AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Jeg skal lage pakkekalender til mine to små, må jeg lage til tween-stebarnet og? Som er der annenhver helg? Lager jeg 24 eller bare legger det under «barnetreet» på tv-rommet? og tips til tweenbarn som aldri har likt noen ting? Som ikke er sjokolade? Anonymkode: 3ec03...1cd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Du MÅ jo ingenting, men det er vel hyggelig? Mitt barn får av sin far og stemor (antar de ordner det i fellesskap). Jeg tror hun får bare de dagene hun er der. Anonymkode: af500...84c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Hadde lagd til de dagene de var hos dere. Anonymkode: 25940...412 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Jeg ordner pakkekalender i en kurv. De dagene stebarn er på besøk ligger det også pakke til dem. De dagene de ikke er der får de ingen pakke ❤️ Anonymkode: 87687...ab9 1
Jessic_a Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Mine stebarn får litt dyrere pakker de dagene de er her😍 siden de ikke er her hver dag så legger vi litt mer økonomi i de få pakkene 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du MÅ jo ingenting, men det er vel hyggelig? Mitt barn får av sin far og stemor (antar de ordner det i fellesskap). Jeg tror hun får bare de dagene hun er der. Anonymkode: af500...84c Mest sannsynlig ja, og jo det blir nok meg, han er en god far, men litt typisk mann og😏 Anonymkode: 3ec03...1cd
Curiousine Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal lage pakkekalender til mine to små, må jeg lage til tween-stebarnet og? Som er der annenhver helg? Lager jeg 24 eller bare legger det under «barnetreet» på tv-rommet? og tips til tweenbarn som aldri har likt noen ting? Som ikke er sjokolade? Anonymkode: 3ec03...1cd "må jeg lage til" det høres jo veldig hyggelig ut av deg.. Er jo litt hyggelig om dere lager til noe lite til de også de dagene de er hos dere 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Har et barn som bor annenhver uke hos meg og far, og har bonusforeldre å søsken begge steder. Får en pakkekalender hos hver de dagene hun er der. Anonymkode: 0f912...974
Crazydoglady Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Det synes jeg nesten man må. Tenk ellers hvordan det må føles? Men helt innafor å bare lage til de dagene h*n er hos dere. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Jeg ordner pakker til de dagene barna hans er hos oss😊 De er 12 og 14 år. De får type: kinobilletter, øredobber, lyslenker til rommet, valgfri take-away til lørdagskos, skihansker ol. Anonymkode: 871ca...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Hvor lenge har du vært stemamma for henne? Spør siden det ikke virker til å være noen tradisjon på det. Jeg lager til mitt stebarn og har gjort det i 12 år. Før jeg fikk barn selv. Tidligere laget jeg full kalender, så gikk vi over til at jeg laget for de dagene han er her. Nå har jeg avtale med mor om at vi ordner annenhver dag uavhengig av hvor barnet er (vanskeligere å vite siden han nå et ganske stor og farter frem og tilbake). Jeg synes det er superkoselig å lage kalender til han. Jeg har alltid tenkt at jeg ønsker å gjøre ting likt ovenfor mitt stebarn som om de var mine egne. Dette gjelder da når det kommer til alle andre ting. Alt eller ingenting tenker jeg ❤️ Anonymkode: f1d44...cb8 1 2
Toyah Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 Ja, jeg syns faktisk du MÅ det. Litt spesielt at egne barn får gave og ikke bonusbarnet. Men det holder med de dagene barnet er hos dere. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ordner pakker til de dagene barna hans er hos oss😊 De er 12 og 14 år. De får type: kinobilletter, øredobber, lyslenker til rommet, valgfri take-away til lørdagskos, skihansker ol. Anonymkode: 871ca...2d1 Jeg skulle ønske jeg var tenåring hos dere. Anonymkode: 810ba...773 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Forresten; hvis stebarnet får gavekalender (eller tilsvarende) hos mor tenker jeg det holder at dere lager for de dagene barnet er hos dere. Hvis det ikke får hos mor ville jeg laget en fullstendig. Anonymkode: f1d44...cb8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal lage pakkekalender til mine to små, må jeg lage til tween-stebarnet og? Som er der annenhver helg? Lager jeg 24 eller bare legger det under «barnetreet» på tv-rommet? og tips til tweenbarn som aldri har likt noen ting? Som ikke er sjokolade? Anonymkode: 3ec03...1cd Jeg skiller ikke på stebarn og andre barn, så ja, jeg mener det bør være likt. Det er stygt gjort å få barn til å føle seg ulike ved å gi til noen, men ikke alle, om de bor i samme hjem. Anonymkode: 31005...8f3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forresten; hvis stebarnet får gavekalender (eller tilsvarende) hos mor tenker jeg det holder at dere lager for de dagene barnet er hos dere. Hvis det ikke får hos mor ville jeg laget en fullstendig. Anonymkode: f1d44...cb8 Jeg har alltid samarbeidet med mor til barna om å lage pakkekalender, slik at det blir mer rettferdig mellom oss to. Noe som er å anbefale! Ungene har pakker for dagene de er her, her, og resten er hos mor. Vi har begge kjøpt ca. likt. Anonymkode: 31005...8f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 Du må ikke det. Du kan lage iht de dagene ungen er der. Bor yngel mest hos mor, regner jeg med det er kalender der. Men fint å ha kalender gave de dagene ungen er hos dere. Men ikke for de andre dagene Anonymkode: b2ce7...fe0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 Hele poenget med adventskalender er at det er en hyggelig ting. Spesielt pakkekalender. Hvis det ene barnet ikke får noen ting de dagene hen er der så blir det ikke like hyggelig syns jeg. Lag til de dagene barnet er hos dere. Ikke noe moro eller hyggelig for noen at ett barn blir utelatt, selv om det barnet sikkert har en kalender hos sin andre forelder også. Anonymkode: 5ad7b...731 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ordner pakker til de dagene barna hans er hos oss😊 De er 12 og 14 år. De får type: kinobilletter, øredobber, lyslenker til rommet, valgfri take-away til lørdagskos, skihansker ol. Anonymkode: 871ca...2d1 Voldsomt. Hva får de på selveste julaften? Egenkapital og hytte? Anonymkode: 6e999...86b 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Voldsomt. Hva får de på selveste julaften? Egenkapital og hytte? Anonymkode: 6e999...86b Nja… egentlig ikke siden de er der mindre, hvertfall hos oss. og til de som spurte om det var en ny tradisjon, ja! Begynte litt i fjor med advent/søndagsgave Anonymkode: 3ec03...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå