Gå til innhold

Er denne steameren god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

20221111_165133.thumb.jpg.547cd02defbc21b28abe97c4e437925d.jpg

Anonymkode: 034d4...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utfra prisen tenker jeg nei😂Men seriøst så aner jeg ikke. Leter etter en god steamer selv, siden jeg har en del kvalitetsplagg jeg ikke ønsker å ha i vaskemaskinen for ofte. Har sett på phillips 7000-serien(?), som vant en konkurranse.

Men også dyrere, 4500kr, tror det var tefal. På power. Kan noen gi tips??😇😇

Anonymkode: 5ea42...d73

Skrevet

Jeg har Philips Steam & Go. Fantastisk apparat, men jeg har ikke erfaring med dyrere varianter. Steamer er uansett et must, men ikke kjøp uten å ha lest en del omtaler. Noen kan flekke silke, f.eks. 

Anonymkode: f7032...3cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utfra prisen tenker jeg nei😂Men seriøst så aner jeg ikke. Leter etter en god steamer selv, siden jeg har en del kvalitetsplagg jeg ikke ønsker å ha i vaskemaskinen for ofte. Har sett på phillips 7000-serien(?), som vant en konkurranse.

Men også dyrere, 4500kr, tror det var tefal. På power. Kan noen gi tips??😇😇

Vanlig pris ser ut til å være 599,-. Fremdeles i det lave prisskiktet, men høres litt mer pålitelig ut likevel. :D 

Jeg har også vurdert å skaffe meg en steamer, og det spørs om ikke jeg benytter sjansen. :) 

Anonymkode: c8976...aa1

Skrevet

Tortur, de går tom for vann hele tiden Kjøp en med tank, de er bedre. 

Anonymkode: f9112...be4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med tank? Denne har 230 ml, noe som er relativt mye for et håndholdt apparat som dette. Philips'en omtalt i innlegg 3 har så vidt jeg kan se bare 70 ml. Hvis du mener noe á la dette snakker vi etter min mening om et helt annet apparat. 

Anonymkode: c8976...aa1

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Min har mindre vanntank enn de fleste, og jeg ser virkelig ikke problemet med å måtte fylle opp hvis jeg skal dampe mer enn et plagg eller to?

• Liker 2
Skrevet

Bør man se på watt? hva er viktige spesifikasjoner?🧐For meg som trolig bruker maks 15 minutt på damping, så spiller tiden og vanntank liten rolle. Noen med gode omtaler har 1000-1500 watt; så er det viktig?🫣Eller?

For meg er det hvor godt den glatter skrukkete klær, og hvor godt den fjerner lukt.

Skrevet

Damp er damp. Jeg har en billig dritt til 79,- på tilbud. Knallgod, tar under et minutt å varme opp vannet.

Skal du ha en nett liten sak er den du linker til mer enn bra nok.

Anonymkode: 848ca...5f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har Philips Steam & Go. Fantastisk apparat, men jeg har ikke erfaring med dyrere varianter. Steamer er uansett et must, men ikke kjøp uten å ha lest en del omtaler. Noen kan flekke silke, f.eks. 

Denne?:)

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4504659

Anonymkode: 2d104...b06

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne?:)

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4504659

Anonymkode: 2d104...b06

Ja, akkurat denne!

Til diverse ulltøy (bukser, skjørt og kåper) bruker jeg gjerne damperen i kombinasjon med en god klesspray (jeg liker yuzusprayen til Tangent GC) for å friske opp plagget. Damperen er selvsagt ingen vaskemaskin, men ull trenger generelt lite vask, så god lufting, damping og spray blir som et lite hjemmerenseri, føler jeg. Plagget blir penere å se på og føles renere. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, akkurat denne!

Til diverse ulltøy (bukser, skjørt og kåper) bruker jeg gjerne damperen i kombinasjon med en god klesspray (jeg liker yuzusprayen til Tangent GC) for å friske opp plagget. Damperen er selvsagt ingen vaskemaskin, men ull trenger generelt lite vask, så god lufting, damping og spray blir som et lite hjemmerenseri, føler jeg. Plagget blir penere å se på og føles renere. :) 

TS Hei. Nå svarte jo ikke akkurat du på mitt spørsmål da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS Hei. Nå svarte jo ikke akkurat du på mitt spørsmål da.

Jeg svarte en annen og gav noen generelle tips om steamerbruk, siden jeg syntes å se en generell interesse her.

Jeg vet ingenting om den du spør om.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...