Gå til innhold

Bonprix leveringstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har betalt fra Bonprix, som vet ca hvor lang leveringstid de har? Skal på ferie om litt over 1 uke. Hvis jeg legger inn bestilling i dag, kan det likevel hende jeg vil få pakken før jeg reiser? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett tatt en knapp uke.

• Liker 1
Skrevet

Så vidt jeg husker sender de med Postnord, så alt fra 4 dager til 4 måneder…

Anonymkode: 6344d...852

Skrevet

Normalt en uke men kan ta lenger tid. De sender fra Tyskland. 

Anonymkode: e0a56...4ff

Skrevet

Det pleier også å stå når du får ordrebekreftelse, hvor lang tid det tar. Jeg bor i Oslo og får pakken min alt mellom 4-8 dager

Anonymkode: 7eae7...94a

Skrevet

Sjekket på en tidligere pakke hvor lang tid den brukte. 

Postnord mottok info om pakken 5.10 

den ble levert på hentested 10.10 

Anonymkode: 775b6...757

Skrevet

Sist jeg bestilte så tok det 4 dager. 

Anonymkode: 08e69...9b5

Skrevet

Er noen på en annen tråd som påstår at det går forst men jeg har bestilt der flere ganger og da har det tatt sin tid

Skrevet
bryllup 2025 skrev (4 timer siden):

Er noen på en annen tråd som påstår at det går forst men jeg har bestilt der flere ganger og da har det tatt sin tid

Påstår? Skal man juge da? Og si det tar laaaang tid, hvis det ikke er den opplevelsen man selv har hatt?

• Liker 4
Skrevet
Tessa12 skrev (8 timer siden):

Påstår? Skal man juge da? Og si det tar laaaang tid, hvis det ikke er den opplevelsen man selv har hatt?

HÆ? jeg har selv bestilt der flere ganger og da har det tatt lang tid

men når jeg lagde noen kles tråder var det flere som påstår at det ikke gjør det.

jeg sier bare hva jeg selv har erfart fra når jeg har bestilt der

men man bør lese komentarer på str for dem er veldig opp og ned i str, det mest er litt stort i str

Anonymkode: 14909...2cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men når jeg lagde noen kles tråder var det flere som påstår at det ikke gjør det.

men man bør lese komentarer på str for dem er veldig opp og ned i str, det mest er litt stort i str

Det har ikke tatt lang tid når jeg har bestilt, men da vet jeg det at jeg skal si at det har tatt lang tid fra nå. Så da blir du fornøyd.

Anonymkode: 08e69...9b5

Skrevet

Gikk greit raskt da jeg bestilte, med tanke på at de sender fra Tyskland. Men tok vel noe over en uke.

Anonymkode: 2f009...8a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg påstår ikke, jeg forteller om min opplevelse.

Har bestilt tre ganger i høst, alle gangene fått varene etter 4-5 dager. Det er ikke en påstand, det er beviselig fakta om MIN opplevelse med det.

Anonymkode: 84f40...684

Skrevet

Er du heldig får du de til fredag. Ingenting blir sendt i dag og i morgen. Jeg har fått mine pakker innen en uke. Les betingelsene deres for forsendelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...