Gå til innhold

Noen som husker pynten på elektrisk adventsstake?

Pikeliten

Anbefalte innlegg

Noen som husker pynten som fantes/finnes på elektriske adventsstaker? De små lysmansjettene med røde bær? Og sånne gull til å ha oppå selve pærene? De i sånn b»londegull» skulle jeg gjerne hatt tak i selv, synes de er så fine. Finnes jo bare sånne enkle staker for tiden synes jeg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt fikk en jo lett tak i for 20år siden, nå vil jeg tro du må se på gjennbruksbutikk eller butikker som selger mye div og gjerne har navn som ender på 'eft' (efterfølgere) og gamle drivere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/13/2022 at 7:34 PM, AnonymBruker said:

Har du sjekka gjenbruksbutikker?

Anonymkode: 99991...2b3

Nei, men skal gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/13/2022 at 7:49 PM, Mt3 said:

Sånt fikk en jo lett tak i for 20år siden, nå vil jeg tro du må se på gjennbruksbutikk eller butikker som selger mye div og gjerne har navn som ender på 'eft' (efterfølgere) og gamle drivere. 

Ja, skal gjøre det, takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/13/2022 at 10:44 PM, mingus said:

Vi har på vår, de fulgte med rusta-staken vi kjøpte for 2 år siden. Kanskje den fortsatt finnes? 🙂

Fant både på rusta og Clas, men da må jeg kjøpe staken også. Stake har heg, ønsker bare litt mer pynt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter lysmansjett. De har brukt å ha det på tilbords.  De er veldig brannfarlige så kan hende de ikke selges lenger.  

Anonymkode: fd02c...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det heter lysmansjett. De har brukt å ha det på tilbords.  De er veldig brannfarlige så kan hende de ikke selges lenger.  

Anonymkode: fd02c...c91

Det var ordet! Takk. Jeg tenker på mansjett på elektriske adventsstaker, så tror ikke det er så veldig brannfarlig…

vet du hva pynten på selve pæra kalles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...