AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 dating blir verre og verre, frykten for å ende opp alene blir mer reell. det siste forsøk på en jeg kjente for ti år siden er bitter fordi han ikke få sex da man ifølge han var i en alder hvor man skulle eksperimentere og synes det er urettferdig gjort av meg. prøvde meg på en kollega, men han ville kun henge og ikke date, vi alle vet hvor det leder til?. Online dating er bare tull for oss litt eldre og føler det er mest en fling og forsøk på å få bekreftelse, ja der er jeg ute for lengst k33 Anonymkode: 95d02...78a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: dating blir verre og verre Hvordan blir det verre og verre? Anonymkode: 2c5e9...2f4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): dating blir verre og verre, frykten for å ende opp alene blir mer reell. det siste forsøk på en jeg kjente for ti år siden er bitter fordi han ikke få sex da man ifølge han var i en alder hvor man skulle eksperimentere og synes det er urettferdig gjort av meg. prøvde meg på en kollega, men han ville kun henge og ikke date, vi alle vet hvor det leder til?. Online dating er bare tull for oss litt eldre og føler det er mest en fling og forsøk på å få bekreftelse, ja der er jeg ute for lengst k33 Anonymkode: 95d02...78a Kan jeg spørre hva du jobber med? Anonymkode: 00392...b61
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Det er ikke farlig å være singel asså. Single kvinner er generelt lykkeligere enn som er i forhold 🥰 Anonymkode: d8f9f...17b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Du er fortsatt ung så du ender ikke alene, med mindre du fortsetter å være så negativ og pessimistisk da. Ingen liker det Anonymkode: b9624...adc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke farlig å være singel asså. Single kvinner er generelt lykkeligere enn som er i forhold 🥰 Anonymkode: d8f9f...17b Har du noe dokumentasjon på det? Gjelder det alle aldersgrupper? Anonymkode: 00392...b61
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du noe dokumentasjon på det? Gjelder det alle aldersgrupper? Anonymkode: 00392...b61 Bare søk single women happier så får du lenker til flere artikler, herunder på psychologytoday Anonymkode: 12fcb...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare søk single women happier så får du lenker til flere artikler, herunder på psychologytoday Anonymkode: 12fcb...fe0 Snodig, for jeg har lest ganske mye om det og kan ikke huske at det er en generell regel. Så da er det vel mest naturlig at du viser meg de dataene du begrunner svarene dine på. Psychologytoday, er det en nettside som den norske psykologforeningen går god for? Anonymkode: 00392...b61
Rosakatt Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Ikke gi opp, om du så fortsatt søker etter blunk og vink på gamlehjemmet, er det fortsatt håp 😄💃 Folk finner hverandre i alle aldre, du må bare fortsette å møte andre og oppsøke livet hvor enn du føler for det😊 Om noen syns det er urettferdig de ikke får sex av deg, når du ikke har/hadde lyst..ignorer dem. Du skyller ingen noen ting ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Denne kan sende deg videre https://www.kk.no/samliv/kvinner-er-lykkeligere-uten-mann-og-barn/71179907 Anonymkode: d8f9f...17b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Jeg har vært i forhold hele mitt voksne liv, og håper jeg ender opp alene. Fy f så belastende forhold kan være Anonymkode: 11911...78e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Snodig, for jeg har lest ganske mye om det og kan ikke huske at det er en generell regel. Så da er det vel mest naturlig at du viser meg de dataene du begrunner svarene dine på. Psychologytoday, er det en nettside som den norske psykologforeningen går god for? Anonymkode: 00392...b61 Jeg er allerede lykkelig så det gidder ikke jeg bruke tiden min på Du kan selv sette deg inn i grunnlaget for artiklene og gjøre litt kildekritikk. Anonymkode: 12fcb...fe0 1
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Hvorfor er dere så avhengig av parforhold? Live free! Jeg har vært single i 4 år nå og det plager meg ikke i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Snodig, for jeg har lest ganske mye om det og kan ikke huske at det er en generell regel. Så da er det vel mest naturlig at du viser meg de dataene du begrunner svarene dine på. Psychologytoday, er det en nettside som den norske psykologforeningen går god for? Anonymkode: 00392...b61 Generell regel?! Man gjør studier og de gir resultater. Det vil alltid være en spredning, men flere studier på dette viser en trend Anonymkode: 3a4be...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Snodig, for jeg har lest ganske mye om det og kan ikke huske at det er en generell regel. Så da er det vel mest naturlig at du viser meg de dataene du begrunner svarene dine på. Psychologytoday, er det en nettside som den norske psykologforeningen går god for? Anonymkode: 00392...b61 Det er ikke en "regel", det er statistikk basert på bred forskning at kvinner lever lykkeligere, lengre og sunnere helse som singel enn som gift/i forhold. Bruk Google "kvinner lykkeligere og lever lengre som single" "women are happier and lives longer as single" Anonymkode: b9624...adc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 https://helsenyhet.com/single-barnlose-kvinner-er-lykkeligere-og-lever-lengre-enn-andre/ https://www.kk.no/samliv/britisk-lykkeforsker---single-barnlose-kvinner-er-lykkeligst/73513460 https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie-flere-kvinner-enn-menn-er-lykkelig-som-single/s/12-95-3423389455 Anonymkode: b9624...adc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: https://helsenyhet.com/single-barnlose-kvinner-er-lykkeligere-og-lever-lengre-enn-andre/ https://www.kk.no/samliv/britisk-lykkeforsker---single-barnlose-kvinner-er-lykkeligst/73513460 https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie-flere-kvinner-enn-menn-er-lykkelig-som-single/s/12-95-3423389455 Anonymkode: b9624...adc Den første linken der skriver: Gifte menn viser seg å være sunnere, og har bedre økonomi enn single mannfolk. Det er jo fordi menn med god økonomi har lettere med å få seg dame.... Det samme med sunne menn... Anonymkode: 3a4be...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå