AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Jeg har blitt godt kjent med to av min venninnes kjærester, som nå er hennes ekser. Den ene har hun selv kontakt med, så det ble naturlig også for meg å ha kontakt med han etter det ble slutt. Den andre kuttet hun helt kontakten med, fordi han først hadde gjort det slutt på en veldig plutselig måte, og når han kom inn igjen i livet hennes opplevde hun ikke at han brydde seg nok/hun stolte ikke på han, så hun fant det var best å aldri se han mer. De fortalte begge sin versjon til meg, og der satt jeg mellom begge to og forstod at de var glad i hverandre, men nå trodde begge to at den andre ikke brydde seg Det var fånyttes å si noe som helst til dem om dette, så det endte altså med at min venninne kuttet han ut for godt "fordi han ikke fridde til henne" som hun sa. Her er spørsmålet: Skulle jeg også kuttet han ut når hun kuttet han ut for godt? Jeg traff på han "over alt" etterpå så det ble faktisk vanskelig. Jeg flyttet to ganger etter det ble slutt med dem, og begge gangene havnet jeg i nærheten av der han bodde. Og siden jeg ikke kjente noen andre der, ble det naturlig å holde kontakt med han, og de kjærestene han hadde på den tiden. Nå har han flyttet til en annen kant av landet, så nå er vi kun facebook-venner og skriver av og til. Jeg har ALDRI vært interessert i denne mannen, men jeg er usikker på om han kan ha vært interessert i meg. Jeg har heller ikke vært interessert i hennes tidligere kjæreste på noe tidspunkt. Alle vi tre er mennesker som er venner med begge kjønn, men venninna mi er ikke det....bortsett fra med sin ene eks da. Når jeg flyttet hit jeg bor nå, som er langt fra min venninne, mistet jeg kontakten med henne, både siden hun aldri virket som hun var interessert i å snakke med meg, og siden jeg bodde så langt fra henne og ikke har lyst til å besøke den delen av landet (det er over fjellet). Og hun har ikke tatt kontakt med meg heller. Dette er ti år siden... Kan hun ha blitt såret fordi jeg fortsatte å ha kontakt med hennes eks, og fortsatt er fb-venn med han...? Dette har jeg først begynt å tenke på nå i det siste, det har ikke falt meg inn før. Anonymkode: 3b47f...652
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Ta et valg. Han eller henne. Ikke begge. Anonymkode: 15836...596 1
Raven.Writingdesk Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når jeg flyttet hit jeg bor nå, som er langt fra min venninne, mistet jeg kontakten med henne, både siden hun aldri virket som hun var interessert i å snakke med meg, og siden jeg bodde så langt fra henne og ikke har lyst til å besøke den delen av landet (det er over fjellet). Og hun har ikke tatt kontakt med meg heller. Dette er ti år siden... Kan hun ha blitt såret fordi jeg fortsatte å ha kontakt med hennes eks, og fortsatt er fb-venn med han...? Dette har jeg først begynt å tenke på nå i det siste, det har ikke falt meg inn før. Anonymkode: 3b47f...652 Hvis du ikke har noe kontakt med henne, ikke er interessert i å «besøke den delen av landet» fordi «det er over fjellet» (som btw er tidenes merkeligste forklaring på hvorfor man ikke vil besøke noen, spør du meg…) - så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt bryr deg om dette? 10 år etter…? 🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Full Ugle skrev (27 minutter siden): Hvis du ikke har noe kontakt med henne, ikke er interessert i å «besøke den delen av landet» fordi «det er over fjellet» (som btw er tidenes merkeligste forklaring på hvorfor man ikke vil besøke noen, spør du meg…) - så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt bryr deg om dette? 10 år etter…? 🤷🏼♀️ Jeg bare lurer på hva som førte til at hun ble så sur og fåmælt. Det er det som er grunnen til at jeg aldri kontaktet henne etter jeg flyttet. TS Anonymkode: 3b47f...652
Crazydoglady Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Det må du vell spørre henne om. Jeg har aldri brydd meg om at mine venner holder kontakten med mine ekser, selv om jeg ikke gjør det. Det er jo faktisk ikke min avgjørelse hva de skal gjøre, og de har jo en relasjon de og. Men folk er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Ja du skulle kuttet han ut såklart Anonymkode: 81ca5...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå