Helene Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Er dette en trolletråd? Menn har alltid bestemt over kvinnehelse. Hvorfor i all verden skal ikke kvinner ha stemmerett andre vegen? 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Helene skrev (2 timer siden): Er dette en trolletråd? Menn har alltid bestemt over kvinnehelse. Hvorfor i all verden skal ikke kvinner ha stemmerett andre vegen? Alle bestemmer i alle saker, det kalles demokrati og er slik det skal være. Anonymkode: fefd2...120 2
os Maxilla Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Har du et eksempel på aktuelle saker om mannehelse? 3
Traktor Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 os Maxilla skrev (Akkurat nå): Har du et eksempel på aktuelle saker om mannehelse? Selvmord for eksempel. Hvor menn er sterkt overrepresentert. 2
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, Traktor said: Selvmord for eksempel. Hvor menn er sterkt overrepresentert. Vet du hvorfor? Ifølge interanasjonale studier er begge parter representert like mye, men kvinner tar som regel overdose og ringer en vennine for sympati også ringer de ambulanse. MENN SKYTER SEG ELLER HOPPER FORAN TOG! DE GÅR INN FOR Å DAUE! NO BULLSHIT! Og DERFOR er de overrepresentert! 1
os Maxilla Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Traktor skrev (Akkurat nå): Selvmord for eksempel. Hvor menn er sterkt overrepresentert. Det må jo nesten være en sak som ikke kan gjelde kvinner da. Og hvordan ser en slik avstemning ut, hva er spørsmålet? Om man er for eller imot? 3
Traktor Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Vet du hvorfor? Ifølge interanasjonale studier er begge parter representert like mye, men kvinner tar som regel overdose og ringer en vennine for sympati også ringer de ambulanse. MENN SKYTER SEG ELLER HOPPER FORAN TOG! DE GÅR INN FOR Å DAUE! NO BULLSHIT! Og DERFOR er de overrepresentert! Og der ser vi akkurat hva kvinner mener om dette. Du kunne faktisk ikke gitt meg et bedre eksempel, tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 os Maxilla skrev (1 minutt siden): Har du et eksempel på aktuelle saker om mannehelse? Menn som sliter med å få seg en dame. Menn topper selvmords statistikken. Menn blir oftest utsatt for vold. Menn havner ofte utenfor samfunnet. Mange menn er hjemløse Menn lider oftere av fattigdom. Menn topper statistikken for ensomhet. Osv osv. Jada, "Jævla incel, hvem bryr seg om dere tapere". Anonymkode: 72e8d...200 2
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, Traktor said: Og der ser vi akkurat hva kvinner mener om dette. Du kunne faktisk ikke gitt meg et bedre eksempel, tusen takk! De gir totalt faen! De tenker kun på seg selv. 1
Traktor Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 os Maxilla skrev (1 minutt siden): Det må jo nesten være en sak som ikke kan gjelde kvinner da. Og hvordan ser en slik avstemning ut, hva er spørsmålet? Om man er for eller imot? Holdningene til Heydayotheinterweb gir et godt bilde av hvorfor kvinner ikke burde mene og uttale seg så mye om dette. 1
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Traktor skrev (2 minutter siden): Selvmord for eksempel. Hvor menn er sterkt overrepresentert. Det blir litt vanskelig å si at kvinner ikke kan mene noe om selvmord, da selv om det er flest menn, er det også kvinner som tar livet sitt og som har selvmordstanker. Diskusjonen bør handle om prostatakreft, ereksjonssvikt, impotens, hormonproblemer hos menn – om kvinner kan mene noe om dette. 5 2
Traktor Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn som sliter med å få seg en dame. Menn topper selvmords statistikken. Menn blir oftest utsatt for vold. Menn havner ofte utenfor samfunnet. Mange menn er hjemløse Menn lider oftere av fattigdom. Menn topper statistikken for ensomhet. Osv osv. Jada, "Jævla incel, hvem bryr seg om dere tapere". Anonymkode: 72e8d...200 Og i nesten alle disse tilfellene vil kvinner typisk mene at menn bare kan takke seg selv. Endret 11. november 2022 av Traktor
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Det blir litt vanskelig å si at kvinner ikke kan mene noe om selvmord, da selv om det er flest menn, er det også kvinner som tar livet sitt og som har selvmordstanker. Diskusjonen bør handle om prostatakreft, ereksjonssvikt, impotens, hormonproblemer hos menn – om kvinner kan mene noe om dette. Ja, menns psykiskeproblemer burde bare hysjes ned, siden kvinner har jo også problemer. Bytt heller fokuset over på prostata kreften.. 🤦♂️ Anonymkode: 72e8d...200
Traktor Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Det blir litt vanskelig å si at kvinner ikke kan mene noe om selvmord, da selv om det er flest menn, er det også kvinner som tar livet sitt og som har selvmordstanker. Diskusjonen bør handle om prostatakreft, ereksjonssvikt, impotens, hormonproblemer hos menn – om kvinner kan mene noe om dette. Ja, men de burde ikke mene så mye om hvorfor menn tar selvmord og hvem sin skyld det er.
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, menns psykiskeproblemer burde bare hysjes ned, siden kvinner har jo også problemer. Bytt heller fokuset over på prostata kreften.. 🤦♂️ Anonymkode: 72e8d...200 Hør etter! du sier det du mener og jeg sier det jeg mener. Jeg har ikke sagt at noe bør hysjes ned – spesielt ikke spykisk helse, som jeg er ekstremt opptatt av at bør få mye større fokus. Mitt poeng er bare at psykisk helse er ikke "mannehelse" men "samfunnshelse" Og jeg oppfattet at spørsmålet i tråden handler om om kvinner kan mene noe om helseproblemer som kun rammer menn, i likhet med en tråd som ble laget for noen timer siden om menn bør ha en mening om "kvinnehelse" Svaret mitt i den tråden var forøvrig: selvsagt! Endret 11. november 2022 av Helene1982 1 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 Traktor skrev (4 minutter siden): Ja, men de burde ikke mene så mye om hvorfor menn tar selvmord og hvem sin skyld det er. Nei… men det er jo mennenes skyld da. Som ikke passer på kompisene sine. Anonymkode: 8462f...953 2
Traktor Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei… men det er jo mennenes skyld da. Som ikke passer på kompisene sine. Anonymkode: 8462f...953 Enda et eksempel på holdningene jeg snakket om. Som sagt burde ikke kvinner mene så alt for mye om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå