AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Hvordan fungerer Throw No More (TNM) der du bor? I tettstedet der jeg bor er det to Spar butikker som er med. Den ene har konsekvent 30% avslag, selv om datoen er i dag eller i går, den andre har 50% avslag. Felles er at de legger ut varer en gang om dagen (noen ganger annenhver dag), og ikke fjerner de etter hvert som de blir solgt, sånn at det tilsynelatende er masse varer, men om man kommer litt utpå ettermiddagen så er det tomt… Er dette sånn appen er bygd opp/ment å brukes? Jeg synes at varer burde forsvinne når de blir solgt og ikke ligge ute som en slags reklame…. Anonymkode: a3e39...e3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Jeg synes ikke appen fungerer. Det står at det er masse varer på halv pris. Når heg kommer til butikken så er det nesten ikke noe av de varene på halv pris. Anonymkode: c9010...cca
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Min nærbutikk er Spar og jeg har brukt appen lenge. Men har erfaring med at den henger en del og det kan ta litt tid før varer som er solgt er borte fra oversikten og sikkert samme når butikken fjerner varer som ikke er solgt. Men det varierer, som oftest stemmer det og jeg finner varene som er oppført, andre ganger finner jeg ikke varene og jeg ser de kan stå i flere dager før de blir borte. Min nærbutikk har alltid 50 % på alt. Mens Eurospar som jeg har 15 min unna, har kun 40 %. Anonymkode: 4abb7...8f4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Aldri hørt om den appen, finner den ikke i appstore heller. Hva er det? De samme varene som ligger i 50%kurven pga går ut på dato? Eller er det fersk varmmat og bakevarer osv? Anonymkode: 55e2b...67a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Aldri hørt om den appen, finner den ikke i appstore heller. Hva er det? De samme varene som ligger i 50%kurven pga går ut på dato? Eller er det fersk varmmat og bakevarer osv? Anonymkode: 55e2b...67a Det er en app for Spar/Eurospar og Joker. Varierer litt fra butikk til butikk hva som legges inn. Frukt og grønt og bakervarer i løs vekt blir ikke lagt inn hos min lokale, men varer med strekkode, f eks potet i pose blir det. mens på Eurospar 15 min unna meg, blir alt unntatt frukt og grønt lagt inn. Det fungerer sånn at butikkene registrerer varene som de legger i datodisken, så får man det opp i appen. Du får opp en liste over de butikkene du har i nærheten også kan du velge den butikken som er aktuell for deg. https://thrownomore.no/ Anonymkode: 4abb7...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå