AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg har PCOS, men har ikke hatt symptomer på det før nå, når jeg plutselig fikk kjempelang syklus. Har derfor begynt på enkel dose Letrozol og er nå på dag 19 uten å ha fått eggløsning. Har litt eggløsningsslim, men testene er langt ifra positive. Så vidt man ser teststreken liksom. Er det mange som opplever at det går fra ingen strek til positiv over natten? Eller blir streken gradvis sterkere og sterkere? Uansett, over til overskriften. Hvor lenge skal jeg gå å vente på eggløsning før jeg eventuelt konkluderer med at den ikke kommer? Så jeg kan starte på Primolut for å få mens og heller prøve dobbel dose Letrozol neste gang. Anonymkode: 1ff34...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. november 2022 #2 Del Skrevet 11. november 2022 Du kan få eggløsning til dag 25. Men jeg ville ventet 3 uker etter dag 25... La oss si du får eggløsning dag 25..da vil du få mens14 dager etter..om du ikke får mens eller positive test 1 uke etter dette da kan du begynne på primolut. Dessverre med pcos kan det ta tid å få eggløsning.. tilogmed med letzerol...gikk 9 mnd på det..fikk eggløsning 4 av de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 12. november 2022 #3 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Dersom du har tatt letrozol og ikke fått positiv eggløsningstest innen nå ville jeg bare startet primolut og begynt på høyere dose letrozol slik at du faktisk får eggløsning. Du kan ha is i magen i noen dager til, men for meg ville det vært bortkastet å vente i lang tid på en eggløsning som kanskje kommer en gang om lenge. Og ikke minst slitsomt å måtte passe på og teste etter El over lang tid også. Endret 12. november 2022 av Neutral90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Del Skrevet 12. november 2022 Tusen takk for kjempenyttige svar! Avventer noen dager til, så får jeg bare begynne på Primolut om EL-test ikke blir positiv snart. 😊 Anonymkode: 1ff34...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå