AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Hei! Må bare få ut noen tanker her Typen og meg har vært sammen i 7 mnd, og jeg er egt usikker på dette forholdet her. Vi gjør svært lite sammen. Vi bor ikke sammen og vi er hos hverandre annenhver gang. Jeg har kommet med forslag til hva annet vi kan finne på enn å se film og lage mat sammen noe som vi gjør hver gang, men ting skjer ikke. Vi bor et lite stykke unna hverandre, og det er oftest jeg som tar kontakt først når vi snakker sammen. Jeg begynner rett og slett kjede meg i forholdet. Jeg er elsker han, men dette er vanskelig.. Anonymkode: 0e2c7...b02
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Om ting er vanskelig allerede nå er ikke forholdet noe å satse på. Ofte er det bedre å ta en kort kjærlighetssorg enn en langvarig frustrasjon. Mest sannsynlig står han her i veien for å treffe en du passer sammen med. Anonymkode: 9754e...d0c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Høres ut som den klassiske mann-får-kjæreste-kun-for-sex fella. Mange menn er bare intr i en å ha sex med og kose meg, og ikke en ordentlig partner å oppleve ting sammen med og utvikle seg med. Anonymkode: 27466...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå