Gå til innhold

Hva er den beste tørrshampooen?

Pipaluk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er den beste jeg har funnet så langt. Håret blir ikke så stivt og tørt som med batiste sine, men de er rimelige, det skal de ha. Denne er i en langt høyere prisklasse men jeg synes den er mye drøyere i bruk.

Anonymkode: 24480...a28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg for at håret kan knekke lett med tørrshampoo. Hold deg ihvertfall unna batiste sine

Anonymkode: bd95b...cde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er den beste jeg har funnet så langt. Håret blir ikke så stivt og tørt som med batiste sine, men de er rimelige, det skal de ha. Denne er i en langt høyere prisklasse men jeg synes den er mye drøyere i bruk.

Får jeg bare kjøpt den på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batiste er den eneste jeg har opplevd at funker. Elsker den! Syns mange andre ikke gjør så mye, så håret blir bare mer fett av at jeg styrer oppi der.

Anonymkode: 3d6a6...dc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pipaluk skrev (1 time siden):

Får jeg bare kjøpt den på nett?

Jeg kjøper kun på nett, men det er mulig den er å oppdrive andre steder, Normal kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://amp.cnn.com/cnn/2022/11/03/health/dry-shampoo-lab-testing/index.html

"High levels of benzene, a cancer-causing chemical, have been detected in more brands and batches of dry shampoo products"

Man kan få kreft av tørrsjampo. 

Anonymkode: a453a...5ae

Har du lest din egen link..? Dette gjelder ikke alle, men noen få typer som nå er trukket fra markedet.

Anonymkode: 809bc...09a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du lest din egen link..? Dette gjelder ikke alle, men noen få typer som nå er trukket fra markedet.

Anonymkode: 809bc...09a

Ja, for alle som bruker tørrsjampo har kjøpt sin de siste par dagene, ingen som kjøpte de for noen måneder siden, eller har tenkt å anbefale en favoritt de har bruk i mange år. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for alle som bruker tørrsjampo har kjøpt sin de siste par dagene, ingen som kjøpte de for noen måneder siden, eller har tenkt å anbefale en favoritt de har bruk i mange år. 

Forøvrig Batiste og Kerastase er på listen, som allerede har blitt anbefalt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare dusje og gi håret pleie fra grunnen av? Skal man bruke penger på hår så er forbygging bedre

Anonymkode: 69c77...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor ikke bare dusje og gi håret pleie fra grunnen av? Skal man bruke penger på hår så er forbygging bedre

Anonymkode: 69c77...9cc

Håret mitt holder seg mye finere når det blir vasket sjeldent. Ellers trenger det bare mer og mer tørrshampoo for å ikke se fett ut. Nå ser det pent og nyvasket ut i 5 dager, så bruker jeg tørrshampoo i 2 dager før ny vask. 

I tillegg gir tørrshampoo veldig fint volum, så ender jeg også bruker det i nyvasket hår. 

Anonymkode: d9da9...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på spørsmålet synes jeg Bastise original er aller best. og jeg har prøvd det meste. Minusene med denne er at det lett blir hvit pulver, men det kan børstes ut. Den er også relativt "seig" sett mot noen av de andre, men jeg liker det da det bygger mer volum. 

Osis sin er også veldig god. Samt Living Proof perfect hair day. 

Anonymkode: d9da9...0c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker cutrin sensitive tørrsjampo, eneste som gjør at hodebunn min ikke klør meg ihjel.. det gir håret volum og gjør at det ikke ser fett ut om jeg ikke rekker å dusje den morgenen. Er i tillegg lett å vaske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...