AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Fyren jeg nylig har gått inn i ett forhold med viser veldig lite interesse for sex. Jeg kan hinte til det, men da trekker han seg veldig unna. Har prøvd å snakke med han om dette uten at jeg har blitt noe klokere. Han sier at han ofte er sliten. Vi er i starten av 30-årene. Han er egentlig veldig lite intim. Når vi datet var vi også lite intime men tenkte at dette var hans måte å ta ting «rolig» på men nå som vi er i ett forhold finner jeg det veldig rart. Tankene på om jeg er attraktiv nok streifer meg ofte som gjør at det blir veldig sårt å tenke på. Noen som har noen innspill til meg? Anonymkode: 7304e...af1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Det er nå du må prate om det, ikke etter dere har startet familie. Har han mindre sex lyst enn deg? Er det muligheter for åpent forhold på det seksuelle plan? Eller kan du bli fornøyd med lite sex resten av livet? Skal dere ha barn? Ta praten før det er for sent. Anonymkode: f8efc...a20 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Da er gan vel ikke så følelsesmessig engasjert da? Anonymkode: 7aec9...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Hvordan ser dere ut? Er jo relevant i forhold til hvor gira man er på sex. Mange i det nedre sjiktet har jo ikke så mange valg enn hverandre. Og det betyr jo ikke at man blir supertent bare fordi man inngår er partnerskap med noen Anonymkode: f69db...344
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 det er derfor dumt å date damer som er like gamle eller eldre. Man får rett å slett ikke stå! Anonymkode: bb685...598 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 Spør hva hans hyppighet er når det kommer til sex. Er han ærlig, så har du svaret. Uansett, den følelsen du går rundt med er ikke god. Jeg hadde sett dette veldig an. Snakk med han. Vær ærlig. Du har ikke noe å tape Anonymkode: 49699...0ae
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Om sexlivet ikke er bra nå i starten av et forhold, så bør du tenke over at det kommer ikke til å bli bedre. Bare verre. Er det noe du kan leve med? Har vært i samme situasjon og angrer sånn på at jeg ikke gikk før det ble et forhold. Det ødela all selvtillit etterhvert. Etter tre år (!) innrømmet han at han aldri hadde hatt følelser for meg. Anonymkode: de35e...960 3 1
Crazydoglady Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Tipper det er rimelig safe å anta at det handler om han og ikke deg. Siden forholdet er nytt og han har vært sånn hele veien. Viss det handlet om deg ville han vell neppe gått inn i forholdet. Hvorfor er jo vanskelig å si, men det kan jo være alt fra dårlig selvtillit, til depresjon, til at han er a seksuell, til negative erfaringer fra tidligere som gjør intimitet vanskelig osv osv. Man innbiller seg jo gjerne at menn alltid vil ha sex, men de er jo bare mennesker de og og kan ha vanskeligheter med det av forskjellige årsaker. 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan ser dere ut? Er jo relevant i forhold til hvor gira man er på sex. Mange i det nedre sjiktet har jo ikke så mange valg enn hverandre. Og det betyr jo ikke at man blir supertent bare fordi man inngår er partnerskap med noen Anonymkode: f69db...344 Jessu fader førr en teit kommentar!! Anonymkode: f6644...863 12 1
CMHuser Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Ta den diskusjonen nå! Eksen min viste seg å ha blitt seksuelt misbrukt av broren sin i flere år når han gikk i barnehagen og broren på ungdomsskolen. Fikk ikke vite dette før etter jeg hadde brukt over 80 000 på ivf, har også flere ganger blitt kalt for feit til å ha sex med. Det å være så lite intim i forholdet er en krevende prosess. Jeg forsto det når han sa det, men veien dit var ikke noe god. Jeg tenker ofte på det, spesielt det at han har en så fraværende far som mente det bare var to gutter som eksperimenterte. Ett barnehagebarn og ett ungdomsskole barn. Så ta denne diskusjonen nå, ikke drøy to år! 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Når han har så lav sexlyst at det alt i starten av forholdet får deg til å lure på om du er bra nok for han er det bare å droppe det. Det kommer ikke til å bli godt for deg (eller andre kvinner) å være med han. Anonymkode: 0ef6e...4c8 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Spør hva hans hyppighet er når det kommer til sex. Er han ærlig, så har du svaret. Uansett, den følelsen du går rundt med er ikke god. Jeg hadde sett dette veldig an. Snakk med han. Vær ærlig. Du har ikke noe å tape Anonymkode: 49699...0ae Han er det man kan kalle "veldig erfaren". Når jeg tok det opp med han sist så sa han at han bare var en sliten sjel og at han ikke hadde gjort så mye annet i 20-årene. Jeg svare med at det ikke skulle gå utover meg, men ingenting endre seg egentlig. Forstår jo også at dette er ett forhold jeg må revurdere, men når det er snakk om følelser så er det veldig vanskelig. Har for så vidt ikke nevnt at jeg tenker at jeg ikke er attraktiv nok. Anonymkode: 7304e...af1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Om sexlivet ikke er bra nå i starten av et forhold, så bør du tenke over at det kommer ikke til å bli bedre. Bare verre. Er det noe du kan leve med? Har vært i samme situasjon og angrer sånn på at jeg ikke gikk før det ble et forhold. Det ødela all selvtillit etterhvert. Etter tre år (!) innrømmet han at han aldri hadde hatt følelser for meg. Anonymkode: de35e...960 Største medfølelse. Det høres vondt ut. Som kvinne forstår jeg iallefall at den seksuelle driften ikke er så stor for en man ikke har følelser for. Har inntrykk av at dette ikke så ofte gjelder menn. De tar lett en dame uten å kjenne henne, eller er i FWB forhold i lange tider uten å utvikle følelser. Vet det blir å generalisere, men hvorfor kan ikke menn ha sex i et nytt forhold uten følelser da? Anonymkode: 49699...0ae
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Som andre sier, det blir ikke bedre etter hvert. Tvert i mot. Anonymkode: d99f8...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 Menn har også ulik sexlyst. Hele fjøla, fra å ikke ha behov overhodet til å ha lyst hele tiden nærmest. Absolutt alt mellom også. At han skryter på seg å ha vært veldig aktiv tidligere trenger ikke å bety at han faktisk har vært det de fleste vil kalle svært aktiv. Han har jo sin egen skala på lite og mye, som vi alle har. Jeg har flere ganger blitt veldig overrasket når jeg har snakket med ulike om mye eller lite sex. Mye i mitt hode er 5+ i uka. Jeg har hørt at en gang annenhver uke er blitt kalt å ha mye sex, og at 5 ganger i uka er blitt kalt lite sex. Hver og en har vi nok en egen oppfatning av mye og lite, ut fra eget behov. Anonymkode: b3c33...db0 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Om sexlivet ikke er bra nå i starten av et forhold, så bør du tenke over at det kommer ikke til å bli bedre. Bare verre. Er det noe du kan leve med? Har vært i samme situasjon og angrer sånn på at jeg ikke gikk før det ble et forhold. Det ødela all selvtillit etterhvert. Etter tre år (!) innrømmet han at han aldri hadde hatt følelser for meg. Anonymkode: de35e...960 Takk for at du deler arfaring med meg. Skjønner det må ha vært veldig vondt men glad jeg ikke er alene. Snakket du med personen om det før det hadde gått tre år? Anonymkode: 7304e...af1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jessu fader førr en teit kommentar!! Anonymkode: f6644...863 Det kan du godt synes, men det er likevell en realitet Anonymkode: f69db...344
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan ser dere ut? Er jo relevant i forhold til hvor gira man er på sex. Mange i det nedre sjiktet har jo ikke så mange valg enn hverandre. Og det betyr jo ikke at man blir supertent bare fordi man inngår er partnerskap med noen Anonymkode: f69db...344 Haha, nei. Dette er jo bare tull. Det finner du ut av selv når du blir voksen. AnonymBruker skrev (2 timer siden): det er derfor dumt å date damer som er like gamle eller eldre. Man får rett å slett ikke stå! Anonymkode: bb685...598 Hm, jeg er 7 år eldre enn min mann, og det er ingen problem for han å få den opp. Han tenner på meg ennå, etter 9 år. Begge disse svarene høres ut som å komme fra unge gutter. Anonymkode: d8a24...26d 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det er derfor dumt å date damer som er like gamle eller eldre. Man får rett å slett ikke stå! Anonymkode: bb685...598 Så rart. Min mann er 4 måneder yngre, og vi har sex hele tiden. Anonymkode: bcf7c...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå