AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Jeg møtte en gift mann jeg falt pladask for, vi har møttes av og til i all hemmelighet i ett år, og jeg er oppriktig veldig glad i denne mannen. Han sier at han elsker meg, at jeg betyr alt for ham, at han blir knust hvis jeg «forlater» ham. Dette er en fin og flott fyr med mange gode kvaliteter, men jeg kjenner at dette begynner å tære på. Jeg vet ikke om han vil ha et mer seriøst forhold med meg, jeg har ikke spurt og jeg har passet på å fortelle om fremtidsplanene mine som ikke inkluderer han. Jeg aner ikke hva jeg vil, den ene dagen vil jeg bare avslutte alt mens den andre vil jeg være hans for resten av livet. Har noen av dere vært i tilsvarende situasjon, eller en situasjon der du har hatt et forhold til en gift mann, der du ikke selv visste hva du ville? Hvordan endte det? Har dere noen gode råd til meg? Anonymkode: 0bb6c...9d1 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Tror ikke det er veldig lurt for din del, men kan ta feil. Kommer i hvertfall til å få høre det fra kg bærmen. Anonymkode: 5b8e3...5f3 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Så flott for han å få både i pose og sekk. Sikkelig sjarmør. Anonymkode: 66849...932 10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror ikke det er veldig lurt for din del, men kan ta feil. Kommer i hvertfall til å få høre det fra kg bærmen. Anonymkode: 5b8e3...5f3 Nei det er vel ikke det. Det er så fint å føle seg verdsatt, men prisen er høy å betale ts Anonymkode: 0bb6c...9d1
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Jeg synes dere skal ta en pause der han finner ut hva han vil og du finner ut hva du vil. Dere er i et forhold der primisset er at forholdet er hemmelig og at han også lever med en annen kvinne – kona si. Hvis du er forelsket og ønsker et liv sammen med denne mannen, må du spørre ham om han ønsker det samme. Jeg tror ikke han gjør det. men det er mulig han sier at han gjør det. Jeg tror han hadde forlatt kona si for lenge siden og ikke ligget med deg før han hadde "ryddet opp" hjemme om han så et langsiktig forhold med deg. Jeg tror han er happy med hvordan det er nå. 10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg synes dere skal ta en pause der han finner ut hva han vil og du finner ut hva du vil. Dere er i et forhold der primisset er at forholdet er hemmelig og at han også lever med en annen kvinne – kona si. Hvis du er forelsket og ønsker et liv sammen med denne mannen, må du spørre ham om han ønsker det samme. Jeg tror ikke han gjør det. men det er mulig han sier at han gjør det. Jeg tror han hadde forlatt kona si for lenge siden og ikke ligget med deg før han hadde "ryddet opp" hjemme om han så et langsiktig forhold med deg. Jeg tror han er happy med hvordan det er nå. Takk for feedback. Jeg er realist og innser at det trolig er sånn det er. Jeg tror det tilhører sjeldenhetene at en mann faktisk forlater kona si til fordel for elskerinnen - selv når han er oppriktig glad i, og kanskje til og med elsker elskerinnen. Kanskje har han ikke lyst til å velge bort noe noen av de i utgangspunktet, men velger kona hvis han blir presset… Anonymkode: 0bb6c...9d1
Hun2 Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Dette har jeg god erfaring på…😳 ikke hør på hva han sier. Han mener det, men ikke nok til å forlate konen. Har han barn? Da blir han «for barnas skyld» vil han ut at forholdet sitt? Vent til du ser handlinger, ikke hør på hva han sier. Ikke vent på han, du kaster bare bort flotte år. Ikke inngå monogami. Vær 100% singel. Treff andre. Ikke lag tid til han, når han kan. Lag tid til han, når du kan. Du BØR komme deg bort, men det er vanskelig. Om du fortsetter år etter år, må du forbrede deg på din livs største kjærlighetssorg. Det tar flere år. Imellomtiden da dere har kontakt, vær forbredet å bli skuffet og såret, x antall ganger. Men du biter tenna sammen og holder ut. Helt til det er ingenting igjen av deg selv….. du kan pm meg, om du vil. 7 2 5
Eva-Lena Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg møtte en gift mann jeg falt pladask for, vi har møttes av og til i all hemmelighet i ett år, og jeg er oppriktig veldig glad i denne mannen. Han sier at han elsker meg, at jeg betyr alt for ham, at han blir knust hvis jeg «forlater» ham. Dette er en fin og flott fyr med mange gode kvaliteter, men jeg kjenner at dette begynner å tære på. Jeg vet ikke om han vil ha et mer seriøst forhold med meg, jeg har ikke spurt og jeg har passet på å fortelle om fremtidsplanene mine som ikke inkluderer han. Jeg aner ikke hva jeg vil, den ene dagen vil jeg bare avslutte alt mens den andre vil jeg være hans for resten av livet. Har noen av dere vært i tilsvarende situasjon, eller en situasjon der du har hatt et forhold til en gift mann, der du ikke selv visste hva du ville? Hvordan endte det? Har dere noen gode råd til meg? Anonymkode: 0bb6c...9d1 Ja, du verden for en fin og flott fyr. Hsn er utro og er en gigs drittsekk. Blir det dere så får du ha i bakhue at du også kan bli bedratt, , men det gjør kanskje ikke noe. 9 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Har erfaring, ja. Elsket meg SÅ høyt. Helt til kona fant ut om oss. Har hverken sett eller hørt fra han siden. Anonymkode: b9a40...d21 9 1 2
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for feedback. Jeg er realist og innser at det trolig er sånn det er. Jeg tror det tilhører sjeldenhetene at en mann faktisk forlater kona si til fordel for elskerinnen - selv når han er oppriktig glad i, og kanskje til og med elsker elskerinnen. Kanskje har han ikke lyst til å velge bort noe noen av de i utgangspunktet, men velger kona hvis han blir presset… Anonymkode: 0bb6c...9d1 Det er ikke sikkert at du "vinner" om han velger deg, men skal du ha en sjanse for å bli respektert av hans familie og venner, og ikke minst deg selv, må du sette grenser. Dette er ikke en konkurranse for å se hvem han velger. Jeg vet at det ikke er lett, men du må si til han at han må gi ekteskapet sitt en real sjanse, for om han ikke gjør det, vil du alltid få høre: Jeg ofret familien min for deg. Og det er ikke sånn det er. Du har brukt tid på en mann som ikke velger deg, og det må du stå for. Det er en grunn til at man ber om råd fra andre – det er lettere å se hele bildet litt på avstand. Jeg kjenner ikke til deres forhold, men jeg tror du har godt av å ta en pause og få forholdet litt på avstand. Gå en tur å få litt frisk luft. (med tur mener jeg tur, vær sammen med venner og date andre menn)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Han sier at han elsker meg, at jeg betyr alt for ham, at han blir knust hvis jeg «forlater» ham. Dette er en fin og flott fyr med mange gode kvaliteter, men jeg kjenner at dette begynner å tære på. Han får jo i pose og sekk og bøtter og spann, selvsagt blir han lei seg om du forlater han, da må han ut og fiske etter spenning igjen. Anonymkode: f73b2...734 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 Du må ikke gi etter for forelskelsen, så spar deg for sorg og se etter noen som faktisk er ledig. Anonymkode: e4e01...587 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Jeg har, og det gikk bra. Han gikk fra kona og vi har bodd sammen i snart 3 år nå. Han var vel på tur ut allerede før jeg møtte han, men jeg var katalysatoren som gjorde at det gikk fortere. Vi ble aldri "avslørt", så slapp unna alt det styret heldigvis Anonymkode: 1e26a...3e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg møtte en gift mann jeg falt pladask for, vi har møttes av og til i all hemmelighet i ett år, og jeg er oppriktig veldig glad i denne mannen. Han sier at han elsker meg, at jeg betyr alt for ham, at han blir knust hvis jeg «forlater» ham. Dette er en fin og flott fyr med mange gode kvaliteter, men jeg kjenner at dette begynner å tære på. Jeg vet ikke om han vil ha et mer seriøst forhold med meg, jeg har ikke spurt og jeg har passet på å fortelle om fremtidsplanene mine som ikke inkluderer han. Jeg aner ikke hva jeg vil, den ene dagen vil jeg bare avslutte alt mens den andre vil jeg være hans for resten av livet. Har noen av dere vært i tilsvarende situasjon, eller en situasjon der du har hatt et forhold til en gift mann, der du ikke selv visste hva du ville? Hvordan endte det? Har dere noen gode råd til meg? Anonymkode: 0bb6c...9d1 Etter et helt år, og kona har ikke fått beskjed. Da har han heller ikke tenkt å gå fra henne. Finn deg noe bedre enn den slasken. Anonymkode: 8445b...253 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har, og det gikk bra. Han gikk fra kona og vi har bodd sammen i snart 3 år nå. Han var vel på tur ut allerede før jeg møtte han, men jeg var katalysatoren som gjorde at det gikk fortere. Vi ble aldri "avslørt", så slapp unna alt det styret heldigvis Anonymkode: 1e26a...3e2 Da vet du hvem som er hans neste offer Anonymkode: e5565...31d 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 Han snakker den inn i deg. Anonymkode: 5bf6d...6c7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 Vær obs på at denne "fine og flotte mannen" kommer til å fortelle de verste historier om deg når forholdet deres blir avslørt. Det skal bare tilfeldigheter til før sånt blir oppdaget og fortalt videre til konen hans. Da starter tiggingen om å fortsette ekteskapet, og du blir den største "tøyta" på to ben. Du kommer til å bli kastet under bussen uten å blunke. Du må også tenke over at folk som ser lett på utroskap også vil ha få motforestillinger mot å gjøre det igjen. De har trådt over den grensen fra før, og når de møter en mer spennende person enn deg, vil veien til ny utroskap være kort. Anonymkode: 46ba2...747 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 Jeg har vært i samme situasjon. Verste 2,5 årene av mitt liv. Han gikk nå i sommer for å være med med så det er klart jeg føler at det har vert verdt det, men jeg ville aldri gått gjennom det samme igjen. Pass på hjertet ditt. Anonymkode: ec8e5...59d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært i samme situasjon. Verste 2,5 årene av mitt liv. Han gikk nå i sommer for å være med med så det er klart jeg føler at det har vert verdt det, men jeg ville aldri gått gjennom det samme igjen. Pass på hjertet ditt. Anonymkode: ec8e5...59d Ja, det er noen som går, men i alle tilfellene jeg har vært borte i, der har de gått tilbake til kona etter 6-12 måneder. En annen ting, er at en som er utro med deg, kan lett være utro mot deg. Anonymkode: 46ba2...747 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 Ja og vi har nå vært sammen i over ti år og gift. Men det var klart fra tidlig av at han var hodestupsforelsket i meg, og forholdet hjemme hadde vært dårlig i mange år. Det er blitt blitt bekreftet både fra familien hans og eksen så ikke noe jeg bare tror. Anonymkode: 0fc41...787 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå