundt meg, og  enkelte dager er så deprimert at jeg ser svart.  Sexlysten min er ikke-eksisterende, virkelig, helt vekke. 
Jeg er 37 år, har flere barn, fikk siste for 9 år siden. Bruker ingen medisiner eller prevensjon. Normalvektig, frisk. 

For et år siden fikk jeg påvist celleforandringer grad 3, og hpv. Ble konisert, men hadde fortsatt hpv og noe celleforandringer etter koniseringen, og på kontroll etter 6 mnd. Skal tilbake på kontroll nå ca i november. 
Tror egentlig ikke en konisering kan tulle til syklusen, men tok det nå med likevel. 

Kan det være tidlig overgangsalder tro? 

Anonymkode: 25a95...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å vite :) Kan være stress også. Hva med hormonprevensjon for å regulere problemer med både syklus og PMS? Jeg har aldri i hele mitt liv hatt stabil syklus (kan egentlig ikke kalle det en syklus i det hele tatt da alt er i hist og pist) og har ingen problemer nå når jeg bruker hormonprevensjon og dermed ikke har syklus.

Anonymkode: fc9ff...ce3

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er umulig å vite :) Kan være stress også. Hva med hormonprevensjon for å regulere problemer med både syklus og PMS? Jeg har aldri i hele mitt liv hatt stabil syklus (kan egentlig ikke kalle det en syklus i det hele tatt da alt er i hist og pist) og har ingen problemer nå når jeg bruker hormonprevensjon og dermed ikke har syklus.

Anonymkode: fc9ff...ce3

Har prøvd hormonprevensjon, men blir bare verre av det. Blir som å ha pms hele mnd😅

Anonymkode: 25a95...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...